‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,666 tot 22,680 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespadrift
    Bijdrager

Hallo als ik mijn vespa probeer te starten slaat hij soms heel even aan en valt dan uit reageerdt niet op gas
      wat kan het zijn zit een promma cc op 12.7 carburateur sproeier 47 en snorblok

citta1234
      Bijdrager

Volgens mij is je sproeier veelste groot.

Vespadrift
        Bijdrager

maar eerst reed hij met orginele uitlaat en deze sproeier goed op aventoe een blup na goed

Vespadrift
          Bijdrager

maar eerst reed hij met orginele uitlaat en deze sproeier goed op aventoe een blup na goed

citta1234
            Bijdrager

Wat was je bougie kleur toen?

Vespadrift
              Bijdrager

bruinig nu gitzwart

citta1234
                Bijdrager

Ik denk toch dat je sproeier te groot is.
                  Je kan je luchtfilter eraf halen en dan proberen of ie goed loopt.
                  Als dit het geval is, moet je een powerfilter kopen of een kleinere sproeier nemen.

Vespadrift
                  Bijdrager

ok thanks ga gelijk kijken
                    NOu net effe geprobeerd doet het beter maar hij blupt weg als ik gas geef en loopt niet stationer
                    als ik mjn bougie er uit draai komt er rook uit mijn cilinder ?

Xior
                    Bijdrager

ik heb mijn inlaat geveilt, en ben iets te ver naar buiten gegaan, en hebt een gaatje in het spruitstuk, Hoe kan ik dit oplossen. laten lassen ofzo?

citta1234
                      Bijdrager

@vespadrift, kan het ook zijn dat je teveel olie door je benzine heb gedaan?
                        Als je brommer het zonder luchtfilter beter doet, betekent dat dat ie met een normale luchtfilter te weinig lucht krijgt en is je sproeier dus te groot.
                        Heb je je carburateur al schoon gemaakt?

Citta-ciao
                        Donateur

Ik heb op mijn set up een standaard filter,als ik in die filter er een paar gaatjes in maak,moet er dan ook gelijk een grotere sproeier in?

En hoe en wat voor buis gebruiken jullie voor tussen vespa ciao frame te lassen?

Xior
                          Bijdrager

Kan het zijn dat het inlaat gat scheef is?
                            Dus dat een kant van het spruitstuk dunner is dan de andere kant?

criminalmindz
                            Donateur

Dat kan, als je hier een foto van maakt kunnen we het wat beter zien.
                              Maar kan zijn dat de vorige eigenaar het verkeerd heeft bewerkt of dat het misschien een productiefout is.

pepko
                              Donateur

citta-ciao12 :
                                Ik heb op mijn set up een standaard filter,als ik in die filter er een paar gaatjes in maak,moet er dan ook gelijk een grotere sproeier in?

En hoe en wat voor buis gebruiken jullie voor tussen vespa ciao frame te lassen?

in princiepe heeft dat hetzelfde effect als ene powerfilter, wel zal ik dan ook minimaal 2 gaasjes eruit halen…
                                en natuurlijk: meer lucht=meer benzine nodig=grotere sproeier :thumb

als stang zou ik persoonlijk een ronde pakken, en dan een lekker brede. (van een trampolineframe bijvoorbeeld)

Xior
                                Bijdrager

criminalmindz :
                                  Dat kan, als je hier een foto van maakt kunnen we het wat beter zien.
                                  Maar kan zijn dat de vorige eigenaar het verkeerd heeft bewerkt of dat het misschien een productiefout is.

ik heb hier wel geboord met 12.5 maar hij was al scheef van te voren daardoor is het met boren ook scheef gegaan.

Ps: is dit nog op te lossen met lassen ofzo?

Heb ik trouwens ook goed gevijlt voor 70 cc creco?
                                  Sry voor de slechte foto’s, bb kwaliteit:S

Bedankt.

15 berichten aan het bekijken - 22,666 tot 22,680 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.