Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

joey636
      Bijdrager

wat een gekken maar dat vind ik wel iets voor ooit eens uit te proberen

GK
        Bijdrager

BIJNA! een boette

ik had dus net nieuwe bougie erin gedaan en ik dacht ff voluit uit het dorp rijden na zon lange saaie landweg wel geasfalteerd, rij daar dus 44 heen tot ik ongeveer 8 min gereden had en draaide toen weer om voor de terugweg, ik was al in het dorp waar ik me normaal inhou en 30 tot 35 rij ivm. kleine kinderen ๐Ÿ˜› maar nu reed ik dus voluit omdat ik nieuwe bougie had zie ik politie op me afkomen, gelukkig was er net een drempel dus moest ik al afremmen, dus ik ging toch maar eens 35 rijden, want als ik van 44 naar 30 zou gaan leek mij te opvallend. ik rij dus rustig door en kijk naar link zodat ik in mijn ooghoeken kan zien wat de politie deed, niks geen politie, keek nog een keer damn ze waren omgedraait, toen kwamen ze langs me rijden, wil je je brommer daar even langs de kant zetten.

ik natuurlijk knikken etc etc

eerste vraag heb je kentekenbewijs etc etc.
          nee die had ik thuis liggen want ben hem alleen even aan het inrijden en woon hier in de buurt
          Iets om je te indentificeren dan.
          nee die zit ook in mijn portomonee
          ok dan gaan we even nakijken of deze brommer van jou is en verzekerd
          hun dus bellen en het klopte
          ok de volgende keer wel alles meenemen hรจ
          ik knikken en hun reden weer weg, reden nog een tijdje achter me aan maar bleef mooi 30/35 rijden :”D

maar ze hadden me dus wel wat boetes KUNNEN geven, geen ID bij, geen Kenteken bewijs bij, geen bromcertificaat bij. Ben blij dat de politie soms toch nog aardig is ๐Ÿ˜›

oja ondertussen zat die vent die niet aan het bellen was te lullen over aah mooie achternaam waar komt die vandaan etc etc ๐Ÿ˜›

PoliniCitta
          Bijdrager

achja, ligt er maar net aan in welke bui een agent is

1x moest ik voor niks naar rollerbank

die 2 jonge agenten gedraagden zich echt kinder8ig
            kreeg eerst ergens een waarschuwing voor
            ik zeg later wat

huppa, weer een bon

echt verrot

GK
            Bijdrager

das kut ja

murkus
              Bijdrager

ja joh sommige agenten zijn opzih wel chill maar pas op als ze je 1keer betrappen pakken ze je vaker:P

Colin
                Bijdrager

top van 45 naar 6o zeker als het niet meer is =)
                  ik zostraks mijn eigen blok (electronisch) eronder uitgehaald en het blok (contactpuntjes) van me andere vespa eronder gelegt omdat mijn eigen cilinder gahr is. En ik wist dat die andere brommer hard ging maar ik had op die 9,5 poulie en orginele geknepe uitlaat, en ik alles verwisseld binnen 3 kwartier en toen ik ging teste :lol wat un geluid ๐Ÿ˜ en de top ging ook hoog, ik dacht dat alles orgineel was maar ik denk aan aangepaste carters ofzo want hij reageert snel op het gas ( polinitrekveren heb ik nu erin) en de top gaat echt hard, dus nu heb ik contactpuntjes ๐Ÿ™‚
                  nu kijke dat ik hem donderdag goed afstel en dan zal ik kijke wat de echte top is van dat blok met me MK
                  ben echt blij want de laatste weken kwam me vespa amper vooruit en trok helemaal niet goed en nu heb ik 8 poulie , de MK en het andere blok en hij rijd als een bom :O echt scootergeluidje

Lekkere Bekker
                  Bijdrager

Kheb net op dat ding gereje en het zadel+handvaten en shit trillen als een gek als je op top rijd kdenk dat die 60 wel haalt!!Ik vermoed dat er geveilde carters of een 50 snel cillinder onderligt.

Zo nu is het tijd om dat elektronisch blok wat die erafheeftgedraait op te eisen :lol

FonS
                    Bijdrager

zo snel is 60 niet hoor, gaat mijne ook ๐Ÿ˜‰ ben je na een week op uitgekeken, en mijne is al een half jaar bijna hetzelfde…

kenteken aangevraagd gister, voor m’n ouwe blauwe ciao (’73) chille goedkope verzekering (40 euro per jaar :lol )

iaccaloco
                      Bijdrager

Colin :“………..hij reageert snel op het gas ( polinitrekveren heb ik nu erin) en de top gaat echt hard, dus nu heb ik contactpuntjes……”

:! Whehe…..

Da’s dus het GROTE! verschil in vliegwielgewichten….

Je ging dus van een vliegwiel van 1.3KILO! naar ongeveer 7/900 GRAM…..

Dat scheelt wel ff eh??

Het hoeft niet eens zo te zijn dat ie gefreesd is o.i.d. hoor!;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!

Tim
                        Bijdrager

Nuova Mazzuchelli krukas binnen:)

barry
                          Donateur

vandaag besteld bij JMPB.
                            -46mm polini kit
                            -pinasco vliegwiel
                            -Grote + kleine koelkap
                            -Handvol sproeiers
                            -enz…….

Jayton
                            Bijdrager

Is die 46mm Polini kit een goede cilinder dan?

Ik weet 100% zeker dat ik ze uit italie kan krijgen. Maar wil er eerst รฉรฉn voor mijn Speedengine gaan testen. Ik had de kit in m’n handen en toen zei die groothandelaar dat ik beter die Malossi kon nemen. Of zijn daar de meningen over verdeeld? (sorry oftopic)

hansieb
                              Moderator

Leuk setupje barry ๐Ÿ™‚

Jayton die depsen van malossi zijn goed , maar de andere vallen tegen.

joey636
                                Bijdrager

YES ik heb vandaag mijn afgedraaid pinasco vliegwiel binnen gekregen
                                  heb hem direct maar eens gewogen op mijn weegschaal kwam hij op een 660gram

15 berichten aan het bekijken - 1,411 tot 1,425 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.