‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,386 tot 2,400 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

@swiddy, berinni past in elk cp carter

Vraag: Is het achterspatbord van een ciao-MIX gelijk aan die van een ciao-p/px/nieuw type?

Tom ciao

Daan, er zit toch nog een soort bobine, een vierkant ding, tussen de ontsteking en de bobine?
        die bedoelt swiddy
        of hoeft die er niet tussen?

Daan777
        Moderator

die moet er wel tussen ja

Vraagje:
          Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de Polini EVO een de Malossi RV?

Tonni
          Moderator

spoelpoort en inlaatpoort vorm en grootte, membraam (polini 2 kleps, malossi 4 kleps)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
            Moderator

En wat heeft dit voor effecten op de prestaties met een gemiddelde 43mm cilinder?
              Weegt de slechte flow en carterdrukverlies van de RV (deps kanaal) op tegen de iets kleinere inlaat van de polini?

Kortom: Welke zal zonder al te veel aanpassingen beter lopen met een 43DR/42Polini?

crash test
              Bijdrager

hoe monteer je in gods naam de decompressiekabel op een vespa ciao, ik zie niks op het frame of cilinderkop om de buitenmantel tegen te houden

ArvidW
                Donateur

Buitenmantel moet tegen dat “veertje” aanzitten, het tonnetje onder een ringetje bij de cilinderkop

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

crash test
                  Bijdrager

welk veertje? Weet genoeg van brommers en alles, maar heb nog nooit een decompressie zien zitten op een vespa ciao, weet wel dat citta een gat heeft in de kop

Rudy10
                    Bijdrager

Ik ga binnekort een uitlaat bestellen.
                      Ik wil graag ong 35/40
                      Welke kan ik het beste nemen zonder dat m’n trappers eraf moeten?

Daan777
                      Moderator

Leovince SP?

Jelle
                        Moderator

ja en waar haalt hij een leo SP vandaan???

je kan ook een citypower met dichtgeknepen bocht kopen, dan kunnen trappers er zeker nog opblijven en het is een lekkere goedkope uitlaat 😉

CittaTuner.
                          Bijdrager

Ik heb een tijdje gelede een nieuwe 13/13 dellorto gekocht. Dus ik ga hem teste loopt de bezine gewoon aan de kant van de luchtfilter eruit. Zou dit liggen aan iets in de carb of is de carb gewoon niet meer te redden?

demmer
                            Bijdrager

Je vlottertje gaat dan niet meer goed op en neer. Dat gouden pinnetje wat omhoog wordt gedrukt door je vlotter gaat er waarschijnlijk stroef in en uit en anders is het waarschijnlijk het pinnetje waarmee je vlotter vast zit.

Dit heb ik ook gehad en toen dat was verholpen, wertke het weer goed.

Misschien dat het ook nog ergens anders aan kan liggen, maar dit ligt denk ik het meest voor de hand.

goedguus
                              Bijdrager

bij mij was het een kapotte keerring maar ik zou eerst even naar je vlotter kijken zoals demmer zegt 😉

Rudy10
                                Bijdrager

Waar kan ik die CityPower kopen met dichtgeknepen bocht?
                                  (dichtknepen??)

15 berichten aan het bekijken - 2,386 tot 2,400 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.