Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

murkus
    Bijdrager

lullig…gewoon trugbrengen zouk zeggen..:con

Timmetje
      Bijdrager

Nieuwste aanwinst:

NIeuwe Proma demper (aangezien andere kapot was) die met 2 slangenklemmen, een stukjebuis en een halve binnenband aan de rest van mijn demper zit vastgemonteerd 😀

Vespaflappie
        Bijdrager

weg-gevaar :

FonS :
          kleur van je brommer en kenteken? woon dicht in de buurt, let wel op (vertel wat vrienden van me ook wel erover 😉 )

kenteken is 97-FXL-6 zal wel fijn zijn als je me wilt zeggen als je em ergens ziet bedankt:thumb(er hangt nu een korte city power onder… leo krul heb ik thuis liggen en gele dingetje zit er ook nog op voorspatbord)

Die heeft tijdje te koop gestaan met waterkoeling,niet?
          Zal em oogies in Simpelveld openhouden!

Succes! en sterkte

weg-gevaar
          Bijdrager

ja klopt dat is die ik heb em voor 350 gekocht… en ja iedereen die erop let bedankt;)

veldman
            Bijdrager

zal mn ogen ook openhouden echt lullig betaal je 70 euro aan die fiekers en vervolgens ben je het hele ding kwijt
              succes
              laatste aanwinst waarschuwing van de politie ik reed volgens hun te hard door de bebouwde kom ( reed net zo hard als de auto voor me ) rare gasten die “mensen” in blauwe pakken

Lekkere Bekker
              Bijdrager

@ die gestolen vespa , het zal me niet verbazen als die vespa ciao nu op de vrachtwagen richting Polen gaat

timschilders
                Bijdrager

murkus :
                  lullig…gewoon trugbrengen zouk zeggen..:con

mm dat is weer zoiets, is wel een toestel met veel opties voor weinig geld.
                  over 2-3 weekjes schatten ze dat hij simlock vrij gemaakt kan worden.
                  dan wacht ik nog ff.
                  owja, 1.3 mp camera, bleutooth, mini sd, mp3.

weg-gevaar
                  Bijdrager

Lekkere Bekker :
                    @ die gestolen vespa , het zal me niet verbazen als die vespa ciao nu op de vrachtwagen richting Polen gaat

lol een vespa??? weet je wat mafste is er stonden ook een runner en een gejate leonardo 125cc daar en wat pakke ze een vespa:?die maar net 150 euro daar opleverd

@cittadriver
                    haha ja denk het ook wel;)

HELLRAISER
                    Bijdrager

70cc Athena
                      Pinasco HD kop
                      Speed engine Polini
                      Simonini racing

VETJUZZZZ:p

PoliniCiao
                      Bijdrager

HELLRAISER :
                        70cc Athena
                        Pinasco HD kop
                        Speed engine Polini
                        Simonini racing

VETJUZZZZ:p

Nette aanwinst! Zal wel leuk gaan lopen 🙂

En @ weggevaar, ze halen gewoon die 5 spaaks eronderuit en het elektrisch blokje en de rest wordt wel weer ergens gedumpt. Ik zou er niet op hopen dat je hem ooit nog terug ziet. En al helemaal niet meer in die ^ staat… Kan beter wat met die verzekering proberen geregeld te krijgen dat je tenminste iets vergoed krijgt.

Rebel

Top one van jelle thnx 😛

Binnenkort nog ff speedengine halen of evo

Jacky
                          Bijdrager

klote vd gestolen brommer maar is het echt omgeving geleen dan kom ik hem misschien nogwel en keer tegen daar woon ik vlakbij.. maar in jouw profiel staat heerlen?

weg-gevaar
                            Bijdrager

hij is in voerendaal gejat maarja geleen is maar 10km dus je zal em best tegen kunnen komen
                              maar ik heb zelf ook vermoeden dat ze em geript hebben maar je weet maar nooit

Jacky
                              Bijdrager

nou tis en nieuw model heeft best waarde ze weten ook wat ze pikken. Waarschijnlijk wordt tie meteen verkocht maar hijs zeker te herkennen. als k em tegen kom zal k es uithalen voorje;)

G-no
                                Donateur

Ik heb vandaag mijn laatste aanwinst op het postkantoor opgehaald:

Een simonini 21mm inlaatspruitstuk met 4kleps carbonmembraan voor mijn zij inlaat:)(thanks to barry:))Het past er zelfs zonder enige aanpassing op:D, ik heb nu aleen nog een 19mm carb nodig, als er iemand eene heeft ligge, please tell me

15 berichten aan het bekijken - 1,486 tot 1,500 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.