‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 25,021 tot 25,035 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

freddy k
    Bijdrager

Robke87 :

freddy k :

Robke87 :
      omdat ik vaak speling op mijn stuur krijg omdat de moeren steeds lostrillen, zat ik te denken om daar met tiglassen een klein hechtje te leggen zodat de moeren vast tegen elkaar blijven zitten. zou dit werken of geen aanrader?

Dit is een tegen moer systeem.
      Wat wil zeggen dat de ene moer de andere onder spanning houd.
      Wat je kan doen is de onderste een kwart draai te hard aanspannen de andere er tegen zetten.
      En de onderste een kwart draai aanspannen in de andere richting terwijl je de bovenste tegenhoud.
      Zodanig dat je ze onder spanning zet.
      Mvg

klopt ik snap hoe het werkt maar toch trilt het regelmatig los, dus dacht met een klein hechtje het te kunnen oplossen

Zit je borgring er tussen?
      Mvg

Robke87
      Bijdrager

dat durf ik zo niet te zeggen, zal het is controleren idd.

freddy k
        Bijdrager

Robke87 :
          dat durf ik zo niet te zeggen, zal het is controleren idd.

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=34184
          Misschien hulpzaam!

KdeH
          Bijdrager

als je de moeren aan elkaar gaat lassen creeër je 1 hele moer die weer los gaat
            en als je de bovenste moet gaat vast lassen aan je stuurstang dan krijg je hem niet meer los of heel moeilijk los
            waardoor je weer het schroefdraad sloopt

ik denk dat je gewoon moet kijken morgen naar die borgring waar freddy het over heeft
            als die mist moet je hem opvullen met wat anders of een borgring halen

Nick050
            Bijdrager

Vraagje over persoverandering:ik probeer mijn foto te veranderen,die hier links staat<dit is ook een foto van mijn eigen velg,maar nu lukt het mij niet om deze te veranderen.Dus hoe doe ik dit,vind deze foto eigenlijk maar onduidelijk.
              Heb geprobeerd zelf weer een foto te uploaden maar dit lukt steeds maar niet??

freddy k
              Bijdrager

Nick050 :
                Vraagje of persoverandering:ik probeer mijn foto te veranderen,die hier links staat<dit is ook een foto van mijn eigen velg,maar nu lukt het mij niet om deze te veranderen.Dus hoe doe ik dit,vind deze foto eigenlijk maar onduidelijk.

http://vespa-ciao.nl/users.php?m=profile
                De afbeelding moet deze afmetingen hebben (pixels): Upload een avatar (100x100x60000)

Nick050
                Bijdrager

freddy k,Owjaa,zal weer wat proberen met fotos verkleinen,moet toch lukken 😀

Het is gelukt,na opnieuw ingelogd te zijn stond de nieuwe foto er ineens..

En nu na een paar dagen is mn oude onduidelijke foto weer terug,hoe kan dit?
                  Heb zelf niks veranderd.

Flippo
                  Donateur

Iemand een idee welke zuigerveren ik moet bestellen voor mijn 43mm creco? Kan ik daarvoor dr evo zuigerveren gebruiken?

Flippo
                    Donateur

Iemand een idee welke zuigerveren ik moet bestellen voor mijn 43mm creco? Kan ik daarvoor dr evo zuigerveren gebruiken?

Martino
                      Moderator

Nee, geen DR evo zuigerveren gebruiken. Je hebt nodig 2x 43×1,5 C sluiting.

Nick050
                        Bijdrager

Nick050 :
                          Vraagje of persoverandering:ik probeer mijn foto te veranderen,die hier links staat<dit is ook een foto van mijn eigen velg,maar nu lukt het mij niet om deze te veranderen.Dus hoe doe ik dit,vind deze foto eigenlijk maar onduidelijk.

http://vespa-ciao.nl/users.php?m=profile
                          De afbeelding moet deze afmetingen hebben (pixels): Upload een avatar (100x100x60000)

Is gelukt maar na een paar dagen staat mijn oude foto er ineens weer,heb zelf niks veranderd,hoe kan dit?

Na opnieuw inloggen staat de nieuwe foto erweer:?

beunhaaz
                          Bijdrager

Kan iemand mij met dit probleem helpen?

Ik heb hier een CP onstoken blokje liggen die blijft stotteren. Lage toeren vonkt die niet lekker en niet mooie blauwe vonk.
                            Probleem was er opeens

zelf gedaan:
                            Cps vervangen
                            Condensator vervangen
                            Cps goed gezet op .45
                            Ander vliegwiel
                            Ander bobine
                            Ander bougie kabel
                            Andere Bougie
                            Andere bougiedop

enigste 2 dingen zijn de spoel en de kabel naar de bobine. Het lijkt me erg stug dat dit een van de problemen kan zijn?

twinboxer
                            Bijdrager

Lage toeren vonkt die niet lekker en niet mooie blauwe vonk.

Start koud zeker ook slecht?
                              Grote kans dat hij te vroeg vonkt. Probeer CP=>0.4mm.
                              Tik :@ eventueel ook je bougie electroden dichter tegen elkaar.

beunhaaz
                              Bijdrager

Sorry* nieuwe bougie is het . Maar ik zal eens de cps veranderen . Misschien werkt dat idd wel:)

Edit:

Werkt niet, heb even alles onderuit gehaald en op de werkbank gemonteerd. Spoel tevens even veranderd naar een andere. Ik blijf constant een witte vonk krijgen…. ?

EDIT2:

Prob solved. Probleem was een nieuwe defecte condensator! Veel info gevonden op volgende link (en brommer zaak gebeld voor een dubbele bevestiging.): http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?t=1603 Dit kan meerendeels ook gebruikt worden voor onze brommers.

@TheModteam , idee voor dit bij how to’s te zetten?

Javad
                                Donateur

Weet iemand of ik een DR Evo zuiger in een Zeta alu kan gebruiken?
                                  De zuigerslotjes komen goed uit maar hoe zit het met de veren, kunnen die in combinatie met die wand?

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 25,021 tot 25,035 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.