‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 23,311 tot 23,325 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

@pindaa :knuffel

pindaa
      Bijdrager

@hansieb, ik heb het gedaan maar je krijgt een betere gasreactie… wat betekend dit precies?

Edit:

Is deze zuiger nog bruikbaar?

Flippo
        Donateur

hansieb :
          @pindaa :knuffel

Nogmaals wat Hansieb zei..
          Gasreactie.. het woord zegt het toch al? Zodra je gas geeft reageert ie beter..

pindaa
          Bijdrager

@flippo dus je trekt harder op?

sandertjuhhh
            Bijdrager

wat is een goede uitlaat voor een compleet standaard vespa ciao waardoor die ongeveer 55km/h loopt?
              de uitlaat mag alleen niet voor het blok uitkomen want dan komt die tegen mijn spatlap

alvast bedankt

hansieb
              Moderator

Gianelli citypower met pulley 80 en bromciao moet dat wel kunnen halen.

Eggie
                Bijdrager

Ik heb even een vraagje,

Heb nieuwe citta bandjes besteld. Die Kenda LOW bandjes van JMPB. Nu staat hier op dat het een tubeless band is, maar op citta’s zitten normaal toch gewoon binnenbanden? Moet ik dat tubeless nu gewoon negeren en er een binnenband in doen of moet ik toch maar tubeless ventielen kopen?

daniel citta
                  Bijdrager

@ eggie gwn een binnen band er in doen, en het ventiel eruit draaien dan de binnenband er goed in stoppen anders is de kans groot dat je je binnenband lek maakt met het er omleggen van de buitenband PS het zijn niet de makelijkste banden om ze zelf op de velg te krijgen !!!! je moet de rand van de band goed insmeren met zeep

Interpunctie, juist gebruik van leestekens en hoofdletters graag!

-RobinvS-
                    Bijdrager

Vandaag weer een blokje gemaakt, als ik de laagspanningskabel op het blok zet vonkt hij als malle, maar als ik hem op de bobine doe ( bij het aansluitpunt ) vonkt hij heel lichtjes.
                      Alles aangesloten vonkt het helemaal niet.

In principe kan ik alle onderdelen die in het blok zitten ( condensator cp’s spoelen ) uitsluiten van defecten toch?
                      Ik heb sinds van de week een JMPB brug en die zal ook wel poedercoat hebben dus dat moet ik dan nog even verwijderen.

Ook al met een draadje geprobeerd maar werkte niet.

Flippo
                      Donateur

Ik heb een klein vraagje, ik heb een speed engine maar waar de condensator moet komen is het gat voor het schroefje in te draaien naar de klote. Nu zie ik hier een gat naast, kan ik die ook gebruiken? En waar is die eigenlijk voor? En hoe zou ik evt het kapotte gat kunnen fixen?

Foto ter verduidelijking:

pepko
                        Donateur

je condensator kan je ook buiten je blok monteren (bijvoorbeeld aan de bobine)

het ziet er wel uit of iemand flink aan het rammen geweest is daar, ook aan het gat voor je keerring te zien…

Flippo
                          Donateur

Dat had ik inderdaad ook gezien, denk je dat dit enig probleem gaat opleven? Lekken bij de keerring ofzo?

pepko
                            Donateur

die kans is redelijk aanwezig, het hangt er van af hoe rond het gat nog is, en of er geen diepe krassen zitten in het pasvlak.

Martino
                              Moderator

Met een boormachine. Vervolgens afwerken met dremel/shuurpapier/staalwol.

pindaa
                                Bijdrager

Ik heb een vario klok met 1:10,5 vertanding en heb nu een losse vertanding 1:13,5 kan ik die gwn omruimen dus gwn 1 klok gebruiken?

15 berichten aan het bekijken - 23,311 tot 23,325 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.