Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 november 2006 om 14:46 #58628
Wat zijn ’t ook een stelletje zielepoten eh? :boos
Een echte vent wordt geen agent, ik blijf erbij…..
Toch tríest dat ze je benzinekraantje gaan chekke?
“Hmmz collega, dat ziet eruit als een begrenzingskraantje” :smack :@
Ik hááááttt ze zo erg, al zou ik 10.000 euri schoon per maand kunnen verdienen, geen háár op m’n zak die eraan denkt, echtwaar……!:(
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!1 november 2006 om 14:52 #58629Ja, hoe slim kun je zijn. Hij was ook steeds op mn startonderbreker aan het duwen maar die had ik tijdelijk niet aangesloten jammergenoeg, dan was hij uitgevallen op de rollebank 😀
1 november 2006 om 15:31 #58630PoliniCiao :
Net voor de eerste keer aangehouden.Ze reden me direkt klem =)
Zei direkt beginnen wat is het voor iets?
Ik zo een vespa ciao 😀
ik draai mn kraan dicht
hij direkt wat deed je daar!
Ik zo benzinekraan..
(ze dachten vast begrenzer want op de roller was ie aan die kraan aan het kloten :lol)De ene wout ging mn gegevens controleren met zn walkietalkie en die andere begon over mn vork en versteviging. Geen voorspatbord, geen gele platen begon ie te zeiken. Ik me daar een beetje uit aan het praten. Komt die andere aan hoe hard gaat hij eigenlijk? Ze waren wat naar mn SP aan het kijken. Ik zo heb alleen een ander pijpje we hebben hem eens geklokt me teen auto op net geen 60.
Ze geloofden dat niet helemaal dus zegt ie ga maar naar Echt naar het bureau, en nu direkt want anders verander je wat! Ik weer 7 km rijden kwam daar net vanaf was bijna thuis!
Ik onderweg mn luchtfilter eraf gehaald, kon em net lopend houden op het bureau :lol.
Op de rollen 1.3 en een herrie (ben nog niet klaar mit inrijden hoop niet dat dit mn cilinder heeft verneukt), zegt hij we maken er 1.0 van omdat ik gewoon netjes met hem deed praten, we hadden het over kentekens gehad en gele platen die ik niet had 😐 en ik had beetje schijngelachen met zn grapje en zo..:DDus heb alleen voor 1.0 boete, heb ik noggeluk gehad want hadden er nog heel wat kunnen zijn! K ben echt gematst 🙂
IK was laatst ook gepakt voor 1,4 op de roller reed met zoon 80 langs de wouten af want die waren bij een opendag van een renault garage hun me gelijk klem kon ik meej en jah hoor 1,4op de roller (boete=== 75euro!!!) stront zooi,, en ze zaten de kwijlen op me handmade van wat is dat voor een uitlaat en zijn die tegen 1 wout zullen we hem die inbeslag nemen ik zo van dan houd je hem zeker zelf he, hij zo is die gekeurd ik zeg jazeker en toen was het goed maar nog 75 euro
1 november 2006 om 16:05 #58638yeahhh….!! mn rusty Leo opgeknapt =)
helemaal geschuurd, zwart gespoten
demper ook geschuurd, en heel mooi opgepoetst

oh en btw, fijn uitlaatje op mijn 50cc snel, trekt redelijk op en flínk door (reed even zonder helm de straat af, tranen stróómden over m’n gezicht, ben moeten stoppen na 100 meter :p )
1 november 2006 om 16:07 #58639das geen leo krul?
1 november 2006 om 16:17 #58640wel vet mooi .. heeft wat eg van een simonini. Zkr de mooiste leo!
1 november 2006 om 16:19 #58641nee, het is geen ‘krul’
ik weet het ook niet, maar hij wordt wel vernoemd op vespafreak.nl, iaccaloco noemt het de ‘ronde leo’
dus we houden het maar op ronde leo he :p
edit…: zo zag ie er eerst uit;
1 november 2006 om 16:29 #58642PoliniCiao :
Net voor de eerste keer aangehouden.Ze reden me direkt klem =)
Zei direkt beginnen wat is het voor iets?
Ik zo een vespa ciao 😀
ik draai mn kraan dicht
hij direkt wat deed je daar!
Ik zo benzinekraan..
(ze dachten vast begrenzer want op de roller was ie aan die kraan aan het kloten :lol)De ene wout ging mn gegevens controleren met zn walkietalkie en die andere begon over mn vork en versteviging. Geen voorspatbord, geen gele platen begon ie te zeiken. Ik me daar een beetje uit aan het praten. Komt die andere aan hoe hard gaat hij eigenlijk? Ze waren wat naar mn SP aan het kijken. Ik zo heb alleen een ander pijpje we hebben hem eens geklokt me teen auto op net geen 60.
Ze geloofden dat niet helemaal dus zegt ie ga maar naar Echt naar het bureau, en nu direkt want anders verander je wat! Ik weer 7 km rijden kwam daar net vanaf was bijna thuis!
Ik onderweg mn luchtfilter eraf gehaald, kon em net lopend houden op het bureau :lol.
Op de rollen 1.3 en een herrie (ben nog niet klaar mit inrijden hoop niet dat dit mn cilinder heeft verneukt), zegt hij we maken er 1.0 van omdat ik gewoon netjes met hem deed praten, we hadden het over kentekens gehad en gele platen die ik niet had 😐 en ik had beetje schijngelachen met zn grapje en zo..:DDus heb alleen voor 1.0 boete, heb ik noggeluk gehad want hadden er nog heel wat kunnen zijn! K ben echt gematst 🙂
Heb je geluk gehad Marco 😉 echt veel geluk
ik had net ook al bijna zeik, ik reed langs me oude school met me vespa want ik kwam van het station af
en trok ik het gas helemaal open en hij maakt echt een herrie nu en toen kwam een woutewagen uit een zijstraat ik vol op de rem want hij reed net voor me de weg op en toen reed hij naar links en ik naar rechts, gelukkig hielde ze me niet aan1 november 2006 om 16:32 #58643PoliniCiao :
Volgens mij mogen ze je niet meer dan 3 km meenemen… 😛
1 november 2006 om 16:43 #58644Ze namen me niet mee, ze hadden mn papieren en ze zeiden je rijd nu direkt in echt naar het bureau, we wachten daar wel op je. Wat zou ik daar tegen moeten doen??
K heb in elk geval geluk gehad :).1 november 2006 om 16:44 #58645FonS :
yeahhh….!! mn rusty Leo opgeknapt =)helemaal geschuurd, zwart gespoten
demper ook geschuurd, en heel mooi opgepoetst

oh en btw, fijn uitlaatje op mijn 50cc snel, trekt redelijk op en flínk door (reed even zonder helm de straat af, tranen stróómden over m’n gezicht, ben moeten stoppen na 100 meter :p )
En die Leo ziet er nu echt vet uit, met dat blingende dempertje enzo!

Zeker een cool pijpje :), heb je ook nieuwe demperwol erin? Hij maakte toch herrie??
Is hij gespoten? Wan hij ziet een beetje metaalkleurig uit. Zal wel aan de foto liggen dies een beetje donker he.2 november 2006 om 16:03 #58671hij is gewoon zwart gespoten, op de foto lijkt het idd anders. nieuwe demperwol zit er ook in ja
mijn aanwinstje; een 43mm DR, meteen erop gezet, startte in 1x, en loopt chill =)
had al een tijdje een carter liggen dat smeekte om een DR, spoelpoorten in doorgetrokken, helemaal nice…
en nu is ie compleet, ben echt wel blij 😀2 november 2006 om 22:59 #58684Een geknapte Kachelslang van mijn Astra gsi….
Poepzooooi!
Overigens ook nog elektronsiche ontstek bij de afval gevonden, hopen dat het het doet…:)
2 november 2006 om 23:38 #58687Heldere achterlichten voor de Audi. (wit/zilverkleur, geen lexuslook troep)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 november 2006 om 23:38 #58688Lexuslook zijn tof man 🙂 of angeleyes! op de audi das vet.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.