‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,106 tot 24,120 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Brommer loopt warm hoger stationair dan koud.

valse lucht is niet van sprake. Grotere sproeier? 😕

Wilk1985
      Moderator

Sjors, een Ciao heeft standaard 17×2,25 of 17×2,50 banden. Dat 2,25 of 2,50 is de breedte. Ik denk dat je met veel moeite een 2,75 er wel op krijg maar dan zal hij waarschijnlijk gaan aanlopen aan bij je achterspatbord..

luuky1997
        Bijdrager

steeds als ik met de brommer loop (uit de schuur haal) dan tikt er iets, volgensmij de koppeling ik weet het niet zeker’
          hoe kan dit??

pepko
          Donateur

waarschijnlijk zit je naaf of je poulie los, alles even aandraaien en het is waarschijnlijk weg :thumb

Citta-Goofy
            Bijdrager

Kan een leo krul van een ciao ook op een citta?

luuky1997
              Bijdrager

mijn citta wiel staat recht maarr heeel kort bij de uitlaat kant, nu heb ik als probleem dat mijn citypower tegen de band komt
                hoe verhelp ik dit?

@citta-goofy ja

Martino
                Moderator

@ Citta-Goofy; Passen zal hij wel, maar omdat een Ciao versie wat hoger voorlangs loopt lastig icm een Citta kop en voorspatbord. Ik zal toch een Citta of anders Si versie gebruiken.

@ luuky1997; Weet je zeker dat je wel een Citypower voor een Citta hebt. De meeste Citypowers die worden verkocht zijn namelijk voor een Ciao en hebben dit probleem met de band.

Sjors891
                  Bijdrager

@Wilk1985 Ik heb 5 spakers banaan. Alleen de velg, dus geen banden niks, waardoor ik iets kan achterhalen. Wat is de juiste dan? 17×2,25 of 2,50

En waarom staat er dan 1,35 op…:thumb

Elektronized
                    Bijdrager

Op mijn 17″ bananenvelgen heb ik 2.00 liggen. Dunne bandjes, maar o zo fijn om mee te rijden 😀

hansieb
                      Moderator

2.00 ziet er wel heel iel uit op een ciao. Dat gevoel heb ik zelfs al bij 2.25…

Persoonlijk zou ik voor 2,50 gaan.

robbert1992
                        Donateur

wat is de maat van de v-snaar op jmpb achterbrug met 90mm vario schijven??

ik had volgens mij een keer ergens gelezen dat zeebodem zijn 13×1045 perfect zou zijn alleen kan ik het niet meer vinden op het forum..

alvast bedankt!

Robbert

tompiebozzel
                          Bijdrager

13×1025 is normaal voor citta met 90mm schijven, want volgens mij zijn de maten van de ori en jmpb brug het zelfde

Elektronized
                            Bijdrager

Als ik mijn vliegwiel monteer kan ik die goed en soepel ronddraaien, maar wanneer ik mijn (originele) voorvario monteer zit die muurvast. Dan draait mijn vliegwiel en vario niet meer. Hoe komt dit ?

malossi-ciao
                              Bijdrager

Wordt je voorvario misschien tegen je frame aangedrukt?

Elektronized
                                Bijdrager

Blok zit niet in het frame, en de vario komt niet tegen het vliegwiel aan

15 berichten aan het bekijken - 24,106 tot 24,120 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.