‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Achterkoppeling niet uit elkaar? Of bedoel je van de as af?

Bij polini voorvario hoeft idd geen ring tussen blok en vario. Achterkoppeling hoeft ook niks tussen. Gwoon over de lange as schuiven.

Kraad je aan om met die 70 DR Evo een proma cc erop te gooie! Heb ik zelf owk gehad en loopt super lekker.
      Drukveer = Malossi Geel
      Trekveren = Malossi Zwart
      Rollen = 5 – 7 gram

Kreed zelf met Malossi HT-roll 4,9 gram. Da ding vloog bijna:thumb

kansloos
      Bijdrager

bedankt 2f40V,
        Alleen een maat van mij heeft proma circuit op een malossi 43 mm en ik vind dat ding te veel lawaai maken. En die proma is net nieuw dus het ligt waarschijnlijk ook niet aan de demperwol.

en over de koppeling ik krijg die moer erniet af waarmee je de koppeling echt uit elkaar kan halen( om bv de druveer te vervangen).

diac
        Bijdrager

te veel lawaai,, haha.. dan rij jij maar met een citypower op vario xD
          edit: proma cc > net nieuw? waar heeft die die dan nog vandaan gehaald..

FonS
          Bijdrager

koppeling zet je gewoon in de bankschroef (op de schijven vastzetten, en de moer omhoog)

als hij geborgt is, buig je eerst het borgplaatje terug, en dan draai je gewoon de moer los.

wel ff opletten; als je de bankschroef weer losmaakt, een hand stevig op de schijven houden (anders vliegt je de boel om je oren :p drukveer is best sterk)

kansloos
            Bijdrager

het is me uiteindelijk gelukt om los te krijgen op jou manier fons beetje wd-40 en het was zo gepiept.

en die proma vind ik serieus egt een pokke herrie maken. als je beetje achterwiel optilt en gas openzet doet het gewoon pijn aan je oren.

.-{2F4OV}-.

Daar heb je helemaal gelijk in…

Maar het is wel egt een topuitlaat kwa prestaties! Je brommer zal bijna opstijgen met vario, 70cc en proma cc:thumb

VespaAvanti
                Donateur

Proma CC lawaai maken?:?
                  Ik vind een Proma CC eerlijk gezegt 1 van de stilste snellere uitlaten die er is8)
                  Als hij overal goed vast zit en nergens lekt is hij muisstil, die van mij wel tenminste en hij zit niet verstopt ofzo:thumb

steffan
                  Bijdrager

ik heb een ciao met 70cc bewerkte carters met standaard vario met gele drukveer erin en 4 grams gewichtjes!trekt nog niet bijster hard!!Wat moet ik doen om hem wel op het gas alleen op het achterwiel te krijgen????

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

andere uitlaat

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

steffan
                      Bijdrager

zit polini op dus das wel goed

diac
                        Bijdrager

polini/malossi voorvario zowiezo. 70cc + standaard vario gaat echt niet samen.

steffan
                          Bijdrager

heb net een malossie snaar op een standaard vario gezet maar maakt nu geen toeren meer,grijpt gelijk aan lijkt wel!of zou de snaar te breed zijn?

Roger102
                            Bijdrager

even een vraagje he, zou het veel beter trekkracht hebben als ik een originele vario op een originele ciao zou zetten,

sombrero
                              Bijdrager

Roger102 :
                                even een vraagje he, zou het veel beter trekkracht hebben als ik een originele vario op een originele ciao zou zetten,

als je bedoelt in plaats van poulie dan merk je wel degelijk verschil en mat de malossi vario zou je nog sneller kunnen 🙂

steffan
                                Bijdrager

is er iemand die weet of ik een malossi snaar op de standaard vario kan gebruiken?of is hij te breed?

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.