Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 oktober 2006 om 01:02 #58585
Jeah iemand filmpje?
Zoiets als dit dus : http://video.google.nl/videoplay?docid=8181501428894078531&q=pulse+jet
31 oktober 2006 om 07:40 #58586wat een gekken maar dat vind ik wel iets voor ooit eens uit te proberen
31 oktober 2006 om 09:19 #58587BIJNA! een boette
ik had dus net nieuwe bougie erin gedaan en ik dacht ff voluit uit het dorp rijden na zon lange saaie landweg wel geasfalteerd, rij daar dus 44 heen tot ik ongeveer 8 min gereden had en draaide toen weer om voor de terugweg, ik was al in het dorp waar ik me normaal inhou en 30 tot 35 rij ivm. kleine kinderen ๐ maar nu reed ik dus voluit omdat ik nieuwe bougie had zie ik politie op me afkomen, gelukkig was er net een drempel dus moest ik al afremmen, dus ik ging toch maar eens 35 rijden, want als ik van 44 naar 30 zou gaan leek mij te opvallend. ik rij dus rustig door en kijk naar link zodat ik in mijn ooghoeken kan zien wat de politie deed, niks geen politie, keek nog een keer damn ze waren omgedraait, toen kwamen ze langs me rijden, wil je je brommer daar even langs de kant zetten.
ik natuurlijk knikken etc etc
eerste vraag heb je kentekenbewijs etc etc.
nee die had ik thuis liggen want ben hem alleen even aan het inrijden en woon hier in de buurt
Iets om je te indentificeren dan.
nee die zit ook in mijn portomonee
ok dan gaan we even nakijken of deze brommer van jou is en verzekerd
hun dus bellen en het klopte
ok de volgende keer wel alles meenemen hรจ
ik knikken en hun reden weer weg, reden nog een tijdje achter me aan maar bleef mooi 30/35 rijden :”Dmaar ze hadden me dus wel wat boetes KUNNEN geven, geen ID bij, geen Kenteken bewijs bij, geen bromcertificaat bij. Ben blij dat de politie soms toch nog aardig is ๐
oja ondertussen zat die vent die niet aan het bellen was te lullen over aah mooie achternaam waar komt die vandaan etc etc ๐
31 oktober 2006 om 13:28 #58588achja, ligt er maar net aan in welke bui een agent is
1x moest ik voor niks naar rollerbank
die 2 jonge agenten gedraagden zich echt kinder8ig
kreeg eerst ergens een waarschuwing voor
ik zeg later wathuppa, weer een bon
echt verrot
31 oktober 2006 om 13:33 #58589das kut ja
31 oktober 2006 om 13:36 #58590ja joh sommige agenten zijn opzih wel chill maar pas op als ze je 1keer betrappen pakken ze je vaker:P
31 oktober 2006 om 14:55 #58591top van 45 naar 6o zeker als het niet meer is =)
ik zostraks mijn eigen blok (electronisch) eronder uitgehaald en het blok (contactpuntjes) van me andere vespa eronder gelegt omdat mijn eigen cilinder gahr is. En ik wist dat die andere brommer hard ging maar ik had op die 9,5 poulie en orginele geknepe uitlaat, en ik alles verwisseld binnen 3 kwartier en toen ik ging teste :lol wat un geluid ๐ en de top ging ook hoog, ik dacht dat alles orgineel was maar ik denk aan aangepaste carters ofzo want hij reageert snel op het gas ( polinitrekveren heb ik nu erin) en de top gaat echt hard, dus nu heb ik contactpuntjes ๐
nu kijke dat ik hem donderdag goed afstel en dan zal ik kijke wat de echte top is van dat blok met me MK
ben echt blij want de laatste weken kwam me vespa amper vooruit en trok helemaal niet goed en nu heb ik 8 poulie , de MK en het andere blok en hij rijd als een bom :O echt scootergeluidje31 oktober 2006 om 15:12 #58592Kheb net op dat ding gereje en het zadel+handvaten en shit trillen als een gek als je op top rijd kdenk dat die 60 wel haalt!!Ik vermoed dat er geveilde carters of een 50 snel cillinder onderligt.
Zo nu is het tijd om dat elektronisch blok wat die erafheeftgedraait op te eisen :lol
31 oktober 2006 om 15:27 #58593zo snel is 60 niet hoor, gaat mijne ook ๐ ben je na een week op uitgekeken, en mijne is al een half jaar bijna hetzelfde…
kenteken aangevraagd gister, voor m’n ouwe blauwe ciao (’73) chille goedkope verzekering (40 euro per jaar :lol )
31 oktober 2006 om 15:31 #58594Colin :“………..hij reageert snel op het gas ( polinitrekveren heb ik nu erin) en de top gaat echt hard, dus nu heb ik contactpuntjes……”
:! Whehe…..
Da’s dus het GROTE! verschil in vliegwielgewichten….
Je ging dus van een vliegwiel van 1.3KILO! naar ongeveer 7/900 GRAM…..
Dat scheelt wel ff eh??
Het hoeft niet eens zo te zijn dat ie gefreesd is o.i.d. hoor!;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!31 oktober 2006 om 17:15 #58595Nuova Mazzuchelli krukas binnen:)
31 oktober 2006 om 17:25 #58596vandaag besteld bij JMPB.
-46mm polini kit
-pinasco vliegwiel
-Grote + kleine koelkap
-Handvol sproeiers
-enz…….31 oktober 2006 om 17:34 #58597Is die 46mm Polini kit een goede cilinder dan?
Ik weet 100% zeker dat ik ze uit italie kan krijgen. Maar wil er eerst รฉรฉn voor mijn Speedengine gaan testen. Ik had de kit in m’n handen en toen zei die groothandelaar dat ik beter die Malossi kon nemen. Of zijn daar de meningen over verdeeld? (sorry oftopic)
31 oktober 2006 om 17:38 #58598Leuk setupje barry ๐
Jayton die depsen van malossi zijn goed , maar de andere vallen tegen.
31 oktober 2006 om 17:43 #58599YES ik heb vandaag mijn afgedraaid pinasco vliegwiel binnen gekregen
heb hem direct maar eens gewogen op mijn weegschaal kwam hij op een 660gram -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.