Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jayton
    Bijdrager

Ik ben benieuwd Barry, jammer dat je zo ver weg woont, kon ik je spullen bekijken/bewonderen. Heb je nooit eens overwogen om in Nederland te gaan wonen? Bijvoorbeeld lekker hier in Harderwijk:D Lekker aan het water. Dolfijnen, walvissen alles heb je hier.:lol

barry
      Donateur

Ik zal je wel eens vereren met een bezoekje,maar bij mij ben je ook altijd welkom hoor.

iaccaloco
        Bijdrager

Polini is zéker niet slecht, maar zoals ’t vroeger altijd al was, Malossi had nét ff dat beetje meer…..

Daarentegen sleten ze ook ff nét wat sneller, maar daar kreeg je dus wel een hogere top voor terug….

De optrek was meestal wat minder, maar ze gingen wel ff meer in toeren door……

De DEPS-serie is een verhaal apart, die zijn gewoon niet te vergelijken met een “normale” Vespa-kit….;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

murkus
          Bijdrager

maar als de deps kitjes zo goed waren waarom hebben ze die dan in godsnaam uit productie gehaald???het zijn egt snelle kitjes…

Kay
            Bijdrager

Ik denk te weinig mensen die het kopen,omdat de nieuwprijs volgens mij vrij duur was..

joey636
              Bijdrager

en ivm politie is dit kitje denk ik een beetje te.
                ik zal het maar voortaan het daarmee ben je je brommer kwijt kit noemen:P

erwinko
                Bijdrager

ik heb vandaag eindelijk weer een snoekje gevangen
                  55cm hopelijk komen er nog meer en een stuk groter natuurlijk 😛

joey636
                  Bijdrager

ik heb vandaag ook mijn nieuwe telefoon binnen gekregen een samsung e380 vind het wel een leuk dingetje

G-no
                    Donateur

mijn nieuwe velgen:)

10 spakers voor 30 euro inclusief verzenden en banden

Vespa Si
                      Bijdrager

joey636 :
                        en ivm politie is dit kitje denk ik een beetje te.
                        ik zal het maar voortaan het daarmee ben je je brommer kwijt kit noemen:P

Denk niet dat dat het is. Anders zouden ze ook geen scootercilinders meer maken:P (geef toe, 90% wordt voor op straat gebruikt, niet voor circuit)
                        Scooter cilinders zijn rete duur(top modellen), dus topmodel voor citta mag dan ookwel wat kosten.

Het is eerder dat, hoe kut het ook is :'( , dit soort vespa’tjes gewoon uitsterven. Voor malossi is het gewoon niet interssant om met productie door te gaan omdat heel de wereld op scooters rijdt, en niet op onze vertrouwde Vespatjes.
                        Dus waarom dan doorgaan met een kleine productie van cilinders die moeilijk te verkopen zijn?
                        Scooters=toekomst voor malossi, Ciao’s etc niet….

GK
                        Bijdrager

idd maar ik zou steevast geen scooter kopen ik zou altijd bijde brommer blijven, ik rij niet een ops een scooter een keer gedaan en toen zag ik alle scooters in de buurt, nee ik moet iets anders hebben

iaccaloco
                          Bijdrager

:! Vergeet ook ff niet dat die shite gerust 20/25 jaar lang in de catalogi heeft gestaan eh?

Dat is de consequentie van de “Moderne Tijden”

D’r rijden nog zát ouwe brommertjes over de wereld, maar er is tegenwoordig idd. met scootertroep meer te verdienen, zo is ’t nou maar net……

Hoe erg we ’t ook vinden, we behoren tot een uitstervend ras……!

Ik ben d’r aan de andere kant heilig van overtuigd dat er nog handel zát voor is, je kunt het alleen al zien door op Marktplaats op “CITTA” of “CIAO” te zoeken, véééélll results……!

Het is ook van de gekken dat Vespa zo’n 10 jaar na dato dat die dingen hoogtij voeren er geen nieuwe kappen enz. meer voor gemaakt worden…..
                            Dat is ook met de SI, Grillo, Avanti etc…

Alleen van de Ciao, omdat die nog steeds gemaakt wordt……..

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

PoliniCiao
                            Bijdrager

Net voor de eerste keer aangehouden.

Ze reden me direkt klem =)
                              Zei direkt beginnen wat is het voor iets?
                              Ik zo een vespa ciao 😀
                              ik draai mn kraan dicht
                              hij direkt wat deed je daar!
                              Ik zo benzinekraan..
                              (ze dachten vast begrenzer want op de roller was ie aan die kraan aan het kloten :lol)

De ene wout ging mn gegevens controleren met zn walkietalkie en die andere begon over mn vork en versteviging. Geen voorspatbord, geen gele platen begon ie te zeiken. Ik me daar een beetje uit aan het praten. Komt die andere aan hoe hard gaat hij eigenlijk? Ze waren wat naar mn SP aan het kijken. Ik zo heb alleen een ander pijpje we hebben hem eens geklokt me teen auto op net geen 60.

Ze geloofden dat niet helemaal dus zegt ie ga maar naar Echt naar het bureau, en nu direkt want anders verander je wat! Ik weer 7 km rijden kwam daar net vanaf was bijna thuis!
                              Ik onderweg mn luchtfilter eraf gehaald, kon em net lopend houden op het bureau :lol.
                              Op de rollen 1.3 en een herrie (ben nog niet klaar mit inrijden hoop niet dat dit mn cilinder heeft verneukt), zegt hij we maken er 1.0 van omdat ik gewoon netjes met hem deed praten, we hadden het over kentekens gehad en gele platen die ik niet had 😐 en ik had beetje schijngelachen met zn grapje en zo..:D

Dus heb alleen voor 1.0 boete, heb ik noggeluk gehad want hadden er nog heel wat kunnen zijn! K ben echt gematst 🙂

erwinko
                              Bijdrager

haha, mazzelpik.

als je gepakt word idd altijd beleeft zijn.
                                het zijn al naaiers, maar anders naaien ze je helemaal dik

PoliniCiao
                                Bijdrager

Hij liep neet eens meer stationer :lol

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.