‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,196 tot 24,210 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

fallenes
    Bijdrager

@ciaogutti het is gewoon een beetje mee spelen en draaien om de rechter remhevel zover mogelijk er op te krijgen. Wat je ook kan doen is een losse remhendel kopen op jmpb, dan krijg je iets meer ruimte omdat je orginele rem/gashendel groter is

CiaoGutti
      Bijdrager

fallenes :
        @ciaogutti het is gewoon een beetje mee spelen en draaien om de rechter remhevel zover mogelijk er op te krijgen. Wat je ook kan doen is een losse remhendel kopen op jmpb, dan krijg je iets meer ruimte omdat je orginele rem/gashendel groter is

Word niks, ik heb een remlicht, zit een schakelaartje in de remgrepen!
        groeten

luuky1997
        Bijdrager

ik was van plan om dalijk 12 juni dan ben ik 16 op te gaan voor tractor rijbewijs en dan theorie gaan leren voor auto en gaan lessen met 16,5 enz. Maar nu kreeg ik vandaag van n vriend te horen dat sinds ergens laat dit jaar een regel wordt ingevoerd dat je niet meer mag brommer rijden met autorijbewijs, ik vond er niks over op internet
          weet hier iemand meer van!?

Jonny10
          Bijdrager

luuky1997 :
            ik was van plan om dalijk 12 juni dan ben ik 16 op te gaan voor tractor rijbewijs en dan theorie gaan leren voor auto en gaan lessen met 16,5 enz. Maar nu kreeg ik vandaag van n vriend te horen dat sinds ergens laat dit jaar een regel wordt ingevoerd dat je niet meer mag brommer rijden met autorijbewijs, ik vond er niks over op internet
            weet hier iemand meer van!?

Lijkt me sterk, en de manier waarop je het formuleert betekend dat iedereen met een rijbewijs nu hun brommerpraktijk moet doen 😛
            Als je het verkeersinzicht en ervaring van autorijlessen hebt kan je iets als een brommer makkelijk in het verkeer beheersen.

Anoniem

Alles al vervangen aan mn brommer, behalve de cilinder,
              trekt voor geen drol meer. loopt wel nog steeds even hard als altijd.
              DR EVO
              1x Nieuwe zuigerveren op ori zuiger.
              1x nieuwe zuiger IMI met veren.

is deze nu onderhand niet gaar?

johank
              Bijdrager

Ben bezig met een si achterbrug in me Citta te monteren, nu heb ik het volgende probleem,namelijk dat het wiel er niet in het midden in zit maar een cm meer naar links (dus klok kant) iemand dit vaker opgevallen? Brug is niet krom!

seann
                Donateur

probeer eens je wiel naar het midden te duwen en dan alles vast te zetten,
                  meschien werkt het

johank
                  Bijdrager

Ben de achterbruggen eens gaan opmeten en vergelijken,blijkt dat de bevestigings gaten van het driehoeslager een 5 mm verschillen…. Beetje vreemd alles is nog in nette staat.

Wilk1985
                    Moderator

Zitten ze op een andere plek of zijn ze groter? Ik heb zelf een keer gaten gehad die er een paar mm naast zaten. Ik heb ze wat groter geveild (de goede kant op) en een m10 bout erin gedaan toen was stond het weer recht.

Wellicht heeft iemand dit ook eens bij jou brug gedaan en er later weer een kleinere bout in gedaan?

Florian
                      Moderator

Heeft er ooit iemand met succes dat bronzen busje uit en pen 12 krukas weten te krijgen? Kun je deze er bv. uitpersen?

ciaofan
                        Bijdrager

@Florian:

Ja, ik heb deze er een keer uitgeslagen met een schroevendraaier en een hamer. Hij kan er wel uit dus.

vespa rider
                          Bijdrager

Mijn internet laggd (lekt) betekend dat . Nu heb ik al een plastic zak om mij router gedaan maar hij blijft lekken . Hoe kan dit ?

Anoniem

vespa rider :
                              Mijn internet laggd (lekt) betekend dat . Nu heb ik al een plastic zak om mij router gedaan maar hij blijft lekken . Hoe kan dit ?

Dit is niet de juiste oplossing,
                              je moet die plastic zak over je hoofd trekken, en dan met een kabelbinder vastmaken.

Jonny10
                              Bijdrager

Het Internet is geen vloeistof en kan dus niet lekken. Als je een zak om iets heen doet wat lekt stopt het niet met lekken. Vraag om een nieuwe modem aan je provider.

hansieb
                                Moderator

Tom96 :

vespa rider :

Dit is niet de juiste oplossing,
                                  je moet die plastic zak over je hoofd trekken, en dan met een kabelbinder vastmaken.

Haha :haha

15 berichten aan het bekijken - 24,196 tot 24,210 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.