‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,816 tot 22,830 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Bijdrager

Ik heb gewoon deze:

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta/motordelen/variodelen/trekveerset-a-kopp-malossi-vespa.html

Maar ik moet wel zeggen dat die van mij 1 lange kant hebben, misschien maar eens met JMPB mailen.

EDIT: Jippie, verkeerd besteld :((

http://www.jmpbonderdelen.nl/koppelingveerset-malossi-citta-ciao.html

niek1992
      Bijdrager

Mail JMPB even, die kan die bestelling heus wel omzetten 😉 (als het niet te lang geleden is dat je besteld hebt dan)

Ratface
        Bijdrager

Ik heb een oude ciao met een oude carb. Ik heb maar 1 afstelschroef op de carb. Ik vind dat die wel een beetje te veel gas geeft in stilstand, dus op de pekkel begint het achterwiel toch serieus te draaien. Is dit goed en indien niet, hoie stel ik dit af?

arvid13690
          Bijdrager

Ratface :
            Ik heb een oude ciao met een oude carb. Ik heb maar 1 afstelschroef op de carb. Ik vind dat die wel een beetje te veel gas geeft in stilstand, dus op de pekkel begint het achterwiel toch serieus te draaien. Is dit goed en indien niet, hoie stel ik dit af?

Stelschroef er beetje verder uit draaien.

Tis altied moar eem!

-RobinvS-
            Bijdrager

niek1992 :
              Mail JMPB even, die kan die bestelling heus wel omzetten 😉 (als het niet te lang geleden is dat je besteld hebt dan)

Is denk 1,5 maand geleden en ik heb de verpakking al opengeknipt, maar alsnog zal even een mailtje sturen.

Florian
              Moderator

Tonni :
                nee. zolang hij maar goed plat is (niet te hoog, dat stelt moeilijk af)

Okee dan ga ik even opzoek naar een andere snaar i.p.v. een Malossi!

Sil Hugelier
                Bijdrager

Kan iemand mij eens uitleggen hoe je een revisie van vooras doet?
                  Ik heb geen idee hoe ik de lager uit de velg kan krijgen

niek1992
                  Bijdrager

je moet de dunne moertjes er volledig vanaf draaien. daarna kan je het asje eruit trekken & de lagers vervangen/invetten.

Sil Hugelier
                    Bijdrager

As heb ik er al uit, maar is een spaakwiel.
                      Een echte lager ontbreekt precies. De kogels zelf zijn ingevet en die kan je allemaal apart uit het wiel halen…

Xior
                      Bijdrager

Kan ik een standaard papieren voetpakking gebruiken voor een 43 mm dr evo?
                        Bedankt!

Sil Hugelier
                        Bijdrager

Tuurlijk Xior.
                          Gewoon de juiste vorm uitsnijden, anders zal uw pakking enkele poorten blokkeren.

Xior
                          Bijdrager

oke, dan kan ik morgen even naar de brommerzaak gaan en hoef ik het niet helemaal via internet te bestellen.
                            En ik moet toch een aluminium koppaking gebruiken of raden jullie me een papieren pakking aan?

niek1992
                            Bijdrager

papieren koppakking is met een mum van tijd weg haha. Kop kan je alleen doen met aluminium, en voetpakking kan beide. Al ga ik persoonlijk voor een papieren voetpakking.

Xior
                              Bijdrager

Oke, dan weet ik genoeg.
                                Bedankt!

Citta-ciao
                                Donateur

Hoe kan je ervoor zorgen dat als je bijvoorbeeld je blokje een keer aankickt of aanred,en dat die dan ook gelijk perfect stationair blijft lopen,zonder dat ie uitvalt bij een koud blokje?

15 berichten aan het bekijken - 22,816 tot 22,830 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.