Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,646 tot 3,660 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

barry :
      Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
      Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
      Er spuwde er รฉรฉntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
      Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
      Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
      Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
      2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.

De carburateur erafgetrapt ๐Ÿ˜ฎ zonde, maarja je hebt idd gelijk dat je je racer nog hebt ! ๐Ÿ˜€

Maar Barry, weet jij nog hoe een standaard blok eruit ziet?:P Een geheel std blok zul je lang niet meer in je handen gehad hebben neem ik aan? ๐Ÿ™‚

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

kapot
      Bijdrager

Het zal wel niet lang duren eer daar wat aan aangepast is, barry kennende.

!Japieoh!_!Ciao!

Tim :
          hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.

Ja mijne is even breed, dus ik denk dat ik maar even opzoek ga naar een ander bandje of is het ombuigen niet zoveel werk?

Vespaflappie
          Bijdrager

Rebel :

Vespaflappie :

Tim :
            hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.

Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)

ik heb die hele binnenstaande rand eraf gebeund dus spatbordding ingekort

nergens last van.

ensja zijn net die 2-3 mm die omgebogen zitten anders passen die banden niet echt.

Blijf er maar lekker lang op doorrijden zonder stang;) Die profieletjes hebben dus duidelijk een functie…

Dat jij het niet merkt betekend niet meteen dat het geen effect heeft;)

Tim
            Bijdrager

mijne is verstevigd met een dikke stang die aan het spatbord en aan die stang onder het zadel vast zit gelast dus ik denk dat dat wel stevig genoeg zal zijn.

Rebel

Mijne heeft ook een stang er tussen hoor ik bedoel dat zou echt wel moeten fungeren als een extra stevigheid voor die 2 mm van dat stukje spatbord af

en verder met een speed van 70 zal je frame denk ik niet snel doorbuigen.

Wouz-LwB
                Donateur

Mijn laatste aanwinst : Velglinten + een gezellig weekend met Mike !8)

hansieb
                  Moderator

Mijn laatste aanwinst is dat het ciaotje geblazen heeft :lol , jammergenoeg met std vliegwiel :S

Al ff 65 km/h gereden .. alleen je moet dik afstellen. Er zit nu een proma circuit onder en ik heb nog nooit een circuit zoveel takkeherrie horen maken :con

Net toen ik een filmpie wou gaan maken liep me krukas vast , erg vaag dacht een vastloper maar dat was het niet.

Jullie krijgen nog een filmpie van me te goed!

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

hansieb :

Net toen ik een filmpie wou gaan maken liep me krukas vast , erg vaag dacht een vastloper maar dat was het niet.

uhhh ? :pest , Komt vast door al die interne toeren man.

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi:fuck2

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Mike
                      Bijdrager

als je kruk vast slaat staat je hele blok toch stil.. dan mag je gerust zeggen dat je een dikke vast naaier heb.. en lijkt me vrijwel onmogelijkd at je cilinder niks heb.. Hoe slaat ie anders vast.. de activeiteit zit in je cilinder..

les es uit wat je bedoelt.. ik ben errug nieuwsgierig.. en krukas kan niet zomaar vast slaan

Mike

hansieb
                        Moderator

Mike :
                          als je kruk vast slaat staat je hele blok toch stil.. dan mag je gerust zeggen dat je een dikke vast naaier heb.. en lijkt me vrijwel onmogelijkd at je cilinder niks heb.. Hoe slaat ie anders vast.. de activeiteit zit in je cilinder..

les es uit wat je bedoelt.. ik ben errug nieuwsgierig.. en krukas kan niet zomaar vast slaan

Hahah thomas opzoute met je interne toeren :fuck2 ask robbert maar klonk gewoon erg vaag.

Maarja om even te reageren, ik wou net een filmpje gaan maken. Dus ik probeer em weer aan te kicken , wil niet meer. Wil ik em aanrennen ook niet meer, toen naar huis gelopen.

Kop er ff afgehaald niks aan het handje ๐Ÿ˜• na weer wat gedraai ging het weer goed. Maybe vliegwiel wat vastgeslagen was in het blok ofzo. Zal em morgen nog wel een keer starten.

Mike
                          Bijdrager

denk iid iets in die richting dan ja.. je krukas straait gewoon maar stom rond met je cilinder mee.. t zal dan de onsteking of vliegwiel zijn,,

Mike

ciaoracer
                            Bijdrager

Mijn laatste aanwinst.

Een pakkingset, 2 krukas lagers (6202 Z), een spietje, krukaskeering.

hansieb
                              Moderator

Mike :
                                denk iid iets in die richting dan ja.. je krukas straait gewoon maar stom rond met je cilinder mee.. t zal dan de onsteking of vliegwiel zijn,,

Ik denk het , ๐Ÿ™‚ ach jah rustig aan.

Wil eigenlijk helemaal zo niet rijden , met poelie en met een std vliegwiel…..

ArvidW
                                Donateur

Mike :

Ik heb al 2 vastlopers gehad…… met mijn vliegwiel :boos

Die kut dingen exploderen gewoon op 9000rpm + en dan lopen ze vast in je carter, net alsof je een vastloper in je cilinder hebt :con

1 voordeel daaraan is, een vliegwiel kost 15 euro, een cilinder toch wat meer:D

Edit, ow ik zie net dat je een ontploffend vliegwiel al hebt aangedragen:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 3,646 tot 3,660 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.