‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,576 tot 22,590 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wesley6160
    Bijdrager

Dan ga ik van de zomer maar is een potje van dat spul halen en me citta oppoetsen.
      Bedankt voor de snelle reacties.

Citta-ciao
      Donateur

Ik heb een lichte slagje in me voorwiel,hoe kan ik die eruit krijgen,of minder laten worden en me vespa ciao stuurt zwaar,hoe kan ik dat ook oplossen?

vespa rider
        Bijdrager

dat zwaar sturen ligt waarschijnlijk aan je lager. spuit eens wat WD40 op je balhoofd en ertussen. Is het niet minder dan nieuwe lagers wanneer je het echt vervelend vindt.

Dat slag in je voorwiel als dit steeds erger wordt zou ik als ik jou was een goedkoop velgje van het forum pikken 🙂

beunhaaz
          Bijdrager

GEspaakte, opnieuw spaken en gietijzeren. Niet 😛

Martino
            Moderator

Wie kan mij de artikelcodes vertellen van de Pinasco vliegwielen? Cp en elec of 1 van beide graag?

Edit: Gevonden, 0848 is elec, 0847 is cp.

Citta-ciao
              Donateur

vespa rider

bedankt voor de informatie,stuurt nu wel wat beter,kwam ook wat zwarte troep uit,thx.

kevin 27
                Bijdrager

heey
                  ik heb een vraagje : ik nrijd met mijn citta met deze setup<<<<<--- ik heb een 1.10.7 vertanding en malossi vario , de vario is helemaal uitgewerkt , en hij maakt +-9000 toeren , maar hij loopt maar 60 tot 70 kilometer per uur weet iemand of dit puur aan de overbrenging ligt? alvast bedankt

Spulleke!

Jep licht aan je overbrenging,
                    Die is gewoon te licht, 90mm schijven zou eventueel al een groot verschil maken, maar beste is voor malossi vertanding gaan.

kevin 27
                    Bijdrager

oke , bedankt

Vespadrift
                      Bijdrager

kan ik mijn carter en krukas stralen binnen en buiten
                        Grtz Mike

Anoniem

Krukas niet ivm zand in je lagers. Carters buiten en binnenkant wel maar niet op je lagerpassingen en carterpassing(daar waar de carters op elkaar zitten)

SuperSi
                          Bijdrager

krukas zou ik niet doen, verknal je snel je conische passing mee en je afsluitvlak
                            het zelfde bij je carter, pas op voor het inlaat vlakje en de lagerpassingen.

Vespadrift
                            Bijdrager

dus het beste is om alleen de buiten kant te stralen en de binnen kant af te plakken ofzo
                              kan je waar de ontsteking zit wel stralen behalve waar de keering zit dan
                              gelijk nog een vraag mijn anderen blokje loopt 15 minuten goed en treken lekker maar daarna loopt hij alleen op de choke met vol gas en dan loopt hij maar zacht zonder choke valt hij gelijk weg wat kan dit zijn?

vespa-si-owner
                              Bijdrager

word hij ook heel warm?
                                waarscijnlijk slechte afstelling.
                                kan ook valse lucht zijn als je blok warm word dan zet alles een beetje uit. als er dan iets niet goed in elkaar zit kan hij ergen valse lucht aan zuigen. dit verpest ook je afstelling of compressie.

Vespadrift
                                Bijdrager

ik vind wel dat hij heel warm word en voordat hij slecht ging lopen rookte hij erg en dan bedoel ik echt hevig
                                  er zit ook een koppaking op en de cabarateur staat bijna helemaal in geschroefd

15 berichten aan het bekijken - 22,576 tot 22,590 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.