‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,576 tot 1,590 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

diac
    Bijdrager

er zitten inderdaad regels aan, maar de leo krul moet gewoon kunnen met normale verzending..
      ik heb zelfs grotere uitlaten verkocht:?

Bartusman
      Bijdrager

Het gaat om een handmade;) Maar waarschijnlijk heeft hij er een vrij grote doos omheen gedaan.

ArvidW
        Donateur

Laat hem de demper demonteren, dan kan het 100% zeker (Daan heeft er ook eentje naar mij gestuurd)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

FonS
          Bijdrager

ik heb laatst een heel frame op de post gegooid :p heb niet eens gelet op de maat van de doos.

K_rstem
            Bijdrager

mijn carter ligt uitelkaar alleen zit de krukas nog vast aan de kleine carterhelft..
              hoe kan ik die eraf krijgen?

TimoO_
              Donateur

krukas voorzichtig in de bankschroef klemmen. tapeind aan het carterhelft vastschroeven. carterhelft warmstoken. tapeind vastpakken met handschoen en tegen het kleine carterhelft aantikken.

mixert
                Bijdrager

Ik heb een probleem met mijn ciao, eerst trok hij opzich niet verkeert op, maar het werd steeds slechter. Nu was het zelfs zo erg dat hij bij de 42 kmh pas de boost kreeg van de proma, en daarvoor had ik bijna geen kracht. Werd bij stoplichten altijd door 3 auto’s ingehaald….

Ik heb er dus gister nieuwe zuigerveertjes opgezet, maar ook dit heeft niet geholpen, vandaag kwam ik zelfs nouwlijks tot niet vooruit toen iemand ging aanhangen… Als hij eenmaal op gang is, en kracht krijgt, gaat hij wel gewoon hard door,
                  61 kmh @ gps.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? is het normaal dat nieuwe zuigerveertjes zo brak rijden? En kan het ook komen doordat ik de uitlaatpoort 1.5mm nar boven heb geveild?

mixert

barry
                  Donateur

Reed hij voor het vijlen dan wel goed??

mixert
                    Bijdrager

Voor het vijlen reed hij goed, en erna ook, maar na een tijdje werd het optrekken dus opeens heel slecht… dus denk niet dat het aan het veilen lag

Jayton
                      Bijdrager

Bij wie kan ik wezen voor vragen over Mallossi DEPS? Mijne loopt niet lekker stationair, start beroert en mist op lage toeren power. Of welke topic moet ik raad plegen, voor alle info over DEPS?

Alvast bedankt,

Jayton

Gerarduz
                        Donateur

@ Jayton
                          Vraag het anders op topic Reed Valve ; http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=381
                          Mijn vraag aan jou is wat tank je? en is de DEPS nieuw? Bougie? Maar……………. Trekt slecht met poelie 105mm?? 😕

Mijn advies tjek op valse lucht in de kop, membraam,gasschuifdeksel,afstelling 19mm stationair- en luchtstelschroef, en de evt. aanwezige slotspeling van je zuigerveren.

Of vraag het de mede 47mm DEPS genoten!

Succes!

Mike
                          Bijdrager

gasnaaldddddddddddd

Mike

hansieb
                            Moderator

Jayton :
                              Bij wie kan ik wezen voor vragen over Mallossi DEPS? Mijne loopt niet lekker stationair, start beroert en mist op lage toeren power. Of welke topic moet ik raad plegen, voor alle info over DEPS?

Alvast bedankt,

Jayton

Wat voor problemen heb je ermee, mijne heeft nog steeds het BWOAP verhaal onderin.

Van de italiaan op de meeting kreeg ik te horen dat ik dat kleinste sproeiertje hoger moest kopen.

Gerarduz
                              Donateur

Verhaal gasnaald klopt ook!

Zitten 3 standen in.

Maar wat heb nou gekocht? Alles nieuw in doos of………….. Hoe zit dat nou??

victwaar
                                Bijdrager

Was even op ebay aan het kijken naar onderdelen en kwam een advertentie tegen van een standaard luchtfilter. Vroeg me af toen ik het plaatje zag of hij ook zo om op de brommer moet zitten. Ik heb hem volgens mij namelijk andersom (met die drie buisjes omhoog).

Link:
                                  http://cgi.ebay.nl/ein-Luftfiltergehaeuse-fuer-Piaggio-Ciao-SI-EC1-usw_W0QQitemZ370100007800QQcmdZViewItem?hash=item370100007800&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

15 berichten aan het bekijken - 1,576 tot 1,590 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.