‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,336 tot 1,350 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CittaTuner.
    Bijdrager

ow srry ik bedoel multivar inplaats van multivor:P

CittaTuner.
      Bijdrager

Owk bedankt maar budget maakt me nie zo veul uit.

Bartjee
        Donateur

Volgens mij is het zo dat de polini NET iets beter optrekt en de malossi NET iets harder gaat. Maar dit maakt volgens mij niet zoveel uit. Malossi is goedkoper en is iedereen super tevreden over:)

diac
          Bijdrager

je hebt er ook nog de gele drukveer bij, dat is alleen maar een voordeel met je 70cc.
            de rolletjes wat erbij zitten gebruik je toch in de meesten gevallen niet..
            dusja. koop je de malossi zou ik zeggen, voor dat geld wat die polini meer kost heb je een testrollensetje erbij:P

CittaTuner.
            Bijdrager

Ja dat is ook weer zo ik ga dan denk ik tog maar voor de malossi:p

.-{2F4OV}-.

Ik heb wel altijd gereden met de rolletjes die je bij de malossi set kreeg. Kreed toen owk met 70 dr evo, gele drukveer en leo handmade. Die rolletjes waren Malossi HT-Roll 4,9 grams. Kzou t zowiezo ff proberen. Hij trekt dan egt als een tiet!:thumb

FonS
                Bijdrager

iemand enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren … ?? :con

ik heb niks gemerkt met rijden, het viel me net gewoon ineens op dat de veer er raar inzat.

de misvormde kant zat aan de kant van de schijven.

hij zat met de pinnetjes goed in de gaten enzo, niks raars aan de hand
                  en ik heb er zelfs alleen maar de straat een paar keer mee op&af gereden, dus dit is gebeurt op zo’n 2-3 km.
                  (was een splinternieuwe veer btw)

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

denk een productie fout, kan haast niet anders.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

FonS
                    Bijdrager

ja lekker lullig, heb m’n bestelling van JMPB net binnen, dus dom om nu een bestelling te maken voor 1 veer …

en ik heb geen andere meer , ik had er 2 maar eentje heb ik aan Timo gegeven op de meeting :p

maar kan inderdaad gewoon een zwak punt in het materiaal zijn ja

Bartjee
                      Donateur

Je had em van JMPB he? Anders hun ff netjes mailen ofzo met de foto, misschien dat je dan een nieuwe veer iets goedkoper kan krijgen:)

FonS
                        Bijdrager

ehm ja die heb ik toen los gekocht bij JMPB (niet bij malo vario, die heeft timo nu)

kijk wel even hoe ik aan een nieuwe kom, gewoon lullig omdat de politie vanaf morgen staakt (en ’s middags heb ik vrij) en ik wilde rijden met het race geval 🙁

.-{2F4OV}-.

Als de coppers weg zijn kun je lekker scheuren idd:thumb

Joopieboy
                            Bijdrager

Balen voor je fons, ik ga waarschijnlijk wel scheuren met een maat. 😀
                              Heerlijk is dat. 🙂

kansloos
                              Bijdrager

paar vraagjes betreft vario
                                ik krijg de achterkoppeling niet uit elkaar. dus weet iemand misschien een handige techniek voor of doe ik dit gewoon fout.
                                Ik draai gewoon aan die grote plate moer aan de achterkant maar krijg er geen beweging in.

klopt het dat bij de (polini) voorvario geen ring tussen het blok en de vario hoeft? en hoe zit het bij de achterkoppeling? moet daar nog iets achter?

en welke rollen, trekveren en drukveer bij de set up die ik hier links heb staan, maar dan met 70 dr evo en een andere uitlaat (weet alleen niet welke).

VespaAvanti
                                Donateur

Dan moet je eerst even kijken welke uitlaat je neemt, daar hangt de afstelling ook van af;)

15 berichten aan het bekijken - 1,336 tot 1,350 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.