‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,036 tot 25,050 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KdeH
    Bijdrager

ik meende dat je wel zuigerveren van een alu cilinder in een gietijzer cilinder kon gebruiken

Maar niet andersom omdat je dan je wand sloopt

Rickytju1
      Bijdrager

Hoi kan je een nieuwe type tomos voorvork gebruiken in een ciao ?

Javad
        Donateur

kkdamion :
          ik meende dat je wel zuigerveren van een alu cilinder in een gietijzer cilinder kon gebruiken

Maar niet andersom omdat je dan je wand sloopt

Dat is balen, hij zit er al in, nu moet ik wat anders verzinnen.
          Ik kan die zeta zuigerveren ook niet gebruiken, daar zit een ander slotje op.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Nick050
          Bijdrager

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaatsteun-verstelbaar-universeel.html

Iemand enig idee waar dit voor is??
            Ik kan er niks van maken.
            Zal vast wel niet voor de Ciao/Citta bedoel zijn (staat ook bij dat het universeel is)
            Maar ben toch wel benieuwd:D

aadje
            Bijdrager

Nick050 :
              http://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/uitlaatsteun-verstelbaar-universeel.html

Iemand enig idee waar dit voor is??
              Ik kan er niks van maken.
              Zal vast wel niet voor de Ciao/Citta bedoel zijn (staat ook bij dat het universeel is)
              Maar ben toch wel benieuwd:D

Dit dus…

Omschrijving Kenmerken:

Uitlaat steun (universeel) verstelbaar chroom.
              Verstelbare uitlaatsteun om te bevestigen aan de achterschokdemper.

Bij Tomos bromfietsen voor 2007 kwam het vrij regelmatig voor dat de uitlaatophanging van het frame afbrak. Deze uitlaatsteun maakt een goede montage eenvoudig weer mogelijk.

Nick050
              Bijdrager

Dit dus…

Omschrijving Kenmerken:

Uitlaat steun (universeel) verstelbaar chroom.
                Verstelbare uitlaatsteun om te bevestigen aan de achterschokdemper.

Bij Tomos bromfietsen voor 2007 kwam het vrij regelmatig voor dat de uitlaatophanging van het frame afbrak. Deze uitlaatsteun maakt een goede montage eenvoudig weer mogelijk.

Duidelijk:D

Heb ik nog een vraagje,
                Past een Citta achterspatbord zonder aanpassingen op een Si? Orginele Rebel heeft dit dacht ik ook
                Ben benieuwd zou mooi zijn.

Flippo
                Donateur

Iemand enig idee of ik de 41mm imitatie zuiger van Jmpb ook in een 41mm dr kan? Of lopen de slotjes dan door de poorten?

Martino
                  Moderator

Deze vraag is al vaak voorbij gekomen, maar helaas het antwoord is “Nee”. De imitatiezuiger past niet.

Flippo
                    Donateur

Is er dan wel nog een zuiger verkrijgbaar /vindbaar die wel te gebruiken is?

arvid13690
                      Bijdrager

Kunnen 5 spaaks zonder aanpassing aan de rempot voor in een si?

Tis altied moar eem!

Flippo
                        Donateur

Nee. Je zult de ciao rempot moeten omwisselen met een Si rempot uit bv 3-spaaks Si velgen. Anders komen het nokje niet overeen met de uitsparing op de rempot. Ik meen dat Martino zijn ciao rempot wel heeft gemodificeerd voor zijn Si. (kan ook zijn dat hij het nokje op de vork heeft verlast maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.) Je kunt evt zijn perso eens nakijken.

arvid13690
                          Bijdrager

Ik ga dan doen wat jij zegt, gewoon setje 5 spakers kopen en er een 3spaaks potje in zetten.

Bedankt!

Tis altied moar eem!

JariV
                            Bijdrager

Geeft het veel verschil als ik de originele poorten in een normaal carter dichtlas, als ik er een 43mm deps op ga monteren? De deps poort neem ik sowieso over in het carter.

En valt dit gewoon dicht te lassen? Wordt het dan niet te heet en gaat het kromtrekken?

SuperSi
                              Bijdrager

Sowieso is het aluminium en heb ik mij laten dat milium heel slecht en moeilijk te lassen is.
                                Als je het dan voor elkaar krijgt levert het je wel meer carterdruk op en heb je geen loze plekken waar benzine gaat
                                zitten

Martino
                                Moderator

@ JariV; Niet echt een kleine vraag, maar misschien dat dit topic een beschouwing kan geven. http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=7621&d=50 Er is nog niemand geweest die hier een praktijkervaring op los kan laten.

15 berichten aan het bekijken - 25,036 tot 25,050 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.