‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,391 tot 24,405 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Donateur

Ik heb een boedelbak gehuurd met huif. Daar in zitten bevestiging panelen ook in de zijkant. Sinds januari zijn de regels versoepeld met het aanhanger verhuur. Dus ik kon een grotere huren. Want de auto mag 1300 trekken.
      Passen hier dan 5 broms in.
      Binnenmaatkar,296 x 131 x 150 cm

de lengte van een ciao is 160 en de breedte 66 cm(stuur) dus dan ik toch 4 voor kwijt en 1 over dwars shuin er achter

cittamark
      Bijdrager

fons harstikke bedankt!
        ik hat al beetje gemeete en het vlakke stuk van het spatbord was idd 50, dus 45 leekt me mooi.
        ik ga aan de gang! binekort foto’s sgieten van het projectje,

eldoro80
        Bijdrager

Een kleine vraag, zoals de bedoeling…

Ik heb een ‘pieletje’ nodig voor mijn voorremkabel. Heb een vespa si.

Gaat om het nippeltje (als dat het goede woord is) waarin je het uiteinde van de buitenkant van de voorremkabel stopt. Het nippeltje schuif je weer in het ‘buisje’ dat vast zit aan de remdeksel. Zie deze foto http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NLUMJAXV.jpg, is wel de Vespa ciao variant trouwens.

Kan het niet vinden jmpb website. Misschien kijk ik erover heen. Heeft iemand een linkje voor me?

Martino
          Moderator

Naar mijn weten zijn deze wat ik noem “tonnetjes” niet meer te koop. In ieder geval niet bij JMPB.

Rizla
            Donateur

eldoro80
              Bijdrager

Nee gaat om het dingetje dat de buitenkabel tegenhoudt…

Rizla
                Donateur

Die heb ik zelf bij een fietsenzaak gekocht bij ons in de buurt. Gewoon ff bij fietsenzaak langs en voorbeeld meenemen of foto

Trouwens als ik naar me racefiets kijkt heeft deze die dingen ook

DinoH
                  Donateur

Heeft iemand een linkje van de fox clutch op en ciao monteren oid?

Al wel eens de how-to’s door genomen? Klikker.

misterd11
                    Bijdrager

ik rijd met de volgende setup:

stnd belgisch kickblock i.c.m. 13/13
                      snoruitlaat
                      snornaaf met poulie 80,

dit gaat nu 26km/uur, mijn vraag was wat ik moet doen om hem precies 38 of ietsies langzamer te laten lopen? Moet ik dan denken aan een bromnaaf i.c.m. poulie 95, of maakt dit weer te veel overtoeren.

Vraag 2:

Hoeveel inch zijn 5 spakers, en welke dikte band kan op een ciao mix achter, nog aanraders??

Martino
                      Moderator

Antwoord vraag 2; De ander is geen kleine vraag en kan je beter een topic voor starten.

5 Spakers zijn 17 inch.
                        Dikte band 2,5 eventueel 2,75, maar dan moet je het frame iets aanpassen.

Wilk1985
                        Moderator

Ik snap niet dat je met die setup zo langzaam rijdt, ik rijdt met een Si met normale NL snorcarters en 10/7 35 km/u. Ook met snorklok. Met een bromklok zal je zeker sneheid winnen maar naar mijn idee is er iets anders met je brommer mis waardoor je zo langzaam rijdt. misschien eerst eens brom uitlaat proberen?

5 spakers zijn 17 inch en ik zou er een 225 band op zetten. 200 is origneel op Ciao (weet niet zeker of mix ook)

aerox hunter
                          Bijdrager

Heel klein vraagje!

Ik heb mijn uitlaat iets lek bij de uitlaatpoort, deze maakt ook herrie.
                            Kan het hier door ook komen dat de ciao slecht trekt als hij warm is?
                            Koud heb ik niks geen probleem.

ciaofan
                            Bijdrager

Wat zijn de maten van een citta stofring bij de achterbrug? Zou iemand die voor mij op willen meten, want ik wil kijken of deze ook op een andere brommer van mij past? Alvast bedankt.

Groetjes ciaofan

aerox hunter
                              Bijdrager

Nog klein vraagje:

Hoe kun je het beste zien of contactpunten versleten zijn?

Martino
                                Moderator

Door het gebruik van een vergrootglas. 😉

15 berichten aan het bekijken - 24,391 tot 24,405 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.