‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 23,401 tot 23,415 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta1234
    Bijdrager

Ik heb een si brug onder me Citta hangen maar nu kan ik dus alleen maar een uitlaat van een Si model onderhangen toch?

citta1234
      Bijdrager

Ik heb een si brug onder me Citta hangen maar nu kan ik dus alleen maar een uitlaat van een Si model onderhangen toch?

Edit: Nog een vraagje, ik wil een reedvalve blokje onder me Si hangen, moet ik dan de brug aan passen?

Docs
        Donateur

1: Zonder aanpassingen passen Citta pijpen niet. Met een extra gat of een beugeltje is elke uitlaat passend te krijgen.

2: Ligt er aan welke carb je hebt. Bij een phbg moet je gaten maken voor de stelschroeven.

pindaa
          Bijdrager

Hoe zit het met de veer sterkte bij deze malossi set?

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta/motordelen/variodelen/trekveerset-a-kopp-malossi-vespa.html

Welke veertjes zal ik moeten gebruiken voor mijn setup hier links?

robbert1992
            Donateur

Zwart zwakst
              Geel middel
              Wit hoogst

Voor jou setup denk ik zwart of geel, geel is opzich nog best strak ik zou gwoon zwart eerst proberen en als die dan over toeren maakt weer terug gaan naar standaard omdat dan geel testen geen zin heeft

Gr

(Komt er opneer gwoon een beetje kloten ;D)

citta1234
              Bijdrager

Welke cilinder gaat harder op een polini se, 46mm polini of 46.5mm malossi?

pindaa
                Bijdrager

Welke terkveertjes zijn sterker?

Malossi Zwart of Polini Groen?

niek1992
                  Bijdrager

malossi Zwart. deze zijn het sterkst. Van polini is staalkleurig het sterkst (niet diegene in de polini grijs/groen/blauw trekveren set).

Dus de malossi zal rond de blauwe polini veertjes zitten qua sterkte. Exacte cijfers weet ik niet, maar Google kan een uitkomst bieden voor je!

W-Y
                    Bijdrager

Hey,

Ik ben bezig met mijn 46mm polini kickblock voor de super bravo. Dit blok is inmiddels klaar en loopt. Nou ben ik nog opzoek naar een goed pijpje hiervoor, rijd op dit moment met de orginele super bravo pijp.

Zowel qua prestaties als looks wil ik er op vooruitgaan, zelf zit ik aan de Leo handmade te denken, hier op het forum redelijk positief en ziet er goed uit op mijn brom vermoed ik.

als iemand anders dus nog een goede tip heeft dan is die hulp van harte welkom!

Martino
                      Moderator

Looks zijn natuurlijk persoonlijk, maar met een Polini top one, Proma cc of Giannelli mega zit je meestal wel goed.

luukelbo
                        Bijdrager

wie weet of een grillo uitlaat op een si past? of je uitkomt met je brug ophanging etc?
                          bedankt.

Martino
                          Moderator

Ja, dit past. Het ophangpunt van de uitlaat is dezelfde lengte.

arvid13690
                            Bijdrager

ook van mij eeen vraag.
                              mn ciao krijg ik niet rustig stationair.
                              zonder of met filter maakt niks uit het wil niet.
                              iemand een idee hoe dit kan?

heb nu sproeier 68 en als ik 66 gebruik word het niet beter.
                              de voetpakking was lek, vervangen maar als ik de deo test doe veranderd er niks, kunnen het de zuigerveren zijn?

Tis altied moar eem!

ritze
                              Bijdrager

hij valt uit op laag stationair?

meestal zit dat toch echt in de dichtheid van het blok en je carb, misschien even paar dingentjes uitwisselen om het zeker te weten:P

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                Link naar Mijn collectie / Projecten.

arvid13690
                                Bijdrager

nee hij loopt heel hoog stationair echt heel hoog.

Tis altied moar eem!
                                15 berichten aan het bekijken - 23,401 tot 23,415 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.