‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

38,4DR pakken en kop stevig afvlakken, leovince krul erop en je hebt in mijn ogen een echt koppelmonster.
      Dan nog vario natuurlijk:)

Javad
      Donateur

Ik heb mijn licht allemaal goed aangesloten volgens mij, toch doet mijn achterlicht het niet, ik heb de groene draad aan de rode gemaakt bij het voorlicht en naar achter getrokken, en hij is achter goed geaard op het frame.
        Het voorlicht doet het prima, ik heb aan de achterkant geen kabelbreuk en bij het voorlicht ook niet. waarom doet dat achterlicht het niet? nieuw lampje enzo. alles prima, is er nog een andere manier waarom hij het niet doet naast kabelbreuk?
        Anders moet ik namelijk die hele kabelboom uit elkaar halen en daar lopen nogal wat draden doorheen.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

500
        Donateur

Dan kan iemand mij ook uitleggen wat ik moet met het bruine groene en zwarte draadje die uitkomen bij mijn achterlicht? Wat moet ik met 3 draadjes bij 1 licht?

Larsr

Daan777
          Moderator

@Javad,

Als alles klopt wat je zegt: Dus dat er geen kabelbreuk zit in de groene draad, dat je lampje goed is en dat deze goed geaard is, moet hij het gewoon doen.

Bekijk de fitting van je lampje even, bij te veel roest moet je even schuren.

Javad
            Donateur

Daan777 :
              @Javad,

Als alles klopt wat je zegt: Dus dat er geen kabelbreuk zit in de groene draad, dat je lampje goed is en dat deze goed geaard is, moet hij het gewoon doen.

Bekijk de fitting van je lampje even, bij te veel roest moet je even schuren.

Lampje is net nieuw, daarom is het zo raar, hij kan toch gewoon bij de plus van het voorlicht op?
              Anders moet er wel een kabelbreuk in het midden zitten.
              Ik trek die hele groen draad er gewoon uit anders, bind een touwtje eraan en trek dan met hetzelfde touwtje gewoon een nieuwe draad door de boom naar achter hoor,..

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

juul-vespa
              Bijdrager

hallo heb nieuwe 50 cc cylinder en zuiger op vespa ciao :)gezet hij heeft een paar minuten goed gereden toen nog een beetje aan de stationairschroef gezeten en nu trekt hij niet meer goed en hoor soms ploffen uit carb bij starten wat kan ik doen:?

n!ck*s

n!ck*s :
                  ik heb een kickstartblok, maar dat kickstarttandwiel bij de trapas zit niet helemaal volrond met tandjes. hoort dat. of zijn die er gewoon afgesleten? hij mist denk ik 5/6 tandjes als die er tenminste ophoren.

dus hoort dat stukje kaal te zijn of niet?

Chefkee
                  Bijdrager

zou dit werken: een krul van een een leovince met een demper van een Techno CC?: en zou die dan nog de prestaties van de leo krul hebben of die van een techno cc?

FonS
                    Bijdrager

de demper heeft praktisch geen invloed op de prestaties, het blijft dus een Leo krul

n!ck*s :
                      ik heb een kickstartblok, maar dat kickstarttandwiel bij de trapas zit niet helemaal volrond met tandjes. hoort dat. of zijn die er gewoon afgesleten? hij mist denk ik 5/6 tandjes als die er tenminste ophoren.

dat hoort zo, die tandjes missen altijd 😉

500
                      Donateur

Ik heb 3 draadjes bij het achterlicht

groen
                        bruin
                        en zwart, waar zwart voor dient heb ik geen idee van, niemand hier denk ik want niemand geeft me andwoord:P Ik kan zwart er wel gewoon uittrekken toch?

Lars

Tom ciao

Remlicht ofzo? maar die zul je wel niet hebben, dus die kan weg. denk ik

Mijn vraag:
                          staat er ergens info over een stootrand?

Hoe kun je die voorkomen?
                          Wat kun je er tegen doen als je m hebt?
                          Wat voor effect heeft het als je ermee door rijd?
                          Kan het kwaad als je er nieuwe zuigerveren in zet als je cilinder een stootrand heeft?
                          Kan het kwaad om een nieuwe voetpakking te monteren met een stootrand?

500
                          Donateur

Stootrand krijg je als je zuiger niet tot zover in je cilinder heen en weer gaat, en dan ontstaat er dus door warm/koud een stootrand. Als je er mee doorrijd maakt het niet uit. Je kunt er niks tegen doen. En je krijgt hem door constant niet vol gas te rijden of door niet het maximale uit je cilinder te kunnen halen. Dat je zuiger ook niet helemaal in de cilinder gaat met vol gas dus.

Frits
                            Bijdrager

@lvcp

Is de massa zwart denk ik

n!ck*s

FonS :
                                de demper heeft praktisch geen invloed op de prestaties, het blijft dus een Leo krul

n!ck*s :

dat hoort zo, die tandjes missen altijd 😉

okej, bedankt fons.:thumb

PiNeAppLePro
                                Bijdrager

Vraagie: 😀

Welke uitlaten passen zonder aanpassing met een kickblok op een vespa ciao?

MVG Sander

15 berichten aan het bekijken - 2,521 tot 2,535 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.