:: ‘Kleine vragen’ topic 2
-
Dat lijkt me een Tecno, die heeft ook niets op de demper staan.
Een originele uitlaat heeft een dunnere bocht.
Wilk1985 :
Dat lijkt me een Tecno, die heeft ook niets op de demper staan.
Een originele uitlaat heeft een dunnere bocht.
Oke dankje.
noudBijdrager
Hoppa, net weer succesvol een Si in elkaar gezet. Echter merk ik dat het koppelingshuis zelf begint te trillen bij hogere toerentallen. Wat kan dit zijn?
Hebben groene trekveren ook nut op een standaard koppeling?
Als de brommer koud is trekt hij lekker op, maar na een half uurtje rijden is het 3x niks meer, grijpt de koppeling veel te vroeg aan.
Met jou set-up gaat ie met de groene inderdaad beter weg.
Gr. Wim.
Kan het zijn dat mijn blokje na zo’n 2700km op top 800rpm minder draait dan vlak na het inrijden? Ik heb maar zelden op meer dan 2/3 van het gas gereden na 500 km ingereden te hebben en nu heb ik zo’n 800rpm minder op top volgens het topic voor het bereken van toeren.
Of kan het overgaan van een 80 naar een 70 poelie zoveel verschil maken met mijn setup hier links?
wim v8 :
Met jou set-up gaat ie met de groene inderdaad beter weg.
Gr. Wim.
Setup links klopt niet meer helaas.
Is nu een standaard cilinder
12/12 standaard filter @ 44
en een Citypower
Poulie 95, maar toch trekt ie erg langzaam weg. maar ook daar kunnen polini trekveren wat aan doen?
Jazeker, ik rijdt zelf ook met sterkere trekveren op een originele setup, rijdt een stuk dynamischer om maar eens met dure woorden te slingeren 🙂
Wilk1985 :
Jazeker, ik rijdt zelf ook met sterkere trekveren op een originele setup, rijdt een stuk dynamischer om maar eens met dure woorden te slingeren 🙂
Dan gaan we dat doen, vooral omdat ik nog wel eens met iemand achterop rijdt.
cchBijdrager
Kan iemand mij vertellen of er grotere of slagje kleinere sproeier in moet als die op top gaat pruttelen. ?
JariVBijdrager
Stotteren is meestal een te grote sproeier, slagje kleiner dus!
Stotteren = verzuipen
Of een slechte ontsteking als je blokje stottert.
r32Bijdrager
Ik heb nu een si-brug onder mijn boxer2, monoshock. Ik overweeg een kickblok. Is er een monoshock kickbrug? Te herkennen aan?
Naar mijn weten ondersteunen alle Si bruggen een monoshock, dus ook de kick bruggen.
-
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.