‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,506 tot 2,520 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

500
    Donateur

Heeft er iemand een plaatje van hoe mijn ciao-model (check mn blog(zie signature)) er voledig standaard qua kleuren en dat gevalletje op je voorspatbord en spiegeltje etc. etc. er uit ziet? (er zitten nu ciao-mix lampen op, het is geen mix)

Lars

kobe
      Bijdrager

hdev :
        hoe ken me brommer uitvallen als ie gewoon stationair loopt. hij valt altijd uit maakt niks uit of motor warm of koud is.

klinkt als valse lucht. maar volgens mij kan het ook te maken hebben met de zuigerringen correct me if im wrong

lvcp :
        Heeft er iemand een plaatje van hoe mijn ciao-model (check mn blog(zie signature)) er voledig standaard qua kleuren en dat gevalletje op je voorspatbord en spiegeltje etc. etc. er uit ziet? (er zitten nu ciao-mix lampen op, het is geen mix)

Lars

volgens mij gewoon een 2005 model? met een verend zadel. je achterlicht is dan anders (rond model met remlicht).

500
        Donateur

Hoe zit het met spiegels op een ciao, is dat standaard of optioneel?

Lars

lennartcitta
          Bijdrager

Wat is het verschil tussen een 60cc italié kit en een 60cc Dmp ?
            en als ik met me snor citta me 1 van die 2 ga rijden met een 95 poelie en 13/13 carb en rest standaard ? hoe hard zal ik ong gaan en moet mijn achter brug ook versterkt worden ?
            en wat voor cilinder kop moet er op kan ik gewoon me 50cc standaard cilinder kop er op zettten

Al vast bedank

Tonni
            Moderator

Voor zover ik weet is er geen verschil, alleen de naam en misschien de prijs.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

500
              Donateur

Ik heb drie draden bij mijn achterlicht en maar 2 aansluitingen (Wat moet ik doen?

Lars

Tomm_
                Bijdrager

Hoeveel is een nieuwe proma chrono ongeveer waard?
                  En hoe zijn de prestaties?

Alvast bedankt

Mike
                  Bijdrager

zijn zeker niet de beste uitlaatjes. maar omdat ze vrij zeldzaam zijn kun je er miss toch nog wel wat voor krijgen:)

Mike

Tomm_
                    Bijdrager

Mike :
                      zijn zeker niet de beste uitlaatjes. maar omdat ze vrij zeldzaam zijn kun je er miss toch nog wel wat voor krijgen:)

Ik heb hem niet hoor, maar ik weet een nieuwe proma chrono voor een peugeot 103 zijn.
                      En vraag me af of het de moeite is om het ophangpunt te verlassen en wat hiervan de prijs ongeveer is.
                      Ik heb gezien dat hij het goed op 50cc doet, maar zou het wel wat specifieker willen weten.

500
                      Donateur

Wat is de std sproeier in een ciao snor?

Lars

n!ck*s

ik heb een kickstartblok, maar dat kickstarttandwiel bij de trapas zit niet helemaal volrond met tandjes. hoort dat. of zijn die er gewoon afgesleten? hij mist denk ik 5/6 tandjes als die er tenminste ophoren.

dus hoort dat stukje kaal te zijn of niet?

lennartcitta
                          Bijdrager

ik als ik een 60cc DMP of Italkit er op zet wat voor aanpassingen moet ik dan doen aan me brommer ( inlaat uitveilen ? Cilinderkop? )
                            alvast bedankt 😀

ivovanzon
                            Bijdrager

Dat is afhankelijk van hoe hard je wil gaan..

lennartcitta
                              Bijdrager

nou niet harder dan 45 en lekker hard optrekken. ik rij op citta snor
                                maar kan ik dan ook gewoon mijn cilinderkop van me 50cc standaard er op zette of krijg ik daar problemenvan ?

ivovanzon
                                Bijdrager

Kan gewoon standaard kop op tot 70cc, als je puur hard op wil trekken vijl je de inlaat uit een neem je vario..

15 berichten aan het bekijken - 2,506 tot 2,520 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.