‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,371 tot 2,385 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Stiekelbaarsje
    Bijdrager

maar alls ik een minibike wil maken met een vespa-ciao moet je wel lassen beetje veel 😛 en heb geen vespa-ciao blok
      maar komt nog wel maar ik kijk later wel is wel lastig denk ik maar ja ik zie wel 😀

diac
      Bijdrager

goedguus :
        welke banden zijn het beste voor dagelijks gebruik weer of geen weer?
        en welke zijn het mooist?
        ziet 2.50 x 17 achter en 2.25 x 17 er mooi uit en rijdt dat fijn?

thanks groetjes!

Michelin M29 en Pirelli’s zijn wel goed in droog en nat weer, moet je alleen kijken of deze nog ergens bij een brommerzaak liggen.
        ik zou voor 2x 2.50 bandjes gaan, dit rijd veel lekkerder als 2.25 bandjes.
        ook voelt het sturen beter aan met een 2.50 bandje voren.

met andere semi-slicks heb ik geen ervaring.
        ik zou vooral GEEN swallows nemen, deze zijn erg slecht met nat weer.
        hier ben ik zelf al eens mee onderuit gegleden.

goedguus
        Bijdrager

waar zou ik die nog kunnen krijgen op een internet shop want ik kan alleen 2.1/4 x 17 vinden.. ook niet op hun eigen internet site (michelin)
          thanks anyway

500
          Donateur

Kan iemand mij vertellen hoe ik zon bougiedopje van champion er goed op kan draaien, het lukt mij namelijk niet als ik hem op het draad draai gaat het metaalje in het dopje scheef staan:(

Lars

Tom ciao

Tom ciao :
              passen de moongoose bandjes, van JMPB, op een gewone bravo? 14 spaaks velgen
              en hebben deze een beetje grip etc.
              of kan ik beter de swallow roadster pakken?

FonS
              Bijdrager

die banden zijn 17 inch, 14 spakers zijn 16 inch, dus nee

Boelie
                Bijdrager

Hoi

Ik heb hier een Malossi 46,5mm cilinder liggen
                  aankomende week krijg ik mun speedemgine binnen
                  weet er zo iemand of ik nog wat kan aanpassen aan de speedcarters?

en ik heb eerst altijd kickstart gehad maar is het nou verstandig
                  om het kleine kickcarter op de speedengine te gebruiken

want ik heb ergens ooit gelezen dat mensen hier problemen mee hadden ofzoiets:?

Alvast reuze bedankt
                  Mvg Boelie.

500
                  Donateur

Theoretisch wordt er gezegt dat je met cp sneller optrekt dan met elec. Maar merk je dat in de praktijk ook?

Lars

Boelie
                    Bijdrager

Ik vind persoonlijk van wel

bij cp heb je egt int begin dat hij meteen reageerd
                      en bij elec heb je dat niet egt mar dat komt volgens mij ook met name door het loeizware vliegwiel

maar als je een snel blokje hebt en je wilt er dagelijks mee rijden zou ik elec pakken anders wordt je ziek van het cp’s vervagen:P

maar heb je een racer en vlam je er op een zonnige zondag een paar km’s doorheen zou ik cp pakken

maar persoonlijk zelf vind ik het zeer goed merkbaar

1-feb
                      Bijdrager

@ boelie Als je kick carters gekotterd zijn is het geen probleem dat heb ik namelijk ook kick klein op speedengine paste bij mij perfect maar dat kan ook toeval zijn want soms zit er wat hoogte verschil tussen beide carters. En dat richt busje tussen de carters kan er niet meer tussen die moet je gewoon weglaten.

Boelie
                        Bijdrager

oke mooi!

dan gaan we dat proberen als de speedengine binnen is:D

Stiekelbaarsje
                          Bijdrager

ik snap er niks meer van ik wil een foto uploaden van me afbeelding maar dan komt er gewoon het is door gewezen ofzo maar dan kan je foto.s oploaden dan druk ik op update dan zegt die iets en dan kijk ik ff me account staat die der niet op snap der geen donder meer van ? iemand een idee ?MVG Stiekelbaarsje

Tomm_
                            Bijdrager

Ik heb bij de dealer de een verkeerd keering gekocht 2x een 15-28-5 in het kleine carter zit een 15-28-5 omdat ik een ciao mix heb.
                              Nu zien we dat de grote carter een 15-24-5 is. Moet ik nu deze kopen dan JMPB

Alvast bedankt

swiddy
                              Bijdrager

Ik heb nog een berini ontsteking liggen met vliegwiel en carters is de bobine en het andere kastje hiervoor nog te krijgen?

vesparijder
                                Bijdrager

hoi
                                  ik heb net een elektrische ontsteking occassie gekocht, nu blijkt dat de draden van het licht omgewisseld zijn, nl van het nieuwe systeem naar het oude.
                                  Heeft iemand een id wat ik kan doen om het terug naar het nieuwe systeem om te zetten
                                  hier enkele pics ter verduidelijking:

15 berichten aan het bekijken - 2,371 tot 2,385 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.