‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,316 tot 24,330 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Donateur

A Ciao009

Deze zijn 160mm weet niet hoe lang de jouwe zijn
      Rechts is er ook
      Crank links

Ciao009
      Bijdrager

Ik had die ook al gezien, maar wist niet hoelang die waren. Zal eens gaan meten hoelang die van mij zijn.

Rizla
        Donateur

Mijn verkoop topic zit een slotje op. Maar ik had gisteren nieuwe onderdelen toegevoegd en vandaag weer nieuwe onderdelen. Of valt dit ook onder bumpen

citta1234
          Bijdrager

Dat moet je even aan een Moderator vragen, 1 van de moderators heeft jou verkooptopic gesloten.

bram0vitz
            Bijdrager

weet iemand de maat van een carter bout ?
              is dat m6 nog iets?

beetje prutsen hier en daar
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Billy
              Donateur

passen de 90mm schijven van een imitatie koppeling ook op een originele vario koppeling ?

Died_W
                Bijdrager

Er stond ergens dat jmpb vario schijven van 100mm verkoopt, allebei dus… maar ik kan alleen de voorzijde vinden.
                  Zijn ze er nog te koop of is dat in een ver verleden?

NB: ik bedoel de schijven voor de achterkoppeling

Ciao009
                  Bijdrager

Ik neem aan dat je dat stuk in het rode vlak op maat moet knippen om het passend te maken voor het voorwiel?

ciaofan
                    Bijdrager

@ciao009

Ja, je moet zorgen dat dit stukje in het gat van de voorvelg steekt (eerst inderdaad op maat knippen) zodat deze met het wiel mee draait.

Ciao009
                      Bijdrager

Ok Dankjewel!

beunhaaz
                        Bijdrager

Iemand die de bouwtekening van het kickstartrondsel heeft? Vind het nergens 😛 Google werkt namelijk niet mee. Tevens de vraag of iemand weet waarom mijn rondsel niet uit veert zodra ik ermee kick.

Het is (zo ver als ik weet) goed in elkaar gezet. Er zit genoeg vet in het rondsel.
                          De ketting staat niet te strak of te los. Maar blijft niet ”uit” schieten

Interceptor
                          Donateur

Hallo,
                            Gisteren heb ik een proma fan verkocht aan iemand (de zwarte uitvoering),
                            en nu klaagt die dat ie helemaal niet past onder zijn si.
                            Heeft iemand deze uitlaat ooit gemonteerd onder een si? Ikzelf heb een ciao dus zelf passen kon ik niet. Heeft iemand van jullie een foto hoe deze op een vespa si past? het gaat om deze uitlaat

m.v.g. Nick

EDIT; laat maar zitten, meneer had zijn trappers eropzitten, en dan past het niet. nu wilde hij het terugsturen.
                            heb hem aangeboden geld terug te storten minus de verzendkosten, vind ie niet goed en dreigt me aan te geven bij MP.

sorry voor de klaagzang maar moest het ff kwijt:?

Anoniem

Misschien domme vraag maar toch.
                              laatst mijn sproeier schoongemaakt, starten en meteen liep hij stukken beter,
                              nu na paar rondjes rijden, weer de trekkracht kwijt. kan ik beter 1 maat hoger nemen? 68 > 70

ik heb brandstofilter gemonteerd + 1 extra

Wilk1985
                              Moderator

IK heb ook eens geprobeerd met 2 brandstoffilters te rijden, was geen succes. Hij trok de vlotterbak leeg en daarna duurde het veel te lang voor hij weer gevuld was, dus daar viel niet mee te rijden…

Citta-ciao
                                Donateur

Als me brommer koud is en ik rij dan hoor ik de eerste honderd meter trrrrr en houd die erg in, na de honderd meter heeft die dat soms weer en na een kilometer houd dat op en loopt het normaal, maar helemaal los van dat als ik gas op driekwart heb en ik draai het gas helemaal open gaat die niet harder ofzo?
                                  Hoe zijn deze twee problemen op te lossen?

15 berichten aan het bekijken - 24,316 tot 24,330 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.