Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 december 2008 om 15:45 #47634
die hoort in het sproeier topic rebel :p
52 zoiets zou ik er eens indoen 😉23 december 2008 om 16:23 #47635hoe maak je de gashendel goed vast aan een gaskabel? ik zit nu al een tijdje te kloten en lukt maar niet.
23 december 2008 om 19:02 #47638weet iemand misschien waar ik die pootjes waar zeg maar je vooras onder zit waar je die kan kopen? als jullie snappen wat ik bedoel
23 december 2008 om 19:17 #47640@hdev: Op jmpb, q-parts, scooterenminibikeshop kan ik ze niet vinden:?
@ciaostb: Ik knip altijd een stukje van m’n kabel af zodat deze niet gerafeld is. Dan steek je hem makkelijk in dat ehm: gashendelschuif-blokje.
23 december 2008 om 20:02 #47643CiaoSTB :
hoe maak je de gashendel goed vast aan een gaskabel? ik zit nu al een tijdje te kloten en lukt maar niet.een nieuwe (binne)gaskabel is altijd veel te lang. dit is juist makkelijk. Je doet dan de binnekabel helemaal door dat tonnetje duwen, druk je het handvat een stukje opzij, dan kun je de kabel weer pakken. trek je hem helemaal strak. draai je het schroefje weer vast. en dan kun je hem afknippen bij je gashandle.
is beetje moeilijk uit te leggen zo merk ik zelf haha.
23 december 2008 om 21:30 #47646Hoi,
Ik ben van plan een brom ciao te kopen.
En onderweg daarvan een kickblok mee te pakken en die heeft ook vario liggen.
(welke weet ik niet en of hij het allemaal nog wel heeft hij moet nog terug reageren)
Nu wil ik dat die brommer dan tot de 50 trekt max. want hij mag echt niet harder gaan (België).
Wat zou ik dan het beste nemen gewoon de poelie of de vario?
Wil er ook nog wel een leuk uitlaatje onder dan. Maar dit is nog allemaal niet zeker enz. dus mijn vraag is gewoon:Wat kun je het beste nemen om snel tot 50km/h te trekken en niet harder?
Zelf denk ik vario maar ik zou denken dat hij dan te hard gaat.Alvast bedankt
23 december 2008 om 21:35 #47647met vario trek je harder, met een varioring of std vario ga je niet zo hard
ik zou zeggen neem de vario
23 december 2008 om 21:41 #47648Daan777 :
met vario trek je harder, met een varioring of std vario ga je niet zo hardik zou zeggen neem de vario
Dus standaard vario trekt ook al veel beter dan poelie?
En die uitlaat gaat die dan niet veel verschil maken.
Wat zou ongeveer de prijs van zo’n complete standaard vario zijn,hij mag me wel niet te hard afzetten :)?
En is daar ook een nieuwe achterklok voor nodig?
Bedankt voor de snelle reactie.23 december 2008 om 22:59 #47649ik heb sinds kort een ander uitlaat op mijn ciao gezet de technigas terugloop
hiervoor had ik een originele uitlaat erop staan
maar nu mijn vraag.
omdat ik er een andere pijp onder had gezet dacht ik ik zet er een grotere sproeier in
van maat 42 naar 49 ( waren enigste maatjes die ik heb)
maar sinds ik die sproeier er in heb gestoken loopt mij ciao de eerste 20m goed en begint daarna te stotteren, ik laat gas los rij weer 20m goed en dan begint hij weer te stotteren.
nu las ik ergens dat het kan zijn dat de sproeier te groot is. maar maakt
van 42 naar 49 zo’n groot verschil in rijen ???23 december 2008 om 23:18 #47650ja, maar ik denk eerder dat je te klein zit.
24 december 2008 om 07:55 #47653Tomm_ :
Daan777 :
met vario trek je harder, met een varioring of std vario ga je niet zo hardjelle: huh met een varioring?
ik zou zeggen neem de vario
Dus standaard vario trekt ook al veel beter dan poelie?
En die uitlaat gaat die dan niet veel verschil maken.
Wat zou ongeveer de prijs van zo’n complete standaard vario zijn,hij mag me wel niet te hard afzetten :)?
En is daar ook een nieuwe achterklok voor nodig?
Bedankt voor de snelle reactie.Je woont in België, wat ik zou doen als ik jou was:
Een superbravo kopen(voor de onderdelen), daar betaal je in België soms tussen de 50 en 120 euro voor, daar zit alles voor de vario en kickstart op.
Dan zet je er nog een citypower utlaatje op en dan ga je ca. 50 en trek je op als een beer.24 december 2008 om 09:43 #47654Hallo allemaal , ik heb een klein probleempje..
Er zit een klein gaatje in me tank ( onderin waaar al die kabels lopen ) hoe krijg ik het dicht?
Mvg24 december 2008 om 10:38 #47656ik heb een vraag
ik heb een vliegwiel van een snor en een brommer maar bij de een zitte er meer gaten iin geboort als bij de ander.
heeft dit ergens mee te maken.
en zit er verschil tussen een carter van een snor en van een brom24 december 2008 om 10:49 #47657Hoi,
ik wil mijn trekveertjes gaan vervangen want hij start heel slecht, wat voor soort trekveertjes moet ik hebben voor een snor vespa si met city uitlaatje en de rest standaard?
alvast bedankt
24 december 2008 om 10:52 #47658ik heb een vraag
ik heb een vliegwiel van een snor en een brommer maar bij de een zitte er meer gaten iin geboort als bij de ander.
heeft dit ergens mee te maken.
en zit er verschil tussen een carter van een snor en van een brom -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.