Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

Jacky :
      wel vet mooi .. heeft wat eg van een simonini. Zkr de mooiste leo!

FonS :
      nee, het is geen ‘krul’

ik weet het ook niet, maar hij wordt wel vernoemd op vespafreak.nl, iaccaloco noemt het de ‘ronde leo’

dus we houden het maar op ronde leo he :p

@ Jacky, dan hejje zeker nooit goed naar een Handmade gekeken….:D

Enneh, @ Fons, ik ben vereerd……:D:D

:! Wij noemden hem “vroeger in de volksmond” zo, toen ie nog nieuw te koop was………*snff, good ol’ dayz…..* :’)

Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik met een 13/13, 65poelie,ingekorte std. veren en Simonini alu 70 destijds een stúk minder hard reed en trok als met m’n “krul” maar ik vond ‘m zo lekker klinken…;)

***edit, vind ‘m mooi geworden, zeker met die “glimworm” als demper, om met de woorden van een ander forumlid te spreken…..(‘k ben natuurlijk vergete hoe ie heette, maar degene weet wat ik bedoel….;))

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

erwinko
      Bijdrager

het begint met een D en eindigt op (A) X 😛

Timmetje
        Bijdrager

iaccaloco :
          :! Vergeet ook ff niet dat die shite gerust 20/25 jaar lang in de catalogi heeft gestaan eh?

Dat is de consequentie van de “Moderne Tijden”

D’r rijden nog zát ouwe brommertjes over de wereld, maar er is tegenwoordig idd. met scootertroep meer te verdienen, zo is ’t nou maar net……

Hoe erg we ’t ook vinden, we behoren tot een uitstervend ras……!

Ik ben d’r aan de andere kant heilig van overtuigd dat er nog handel zát voor is, je kunt het alleen al zien door op Marktplaats op “CITTA” of “CIAO” te zoeken, véééélll results……!

Het is ook van de gekken dat Vespa zo’n 10 jaar na dato dat die dingen hoogtij voeren er geen nieuwe kappen enz. meer voor gemaakt worden…..
          Dat is ook met de SI, Grillo, Avanti etc…

Alleen van de Ciao, omdat die nog steeds gemaakt wordt……..

Valt idd goed te merken, we hebben hier in geldrop een winkel genaamd Off the road service, dus je zou verwachten dat men quads, crosser, en crossbrommertjes zou hebben. Maarnee hoor, 90% scootah…. Hartstikke jammer

Dj Freggel
          Bijdrager

Mijn nieuwste aanwinst een “Tecno Reverse” ik eronder gezet maar dus een echte K*T uitlaat in combinatie met een Vario dus zo snel mogelijk weer mijn gianelli Fire eronder want dat is een Top Vario uitlaat

iaccaloco
            Bijdrager

Tecno…….=
              Ander woord voor “ZUIGT”

Niet dan?
              Ik vind ’t ma nix!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

ciaoracer
              Bijdrager

Wat is er een kut aan precies? trekt hij hier niet fantsoenlijk mee?

barry
                Donateur

Hoppaaaaaaaah,juist mijn cilinder gaan ophalen voor de Honda Amigo.Deze hebben ze niet kunnen honen,jammer.Maar nu is deze geboord naar 43mm,dus ikke blijer.Nieuwe zuiger erbij,alle pakkingen heb ik ook al.Nu nog wachten op de uitlaat & 1 olie-keerring.

ArvidW
                  Donateur

iaccaloco :
                    Tecno…….=
                    Ander woord voor “ZUIGT”

Niet dan?
                    Ik vind ’t ma nix!

Maar 1 uitlaat van techno (voor vespa) is goed: de Techno Citty power:P (even goed vergeleken met de andere citty powers)

Maarjah, zo moeilijk zijn die nou ook weer niet te maken / ontwerpen hè:?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

weg-gevaar
                    Bijdrager

veel mensen zeggen dat de techno cc zonder begrenzer erin het best leuk doet maar met begrenzing derin zou het idd een hele kut pijp zijn

weg-gevaar
                      Bijdrager

papieren van aangifte van me vespa ciao die gestolen is vandaag:boos:boos:boos
                        eigenlijk niet een egte aanwinst marja:'(

hansieb
                        Moderator

Is je ciao gestolen =)

Nick_orginelli
                          Bijdrager

weg-gevaar :
                            veel mensen zeggen dat de techno cc zonder begrenzer erin het best leuk doet maar met begrenzing derin zou het idd een hele kut pijp zijn

daarom heeft barry ( de belgische beer) er een ”how-to” van gemaakt.;)

ArvidW
                            Donateur

Zonder begrenzing is er een boost die echt flink is, maar alle tijd die daarvoor zit lijkt het wel alsof je op een standaard brommer rijdt:( (boost was bij mij met 95 pully rond 40km uur)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

weg-gevaar
                              Bijdrager

hansieb :
                                Is je ciao gestolen =)

ja helaas wel

mo1uh
                                Bijdrager

Waar, en hoe is t gebeurd/ had je m goed op slot staan?

15 berichten aan het bekijken - 1,456 tot 1,470 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.