Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 mei 2007 om 08:39 #63845
barry :
Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
Er spuwde er รฉรฉntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.De carburateur erafgetrapt ๐ฎ zonde, maarja je hebt idd gelijk dat je je racer nog hebt ! ๐
Maar Barry, weet jij nog hoe een standaard blok eruit ziet?:P Een geheel std blok zul je lang niet meer in je handen gehad hebben neem ik aan? ๐
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno20 mei 2007 om 10:46 #63846Het zal wel niet lang duren eer daar wat aan aangepast is, barry kennende.
20 mei 2007 om 12:13 #63847
!Japieoh!_!Ciao!Tim :
hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.Ja mijne is even breed, dus ik denk dat ik maar even opzoek ga naar een ander bandje of is het ombuigen niet zoveel werk?
20 mei 2007 om 12:38 #63848Rebel :
Vespaflappie :
Tim :
hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)
ik heb die hele binnenstaande rand eraf gebeund dus spatbordding ingekort
nergens last van.
ensja zijn net die 2-3 mm die omgebogen zitten anders passen die banden niet echt.
Blijf er maar lekker lang op doorrijden zonder stang;) Die profieletjes hebben dus duidelijk een functie…
Dat jij het niet merkt betekend niet meteen dat het geen effect heeft;)
20 mei 2007 om 13:57 #63849mijne is verstevigd met een dikke stang die aan het spatbord en aan die stang onder het zadel vast zit gelast dus ik denk dat dat wel stevig genoeg zal zijn.
20 mei 2007 om 14:43 #63850
RebelMijne heeft ook een stang er tussen hoor ik bedoel dat zou echt wel moeten fungeren als een extra stevigheid voor die 2 mm van dat stukje spatbord af
en verder met een speed van 70 zal je frame denk ik niet snel doorbuigen.
20 mei 2007 om 20:48 #63852Mijn laatste aanwinst : Velglinten + een gezellig weekend met Mike !8)
20 mei 2007 om 20:56 #63853Mijn laatste aanwinst is dat het ciaotje geblazen heeft :lol , jammergenoeg met std vliegwiel :S
Al ff 65 km/h gereden .. alleen je moet dik afstellen. Er zit nu een proma circuit onder en ik heb nog nooit een circuit zoveel takkeherrie horen maken :con
Net toen ik een filmpie wou gaan maken liep me krukas vast , erg vaag dacht een vastloper maar dat was het niet.
Jullie krijgen nog een filmpie van me te goed!
20 mei 2007 om 21:22 #63854hansieb :
Net toen ik een filmpie wou gaan maken liep me krukas vast , erg vaag dacht een vastloper maar dat was het niet.
uhhh ? :pest , Komt vast door al die interne toeren man.
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi:fuck2
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel20 mei 2007 om 21:26 #63855als je kruk vast slaat staat je hele blok toch stil.. dan mag je gerust zeggen dat je een dikke vast naaier heb.. en lijkt me vrijwel onmogelijkd at je cilinder niks heb.. Hoe slaat ie anders vast.. de activeiteit zit in je cilinder..
les es uit wat je bedoelt.. ik ben errug nieuwsgierig.. en krukas kan niet zomaar vast slaan
Mike20 mei 2007 om 21:38 #63856Mike :
als je kruk vast slaat staat je hele blok toch stil.. dan mag je gerust zeggen dat je een dikke vast naaier heb.. en lijkt me vrijwel onmogelijkd at je cilinder niks heb.. Hoe slaat ie anders vast.. de activeiteit zit in je cilinder..les es uit wat je bedoelt.. ik ben errug nieuwsgierig.. en krukas kan niet zomaar vast slaan
Hahah thomas opzoute met je interne toeren :fuck2 ask robbert maar klonk gewoon erg vaag.
Maarja om even te reageren, ik wou net een filmpje gaan maken. Dus ik probeer em weer aan te kicken , wil niet meer. Wil ik em aanrennen ook niet meer, toen naar huis gelopen.
Kop er ff afgehaald niks aan het handje ๐ na weer wat gedraai ging het weer goed. Maybe vliegwiel wat vastgeslagen was in het blok ofzo. Zal em morgen nog wel een keer starten.
20 mei 2007 om 21:54 #63857denk iid iets in die richting dan ja.. je krukas straait gewoon maar stom rond met je cilinder mee.. t zal dan de onsteking of vliegwiel zijn,,
Mike20 mei 2007 om 22:35 #63858Mijn laatste aanwinst.
Een pakkingset, 2 krukas lagers (6202 Z), een spietje, krukaskeering.
20 mei 2007 om 22:45 #63859Mike :
denk iid iets in die richting dan ja.. je krukas straait gewoon maar stom rond met je cilinder mee.. t zal dan de onsteking of vliegwiel zijn,,Ik denk het , ๐ ach jah rustig aan.
Wil eigenlijk helemaal zo niet rijden , met poelie en met een std vliegwiel…..
21 mei 2007 om 14:20 #63868Mike :
als je kruk vast slaat staat je hele blok toch stil.. dan mag je gerust zeggen dat je een dikke vast naaier heb.. en lijkt me vrijwel onmogelijkd at je cilinder niks heb.. Hoe slaat ie anders vast.. de activeiteit zit in je cilinder..les es uit wat je bedoelt.. ik ben errug nieuwsgierig.. en krukas kan niet zomaar vast slaan
Ik heb al 2 vastlopers gehad…… met mijn vliegwiel :boos
Die kut dingen exploderen gewoon op 9000rpm + en dan lopen ze vast in je carter, net alsof je een vastloper in je cilinder hebt :con
1 voordeel daaraan is, een vliegwiel kost 15 euro, een cilinder toch wat meer:D
Edit, ow ik zie net dat je een ontploffend vliegwiel al hebt aangedragen:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.