‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,651 tot 22,665 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta1234
    Bijdrager

Welke luchtfilter laat het meeste lucht door?

paulhermens

malossi, laat namelijk alles door incl. zand en vuil.

citta1234
        Bijdrager

Oke, dan toch maar 2 sproeier maten zakken en een polini luchtfilter nemen.
          Bedankt Paulhermes;)

AK-87
          Bijdrager

Zou een 46.5 Malossi een beetje lekker lopen op gekotterd/getuned standaard carter, 13/13 en Gianelli original power icm met vario?

Tonni
            Moderator

Ik denk het wel.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Xior
              Bijdrager

Ik heb op mijn vespa loopstand, en ik geen rijbewijs heb moet ik ergens op prive terrein gaan rijden en dat is een stukje lopen. daarom wil ik er trappers opzetten
                Maar als ik trappers erop zet, en hem dan op loopstand zet. en dan ga fietsen. draait de poelie dus de kopeling dus det blok niet mee dan? Die as zit toch ook op de poelie?
                Of moet je hem dan niet op loopstand zetten en dan fietsen. maar dat lijkt me erg zwaar.

Alvast bedankt.

vespa rider
                Bijdrager

als jij hem op fietsstand zet en je brommer staat uit dan loopt je blok niet mee en draait je poulie ook niet als het goed is. dus dit gaat heel ligt.
                  want als je de brommer eerst start en dan op loopstand zet kun je volgas geven zonder dat je vooruit komt.

dus je moet de brommer uit hebben staan dan op fietsstand zetten en dan kun je heerlijk fietsen.

gr, arno

Xior
                  Bijdrager

Oke, bedankt.

eidos
                    Donateur

En toch zul je daarvoor ook een rijbewijs moeten hebben, want je bestuurt alsnog een Brom/Snorfiets.

paulhermens

heerlijk fietsen ? je kan nog beter lopen dan fietsen met een brom en officieel mag je nog niet eens lopen met een brom aan de hand, want dan bestuur je nog steeds een motorvoertuig 😀 al zal daar geen agent moeilijk over doen.

beunhaaz
                        Bijdrager

Motor eronderuit en het mag 😛

023Citta
                          Bijdrager

Ik zit met het volgende:

Me citta trilt heel erg op top… Snaar staat goed, krukas zit goed in het blok, lagers zijn nieuw en stofringen ook vrij nieuw. Ik rij nu met:
                            43DR evo, std elec carter- poorten en spoelers door getrokken en inlaat 13mm.
                            Del 13/13 @68 en malo filter
                            Poelie 70
                            Citty power
                            Bromkruk

Ook als ik op top rijd lijkt me blokje te “wobbelen” qua geluid, kan dit aan de citty power liggen?

Grtz Mike

Sil Hugelier
                            Bijdrager

iemand een idee welke binnenbanden er beschikbaar zijn voor 2,75 x 16?
                              of speelt die 2,75 niet zo’n grootte rol? heb namelijk enkel binnenbanden liggen voor 2,25×16

cittajuul
                              Bijdrager

Wat betekent het als er ploffen uit mijn carburateur komen?
                                Weet niet of het aan de afstelling of zo ligt?
                                set-up: 70malossi geveild+13/13@62 citypower.

Xior
                                Bijdrager

paulhermens :
                                  heerlijk fietsen ? je kan nog beter lopen dan fietsen met een brom en officieel mag je nog niet eens lopen met een brom aan de hand, want dan bestuur je nog steeds een motorvoertuig 😀 al zal daar geen agent moeilijk over doen.

Fietsen lijkt me minder vermoeiend dan lopen:P

Edit: Hoeveel mm blijft er normaal ongeveer over van de rand als je je inlaatpoort opboort naar 13mm? 0.5 mm?
                                  en wat is de normale diameter van de inlaatpoort?

15 berichten aan het bekijken - 22,651 tot 22,665 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.