‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lennartcitta
    Bijdrager

mijn bestanden
      en dan een bestand uplowden en dan naast dat bestand staan dan 3 verschillende linkjes als je daat dan op drukt komt het in je tekst te staan

ik heb een vraagje mijn brommer loopt niet meer stationair maar schokt meteen naar voren,
      als ik aan de koppeling draai ( aan het binnenste dan draait de huls direct ook mee waardoo me achter band ook meteen mee moet draaien anders blokeerd me krukas,
      – wie weet wat het is
      – wie weet de oplossing??

alvast bedankt !!

ricardo
      Bijdrager

ik heb een vraag : die voorvork dempertjes he maak dat iets uit welke maat
        mijne zijn :
        Lengte in: 185 mm
        Lengte out: 280 mm
        ik heb ze uit een wasmachine gehaald

victwaar
        Bijdrager

Hallo,

In mijn ciao zit nog een stuurslot waar ik geen sleutel van hem. Man waar ik hem van kocht had hem ook niet meer. Bij q-parts heb ik een slot gevonden, maar welke moet ik nemen:
          – Orgineel http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?products_id=3802
          – Beerd http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?products_id=1393

Ook wil ik graag weten hoe ik het oude slot verwijder? Gewoon met een metaalboor door de cilinder boren, maar hoe diep moet ik dan gaan en hoeveel mm boor?

Javad
          Donateur

Ik weet niet welk slot je moet hebben al denk ik gewoon de normale.
            Je kunt het oude slotje er van de onderkant uit tikken, maar dan moet je wel je kroonstuk er uit halen.

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!

500
            Donateur

Heeft een krukas effect op trekkracht op 50cc std?

Lars

Jacky
              Bijdrager

Een ander merk krukas bedoel je neem ik aan? Dit kan wel nut hebben maar niet op snorcarters. Je kunt beter een 60 of 70 cc cilinder halen en bromcarters. Denk dat je op deze setup niet veel effect hebt.

Javad
                Donateur

Ik wil graag weten wie er in de stad Groningen met een Leo krul rond rijdt en wat je bevindingen zijn qua geluid (overlast).
                  Ik ben op de rollerbank gezet met dat ding en ze zeiden dat als ze decibels zouden meten dat ik er dan een flinke boete bij kreeg. (ze hebben het gelukkig gelaten) .
                  Is er iemand die vindt dat hij onopvallend is met zijn/haar krulletje in het centrum?

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

victwaar
                  Bijdrager

Weet iemand welk stuurslot ik moet hebben voor mijn ciao (productie 2000-2005, die met zadelveer)
                    – Orgineel http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?products_id=3802
                    – Beerd http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?products_id=1393

En hoe verwijder ik het oude slot zonder m’n kroonstuk eraf te halen. Gewoon boren neem ik aan? Maar hoe diep?

TimoO_
                    Donateur

welke maat snaar heb ik nodig voor een Si brug?

– variomatic 100mm
                      – poelie 65

hansieb
                      Moderator

Javad :
                        Ik wil graag weten wie er in de stad Groningen met een Leo krul rond rijdt en wat je bevindingen zijn qua geluid (overlast).
                        Ik ben op de rollerbank gezet met dat ding en ze zeiden dat als ze decibels zouden meten dat ik er dan een flinke boete bij kreeg. (ze hebben het gelukkig gelaten) .
                        Is er iemand die vindt dat hij onopvallend is met zijn/haar krulletje in het centrum?

De citta’s / ciao’s die ik in de stad hoor rijden met een leo krul maken altijd een takkeherrie.

Toehh
                        Bijdrager

Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje te kloten met de demper van mijn leo krul.. hiervan wil ik het demperwol vervangen.
                          Het probleem is dat ik het demperwol er niet in krijg, heeft iemand misschien een idee/trucje ervoor?

mxmonster
                          Bijdrager

hoeveel zou een speedengine met 80 cc malossi cilinderkit ongeveer waard zijn ?

Toehh
                            Bijdrager

Nou, ik draai het dus rond de demper.. en probeer de demper er vervolgens in te duwen.
                              Dit gaat niet omdat de demper met het wol te dik is voor het buitenste deel van de demper
                              ik zou niet weten hoe ik het er in moet krijgen

jeffrey17
                              Bijdrager

hee vraagje waar kan je die lijst zien wie wel en niet te vertrouwen zijn met dingen kopen

victwaar
                                Bijdrager

Klik op “Forums” –> “+ (Grote) Topics” –> “Whitelist vespa-ciao.nl”

15 berichten aan het bekijken - 2,566 tot 2,580 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.