Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 november 2008 om 18:10 #45663
Tom ciaoOke tnx 😉
ik kan hem alleen nergens vinden :con2 november 2008 om 19:04 #45664hey, ik ben op zoek naar een perso van iemand. volgens mij een buitenlander. heeft van een bravo een zwarte racer gemaakt. kan hem niet vinden. iemand een link?
2 november 2008 om 20:12 #45670
Tom ciaoWaar kun je een zuiger voor de 41mm DR vinden?
en zou de 41mm Imi zuiger van JMPB ook in de 41mm DR passen?
En wat voor effect heeft het als ik een 43mm HD kop op deze setup links <<-- zet?
2 november 2008 om 22:07 #45674Tom ciao :
Waar kun je een zuiger voor de 41mm DR vinden?en zou de 41mm Imi zuiger van JMPB ook in de 41mm DR passen?
En wat voor effect heeft het als ik een 43mm HD kop op deze setup links <<-- zet?
De imi zuiger past er goed in. (ik heb me er ook een voor dat doeleinde gekocht.)
De zuigerveerslotjes zitten wel op een andere plek maar aangezien de DR hele smalle boosters heeft zal dat geen problemen geven. Ik ga ze nog vragen of ze de AR 41mm zuiger misschien los kunnen leveren, die vind ik er beter uit zien als de imi. Maar goed, de imi kost ook maar 10 euro compleet..I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 november 2008 om 22:14 #45675
RebelLowie :
hey, ik ben op zoek naar een perso van iemand. volgens mij een buitenlander. heeft van een bravo een zwarte racer gemaakt. kan hem niet vinden. iemand een link?bedoel je die met die racekuip erop en sprocatti blok eronder toevallig?
2 november 2008 om 22:18 #45676nee, heb hem net gevonden
maar die jij zegt klinkt ook heel interessant, dus als je een link hebt? :p
3 november 2008 om 11:00 #45684Hallo allemaal ik heb een probleempje 😀 , Ik had laats met ciao vespa gespoten , had ook meteen de voorveren van mijn brommer afgehaald. Maar nou krijg ik ze er niet meeer op 😕 Kan iemand mij hierbij helpen ?
Mvg3 november 2008 om 11:14 #45686Even een vraag over de maat van mijn poelie. De diameter is 85 mm en er staat nog C25 op. Dit betekent toch dat de maat 85 is? Vraag dit omdat ik had verwacht dat hij groter zou zijn, omdat ik een ciao snor heb. Verder lijkt het ook als ik meet dat er bijvoorbeeld net geen 105mm tussen past, dus ben een beetje in de war met hoe de maat van de poelie nu wordt bepaald.
3 november 2008 om 11:18 #45687Op een Ciao past ook geen 105 poulie 😉 Volgens mij is die 85 poulie zelfs standaard op een Ciao.
Tonni: Op een bromversie is in elk geval een 94 mm standaard, snor weet ik niet zekerAls je wat meer vaart wil maken op een snorCiao, kan je beter op zoek gaan naar een bromnaaf voor in je achterwiel.
3 november 2008 om 12:20 #45689Mijn orgineel 50cc cilinder is vastgelopen, nu wil ik mijn cilinder van mijn blok halen maar zit de zuiger vast in de cilinder…hoe kan ik dit het beste los halen? De zuiger uit de Cilinder tikken lijkt mij of niet?
en voor een nieuwe cilinder, DR50cc of DMP60cc?
3 november 2008 om 12:24 #45690Als hij vast zit in je cilinder is hij al flink aan gort, dan kan je hem er gerust uit tikken.
Rijden zal die toch niet meer op die zuiger.Bekijk wat de oorzaak is en hoe de cilinderwand eruit ziet en bepaal dan of je een andere zuiger besteld of een nieuwe cilinderset.
3 november 2008 om 12:43 #45691Hallo allemaal ik heb een probleempje , Ik had laats met ciao vespa gespoten , had ook meteen de voorveren van mijn brommer afgehaald. Maar nou krijg ik ze er niet meeer op 😀 Kan iemand mij hierbij helpen ?
Mvg3 november 2008 om 13:33 #45693ik heb een probleempje, vanmiddag kwam ik niet boven de 30 en ging hij moeilijk doen, alsof hij niet genoeg benzine kreeg, als ik mijn choke gebruikte, en ik hield hem in, dan ging hij ong 50, maar bleef hij onder de powerband hange?? me sproeier is altijd goed geweest, heeft iemand enig idee, zal mijn sproeier iets verstopt zitten of wat kan het zijn?
3 november 2008 om 14:15 #45697
Tom ciao@ Bleuvespa:
Gewoon vaker je choke gebruiken onder het rijden, dan komt het soms wel goed
En anders eens je carb goed schoonmaken.mijn vraag:
Hoe zit dat met een vario snaar, waarom is die zo speciaal?
kun je niet een gewone v-snaar op vario gebruiken?En kan ik deze zuiger nog rijden als ik hem opschuur en nieuwe zuigerveren erop zet?
3 november 2008 om 14:40 #45698vario snaar is breder….
Lijkt me niet dat je nog met die zuiger kan rijden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.