‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,301 tot 24,315 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Donateur

Dus I=z2/z1 dus je hebt gelijk

Anoniem

Speedengine met 12/10 trekt minder hard dan met 13/13 ?

(Komt dit puur door: met 12/10 heb ik minder lucht, dus kleinere sproeier om correct mengsel te creeren. )
        met 13/13 heb ik meer lucht , dus grotere sproeier nodig om correct mengsel te krijgen.

oftewel: met 12/10 heb ik een lagere vullingsgraad en dus minder vermogen? 😕

beun_ciao
        Bijdrager

Ja, mindere cilindervulling = minder vermogen

jovael
          Bijdrager

Goedemiddag,

Ik heb een ciao snor met alles standaard, alleen een 65 poelie en een gianelli cittypower. Nu loopt mijn brommer op de teller 40/45. Maar hij trekt kut op en ik wil hem maximaal 40 laten lopen. Nu was ik al van plan om er een 70 poelie op te doen. Maar hebben jullie nog meer tips. Let wel op, dat ik alleen over een paar schroevendraaiers en wat sleutels beschik, Owja en ik ben nog redelijk noob.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

pepko
            Donateur

poulie 75 monteren en een 12/12 of 13/13 carburateur zal wonderen doen.

jovael
              Bijdrager

Thanks!
                Wat voor sproeier heb ik dan nodig als ik een 13/13 neem? En ga ik dan niet meteen veel te hard?

fallenes
                Bijdrager

“Durafix” aleen online te koop of ook in de bouwmarkten? Zo ja welke bouwmarkt?

jules
                  Bijdrager

Mijn Leovinci krul zit er al ene jaartje of 3 onder, is nog in goede staat met uizondering van het oorverdovende geluid wat eruit komt. Wat voor primitieve oplossingen zijn er om t weer een beetje gedempt te krijgen?
                    (moet stiekem toch wel glimlachen als ik iemand zijn vingers in zijn oren zie steken)

Guido
                    Donateur

Ik zou de demperwol eens vervangen! 8)

pepko
                      Donateur

@fallenes: volgens mij alleen online, ik heb nog nooit in de schappen zien liggen ergens.

@jules: even controleren of hij nergens lekt, en anders de demperwol vervangen.

jovael
                        Bijdrager

Welke zuigerveren heb ik nodig voor een standaard vespa ciao mix snor zuiger?

Martijn93
                          Bijdrager

Iemand een idee waar ik die klemmetjes kan krijgen waarmee ik de voetenplank vastzet van mijn vespa ciao?
                            Speednut heten ze volgens mij?

Hoe zie ik het verschil tussen een standaard uitlaat een een City power uitlaat gemakkelijk?

DinoH
                            Donateur

1 die clipjes kan je halen bij een boutjes en moertjes zaak als jullie die hebben!

2 citypower heeft een dikkere pijp dan een originele.

Rizla
                              Donateur

@jovael

Hier kan je zuigerveren vinden standaard is 38.2
                                Click en Click

Ciao009
                                Bijdrager

Weet iemand of er verschillende maten trappers (cranks) bestaan voor een ciao? Die op mijn ciao zijn namelijk erg lang, telkens als ik trap raak ik de grond….

15 berichten aan het bekijken - 24,301 tot 24,315 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.