Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Rebel :
      2 bier

na je 2 posts lijkt ut wel of je gwn nog steeds focking zat bent sjaakie ๐Ÿ˜›

Klopt ๐Ÿ™‚ daarom kwam ik er pas 3 uur nadat ik wakker was achter dat ik een boete had.

pleasure
      Bijdrager

hansieb :
        Boete voor rijden zonder licht op de brommer :D:D

Ben al 3 uur wakker en kan het me nu pas herinneren hehe

Agent: Jongeman waarom rijd je zonder licht
        Ik : jah hij gaat de hele tijd aan en uit
        Agent: Nee we rijden al een tijd achter je..
        IK: O kan wel
        Agent: Je krijgt er een boete voor 35 euro
        Ik: Jah volkomen eens onverantwoord om zonder licht te rijden
        Agent: Heb je nog wat gedronken
        Ik: Mm…. Mja 2 biertjes :bier:con:con
        Agent: Oke dan laten we het hierbij OKEEEE

Ik moet zeggen dat je dan nog mazzel hebt gehad… ze hadden je nog erger kunnen naaien ๐Ÿ˜

barry
        Donateur

Sinds gisteren weet ik van de dokter dat ik al 2 weken met een zware hersenschudding rondloop.Ik ben tegen een ijzeren staaf gelopen van een veiligheidspoort bij een klant.

Kay
          Bijdrager

Ik heb weer inkopen gedaan bij de verfwinkel: 3 metallic paars,2primer,2blanke lak.Waarschijnlijk genoeg om me ciaotje weer een nieuwe jasje te geven!

barry
            Donateur

Barryyyyyyyyyyyyyyyyyyy is blij,niet te geloven zo blij dat ik ben,buiten mijn fikse hoofdpijn.
              1 kickstart Speedengine van het overbekende merk POLINI , namelijk de รฉรฉrste die ik in mijn leven zie trouwens & nu heb ik er 1 in het echt.Was wel een groot probleem gisteren,maar dit is echt sportief opgelost.Thanks Webmaster.
              Hier een picca ervan

En een pulse-jet , waar ik nog veel werk aan ga hebben , maar dit kan me niets schelen.Geruild met G-NO voor een Simonini inlaatspruitstuk 21mm.
              Picca’s

spruitstuk

Dus weet ik weer wat te doen , maar wat eerst

GK
              Bijdrager

dat roetsige ding wat moet ik me daar bij voorstellen of ligt daar een schoonheid onder het roest verborgen

hansieb
                Moderator

Ook leuk barry ๐Ÿ˜€ maar liever KICKSTART REEDVALVE met 19mm!

Jacky
                  Bijdrager

mooie engine barry;)(Y) Maar wat is dat voor mooie terugloop pijp?:P Straalmotor of iets?

GK
                    Bijdrager

ok mijn aanwinst, voetsteps alleen jammer dat ze niet helemaal doorlpen tot onder de kappen door ๐Ÿ™ maar daar verzin ik hopelijk nog wel iets voor en als ik hem ga spuiten zal het er dan wel leuk uitzien

ArvidW
                      Donateur

hansieb :

Haha, barry kennende haalt hij die reedvalve van jou in zijn achteruit in :lol

Kwafo :
                        dat roetsige ding wat moet ik me daar bij voorstellen of ligt daar een schoonheid onder het roest verborgen

Die roestige pijp… dat is nou een valveless pulsejet. Die dingen werden gebruikt in de V1 raketen die vanaf Duitsland op London werden geschoten, het is dus een hele simpele vorm van een straalmotor, die je gebruikt om iets voort te stuwen. (jaa, Barry ik weet het, het lijkt helemaaal niet op een straalmotor, maar je moet het ergens mee vergelijken toch?:?:P)

Die dingen maken een ongelooflijke TERINGHERRIE, de V1 scheen je al op 5km afstand te kunnen horen.

Dit is een iets kleinere variant ervan, maar ik weet zeker dat geen enkele discotheek dat geluidsniveau kan halen. frequentie tussen 50 en 300 Hz (licht aan de vorm) en dan op 100dB +++ Je buren zijn niet blij als je dat geval om 8 uur ’s ochtends start (hรจ Barry ;))

Maar barry, horen die dingen niet van RVS gemaakt te zijn….. anders smelten die dingen toch na enkele secondes (of roesten weg in een oogwenk?)

Maar dan heeft G-no ook coole hobby’s ๐Ÿ˜› pulsejets:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

kzou egt eens langs willen komen bij die barry en zo’n pulse jet engine horen, maarja belgie is zo ver weg.

en eigenlijk mag barry dat speedengine kickstart blok wel in elkaar zetten voor mij met mijn 80polini, maarja hijs van hem ๐Ÿ™

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

barry
                          Donateur

Volgens mij heeft Arvid echt zijn roeping gemist & hoort hij les te geven op een universiteit.Waar haal je al die wijsheid vandaan???
                            Nouja:bloos,Ik heb eens op een zondagochtend mijn kleinste gestart & het ganse dorp was wakker.
                            Eigenlijk,In de oorlog is er รฉรฉntje neergestort op een paar honderd meter van mijn deur.Er is daar nog altijd een grote krater te zien.Een groot stuk ervan zou nog in iemand zijn hof liggen,maar ik weet niet bij wie.
                            Maar mijn modelturbine is ook leuk,toptoerental van 160.000 RPM.Daar krijg je nu eens kippenvel van.

G-no
                            Donateur

ArvidW :

hansieb :

Haha, barry kennende haalt hij die reedvalve van jou in zijn achteruit in :lol

Kwafo :

Die roestige pijp… dat is nou een valveless pulsejet. Die dingen werden gebruikt in de V1 raketen die vanaf Duitsland op London werden geschoten, het is dus een hele simpele vorm van een straalmotor, die je gebruikt om iets voort te stuwen. (jaa, Barry ik weet het, het lijkt helemaaal niet op een straalmotor, maar je moet het ergens mee vergelijken toch?:?:P)

nou, eigenlijk werden de versies met kleppen gebruikt op de V1’s. die wat ik gebouwd hen is inderdaad een valveless pulsejet รก la lockwood model, deze versie is veel betrouwbaarder . vandaar ook dat er veel v1’s onderweg naar londen neerstortte, zoals bij barry in de buurt. dit door de enorme belasting van de klep ( deze gaat een paar duizend keer per seconde open en dicht)

en de pulsejets mijn hobby, eerder een fase:P.

maar vespa blijft echt mijn hobby

barry
                              Donateur

yeaah kicky speedengine rules hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Vespa Si
                                Bijdrager

Pulsejets hebben mijn intresse gewekt:bier:bier

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.