Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 oktober 2006 om 22:24 #58524
Rebel :
2 bierna je 2 posts lijkt ut wel of je gwn nog steeds focking zat bent sjaakie ๐
Klopt ๐ daarom kwam ik er pas 3 uur nadat ik wakker was achter dat ik een boete had.
29 oktober 2006 om 22:28 #58525hansieb :
Boete voor rijden zonder licht op de brommer :D:DBen al 3 uur wakker en kan het me nu pas herinneren hehe
Agent: Jongeman waarom rijd je zonder licht
Ik : jah hij gaat de hele tijd aan en uit
Agent: Nee we rijden al een tijd achter je..
IK: O kan wel
Agent: Je krijgt er een boete voor 35 euro
Ik: Jah volkomen eens onverantwoord om zonder licht te rijden
Agent: Heb je nog wat gedronken
Ik: Mm…. Mja 2 biertjes :bier:con:con
Agent: Oke dan laten we het hierbij OKEEEEIk moet zeggen dat je dan nog mazzel hebt gehad… ze hadden je nog erger kunnen naaien ๐
29 oktober 2006 om 22:32 #58526Sinds gisteren weet ik van de dokter dat ik al 2 weken met een zware hersenschudding rondloop.Ik ben tegen een ijzeren staaf gelopen van een veiligheidspoort bij een klant.
29 oktober 2006 om 22:38 #58528Ik heb weer inkopen gedaan bij de verfwinkel: 3 metallic paars,2primer,2blanke lak.Waarschijnlijk genoeg om me ciaotje weer een nieuwe jasje te geven!
30 oktober 2006 om 20:23 #58573Barryyyyyyyyyyyyyyyyyyy is blij,niet te geloven zo blij dat ik ben,buiten mijn fikse hoofdpijn.
1 kickstart Speedengine van het overbekende merk POLINI , namelijk de รฉรฉrste die ik in mijn leven zie trouwens & nu heb ik er 1 in het echt.Was wel een groot probleem gisteren,maar dit is echt sportief opgelost.Thanks Webmaster.
Hier een picca ervan
En een pulse-jet , waar ik nog veel werk aan ga hebben , maar dit kan me niets schelen.Geruild met G-NO voor een Simonini inlaatspruitstuk 21mm.
Picca’s
spruitstuk

Dus weet ik weer wat te doen , maar wat eerst
30 oktober 2006 om 20:25 #58574dat roetsige ding wat moet ik me daar bij voorstellen of ligt daar een schoonheid onder het roest verborgen
30 oktober 2006 om 20:28 #58575Ook leuk barry ๐ maar liever KICKSTART REEDVALVE met 19mm!
30 oktober 2006 om 20:31 #58576mooie engine barry;)(Y) Maar wat is dat voor mooie terugloop pijp?:P Straalmotor of iets?
30 oktober 2006 om 20:36 #58577ok mijn aanwinst, voetsteps alleen jammer dat ze niet helemaal doorlpen tot onder de kappen door ๐ maar daar verzin ik hopelijk nog wel iets voor en als ik hem ga spuiten zal het er dan wel leuk uitzien
30 oktober 2006 om 20:36 #58578hansieb :
Ook leuk barry ๐ maar liever KICKSTART REEDVALVE met 19mm!Haha, barry kennende haalt hij die reedvalve van jou in zijn achteruit in :lol
Kwafo :
dat roetsige ding wat moet ik me daar bij voorstellen of ligt daar een schoonheid onder het roest verborgenDie roestige pijp… dat is nou een valveless pulsejet. Die dingen werden gebruikt in de V1 raketen die vanaf Duitsland op London werden geschoten, het is dus een hele simpele vorm van een straalmotor, die je gebruikt om iets voort te stuwen. (jaa, Barry ik weet het, het lijkt helemaaal niet op een straalmotor, maar je moet het ergens mee vergelijken toch?:?:P)
Die dingen maken een ongelooflijke TERINGHERRIE, de V1 scheen je al op 5km afstand te kunnen horen.
Dit is een iets kleinere variant ervan, maar ik weet zeker dat geen enkele discotheek dat geluidsniveau kan halen. frequentie tussen 50 en 300 Hz (licht aan de vorm) en dan op 100dB +++ Je buren zijn niet blij als je dat geval om 8 uur ’s ochtends start (hรจ Barry ;))
Maar barry, horen die dingen niet van RVS gemaakt te zijn….. anders smelten die dingen toch na enkele secondes (of roesten weg in een oogwenk?)
Maar dan heeft G-no ook coole hobby’s ๐ pulsejets:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno30 oktober 2006 om 20:40 #58579kzou egt eens langs willen komen bij die barry en zo’n pulse jet engine horen, maarja belgie is zo ver weg.
en eigenlijk mag barry dat speedengine kickstart blok wel in elkaar zetten voor mij met mijn 80polini, maarja hijs van hem ๐
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel30 oktober 2006 om 21:39 #58580Volgens mij heeft Arvid echt zijn roeping gemist & hoort hij les te geven op een universiteit.Waar haal je al die wijsheid vandaan???
Nouja:bloos,Ik heb eens op een zondagochtend mijn kleinste gestart & het ganse dorp was wakker.
Eigenlijk,In de oorlog is er รฉรฉntje neergestort op een paar honderd meter van mijn deur.Er is daar nog altijd een grote krater te zien.Een groot stuk ervan zou nog in iemand zijn hof liggen,maar ik weet niet bij wie.
Maar mijn modelturbine is ook leuk,toptoerental van 160.000 RPM.Daar krijg je nu eens kippenvel van.30 oktober 2006 om 21:50 #58581ArvidW :
hansieb :
Ook leuk barry ๐ maar liever KICKSTART REEDVALVE met 19mm!Haha, barry kennende haalt hij die reedvalve van jou in zijn achteruit in :lol
Kwafo :
dat roetsige ding wat moet ik me daar bij voorstellen of ligt daar een schoonheid onder het roest verborgenDie roestige pijp… dat is nou een valveless pulsejet. Die dingen werden gebruikt in de V1 raketen die vanaf Duitsland op London werden geschoten, het is dus een hele simpele vorm van een straalmotor, die je gebruikt om iets voort te stuwen. (jaa, Barry ik weet het, het lijkt helemaaal niet op een straalmotor, maar je moet het ergens mee vergelijken toch?:?:P)
nou, eigenlijk werden de versies met kleppen gebruikt op de V1’s. die wat ik gebouwd hen is inderdaad een valveless pulsejet รก la lockwood model, deze versie is veel betrouwbaarder . vandaar ook dat er veel v1’s onderweg naar londen neerstortte, zoals bij barry in de buurt. dit door de enorme belasting van de klep ( deze gaat een paar duizend keer per seconde open en dicht)
en de pulsejets mijn hobby, eerder een fase:P.
maar vespa blijft echt mijn hobby
30 oktober 2006 om 21:54 #58582yeaah kicky speedengine rules hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
31 oktober 2006 om 00:38 #58584Pulsejets hebben mijn intresse gewekt:bier:bier
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.