‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,556 tot 24,570 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Wat voor krukas is dit?

Kwam uit een berini carter

Dit is een normale Berini krukas. Enkel zijn er zeer lompe gaten geboord..

pepko
      Donateur

als het framenummer niet op je papieren staat, kan je dan je kentekenplaat op elke ciao plakken?

gr. pepko

Citta-Goofy
        Bijdrager

Wat kun je er aan doen om je uitlaat ( in mijn geval techno cc ) stiller te maken?

Guido
          Donateur

Spulleke!

@popko, tuurlijk niet, het kentekennummer staat in het registeren van Nederland gekoppeld aan een framenummer.
              ook al staat het niet op je papieren.

Interceptor
              Donateur

Hallo, passen die nieuwe oranje spruitstukjes voor de SE i.c.m. SHA 16mm tussen het frame van een vespa ciao?
                Omdat daar nogal weinig ruimte is zou ik dat graag willen weten voordat ik er zo 1 bestel, (als ze weer op voorraad zijn).
                gr Nicky

Ja, zie hier. http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29073

Wilk1985
                Moderator

@Pepko Als je aangehouden wordt voeren ze de meldcode in die op je papieren staat en dan zien ze je framenummer.

Indowess
                  Bijdrager

Hallo mensen,

Nu mijn vliegwiel aanslijt in mijn blok is mijn vraag hoeveel ik er van de onderkant kan laten afdraaien.
                    Betreft een ELEC vliegwiel.

Echt van onder zoals je hier ziet.

Alvast bedankt.

Indowess

Tonni
                    Moderator

Kan wel een mm af, ook wel twee.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Boyan
                      Bijdrager

Als je bij JMPB blauwe trekveren wilt bestellen, welke moet je dan pakken?. Want bij de blauwe staan ook groene en grijze, in totaal 9 trekveren. Hoe weet ik nou zeker dat ik de sterkste (blauwe) krijg? Of krijg je er gewoon 9 ofwat?

EJ
                        Bijdrager

@ Boyan: Je krijgt bij jmpb een setje trekveren, dus 9 in totaal. Dit is ook goedkoper dan alleen de blauwe bestellen, zo kun je ook nog eens wat anders proberen als je wilt. Ik bedoel dus dit setje (link)

Edit: link toegevoegd

Boyan
                          Bijdrager

Ah dat is mooi, ik kan me herinneren dat je idd 12,95 betaalde voor alleen 3 blauwe veertjes bij EPC.
                            Maar harstikke bedankt voor de snelle reactie, ik ga ze ff bestellen met nog wat ander spul :thumb

EJ
                            Bijdrager

Boyan :
                              Ah dat is mooi, ik kan me herinneren dat je idd 12,95 betaalde voor alleen 3 blauwe veertjes bij EPC.
                              Maar harstikke bedankt voor de snelle reactie, ik ga ze ff bestellen met nog wat ander spul :thumb

Geen probleem. Succes 😉

citta1234
                              Bijdrager

Ik heb de slotspeling van mijn zuigerveren gemeten, en de slot speling is 0.80.
                                Kan dit nog of moet ik de zuigerveren maar gaan vervangen? (polini 46mm cilinder)

Citta-ciao
                                Donateur

Er is een how to op de site over slotspeling!:D

15 berichten aan het bekijken - 24,556 tot 24,570 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.