Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

weg-gevaar
    Bijdrager

hij stond bij vriend van me in de tuin was daar en 10 min later kwam er nog een vriend en die vroeg of ik lopend was want er stond geen brommer ja was die weg,stond geen slot op maar poort was dicht dusja aangifte gedaan bij pliesie en die zei dat dat onder inbedoedel verzekering valt dus ik krijg geld waarschijnlijk wel terug…maar heb liever dat dat ding in nog beetje redelijke staat terug gevonden word

masterman
      Bijdrager

weg-gevaar :
        hij stond bij vriend van me in de tuin was daar en 10 min later kwam er nog een vriend en die vroeg of ik lopend was want er stond geen brommer ja was die weg,stond geen slot op maar poort was dicht dusja aangifte gedaan bij pliesie en die zei dat dat onder inbedoedel verzekering valt dus ik krijg geld waarschijnlijk wel terug…maar heb liever dat dat ding in nog beetje redelijke staat terug gevonden word

Der moeten wel breuk sporen zijn want anders krijg je helemaal niks.

Baz
        Bijdrager

Is echt kut als je brom word gejat :S enne heb je laatst ook nog is 75 euro aan de regering gegeven tegen het stelen van brommers,nou nou wat helpt dat goed :S

weg-gevaar
          Bijdrager

tsja ik zie wel volgens pliesie krijg je gewoon voorgoed want hij zeg van dat je wel mag verwachte dat het op prive terrein niet gestolen word want je tuinstoelen zet je ook nie opslot zei die:P maarja is gisteren avond pas gebeurd dus mybe vinden ze em nog terug en als der iemand in de buurt van heerlen (parkstad limburg) nog een brommer met kenteken heeft staan mag die me wel mailen wat die ervoor moet hebben

hansieb
            Moderator

masterman :

weg-gevaar :

Der moeten wel breuk sporen zijn want anders krijg je helemaal niks.

Zelf ff het tuinhek mollen!

masterman
              Bijdrager

Ja zoiets,

Je kan trouwens zelfs nog een boete krijgen als je het niet opslot heb gezet. voor uitlokking van diefstal.:!

weg-gevaar
                Bijdrager

ja kan ook ik weet maar niet als die op prive terrein staat… want er was ook poort en hek omheen en hij stond om de hoek achter een muur dat kan je zo egt never zien als je langsrijd dan moet je egt al minstens 10 meter hun terrein op

FonS
                  Bijdrager

kleur van je brommer en kenteken? woon dicht in de buurt, let wel op (vertel wat vrienden van me ook wel erover 😉 )

weg-gevaar
                    Bijdrager

FonS :
                      kleur van je brommer en kenteken? woon dicht in de buurt, let wel op (vertel wat vrienden van me ook wel erover 😉 )

kenteken is 97-FXL-6 zal wel fijn zijn als je me wilt zeggen als je em ergens ziet bedankt:thumb(er hangt nu een korte city power onder… leo krul heb ik thuis liggen en gele dingetje zit er ook nog op voorspatbord)

Biker-mouse
                      Bijdrager

weg-gevaar :
                        ja kan ook ik weet maar niet als die op prive terrein staat… want er was ook poort en hek omheen en hij stond om de hoek achter een muur dat kan je zo egt never zien als je langsrijd dan moet je egt al minstens 10 meter hun terrein op

Zonder sporen van diefstal krijg je niets terug. Al is hij uit je huis gestolen…

Wel klote!

Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.

Jelle1989
                        Bijdrager

weg-gevaar :
                          tsja ik zie wel volgens pliesie krijg je gewoon voorgoed want hij zeg van dat je wel mag verwachte dat het op prive terrein niet gestolen word want je tuinstoelen zet je ook nie opslot zei die:P maarja is gisteren avond pas gebeurd dus mybe vinden ze em nog terug en als der iemand in de buurt van heerlen (parkstad limburg) nog een brommer met kenteken heeft staan mag die me wel mailen wat die ervoor moet hebben

pm me maar, me vespaatje gaat weg voor 200 euro en loopt heel goed..

pier
                          Bijdrager

5 spaaks velgen:D post strakjes wel foto

Jacky
                            Bijdrager

altijd leuk:D

cittadriver
                              Donateur

ohhh Thijs ik hang mijn S.P. er wel weer onder als ik hem zie rijden is hij van mij:D

timschilders
                                Bijdrager

een vodafone V710.

2 weken geleden in een vodafone winkel getest of hij het deed met mijn vodafone abonement erin,
                                  hij deed het.

nu vandaag dus bij de kijkshop gekocht en zit er nu wel een simlock op:S en nu past het abonement er niet in.
                                  gvd klote zooi en dit toestel valt nog niet simlock vrij te maken.

hier foto:

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.