Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 mei 2007 om 16:28 #63829
Rebelje wou een versteviging tussen je frame en plaatst er pvc tussen.
ik zie de connectie niet 😛
19 mei 2007 om 16:58 #63830en hoe ga je hem dan knap bevestigen??
goede kit ofzo?
19 mei 2007 om 18:30 #63832Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
Er spuwde er ééntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.19 mei 2007 om 18:47 #63833vieze marrokaan? …….
19 mei 2007 om 18:52 #63834Geluk barry!
En idd sommige marrokanen kunnen zich niet gedragen.
zal de politie niet gaan zien dat je de carburateur niet meer aan de zijkant hebt?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 mei 2007 om 19:13 #63835
!Japieoh!_!Ciao!Mijn laatste aanwinst is de kennis dat mijn band voor die bij mijn vierspaker zat niet in mijn frame past.
Best jammer dus want ik had net de lagerplaat overgezet.Dus nu maar opzoek naar een andere band.
19 mei 2007 om 19:14 #63836hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.
19 mei 2007 om 20:04 #63837Tim :
hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)
19 mei 2007 om 20:35 #63838nee, want profielen zijn voor mietjes 😛
19 mei 2007 om 20:46 #63839barry :
Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
Er spuwde er ééntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.is mij niet gebeurd..wel dat ze heel raar aan kijken als je hun met een gangetje of 90 voorbijknalt 8)
19 mei 2007 om 21:18 #63840Herr FlicK :
Geluk barry!En idd sommige marrokanen kunnen zich niet gedragen.
zal de politie niet gaan zien dat je de carburateur niet meer aan de zijkant hebt?
Ja klopt, maar waarom moet dat er nou bij gezet worden? 😛
:’) Sneu19 mei 2007 om 21:23 #63841
RebelVespaflappie :
Tim :
hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)
ik heb die hele binnenstaande rand eraf gebeund dus spatbordding ingekort
nergens last van.
ensja zijn net die 2-3 mm die omgebogen zitten anders passen die banden niet echt.
19 mei 2007 om 21:52 #63842Mijn laatste aanwinst is snelgas voor me citta kill switch. En heb me 70 zeta onder me citta gepleurt omdat ik geen originele cilinder meer heb(allemaal vastgelopen) Snelgas is wel erg 1 cm en hij geeft al volgas:S:P Zoek alleen nog koelkap boven me cilinder. Heeft iemand die PM me:P
19 mei 2007 om 22:10 #63843Nee Thomas,als hij maar mooi 45 rijdt zijn ze blij hier.Maar hij begon wel lastig te doen,van:hoe komt dat nu plots dat ding erafvalt,enz….Antwoord:motor maakt veel trillingen.Moet je maar niet opvoeren…..
Ik:Ach meneer,ik ben geen 16 meer & ik reed toch niet te snel toen U mij deed stoppen.Nouja,ik praat er me gewoon doorheen & blijf beleefd.
Waarschijnlijk blijf ik met het originele blokje rondrijden & ga ik het speciale blok houden voor speciale gelegenheden.
Minder pakkans dus.19 mei 2007 om 22:42 #63844Monstercitta :
Mijn laatste aanwinst is snelgas voor me citta kill switch. En heb me 70 zeta onder me citta gepleurt omdat ik geen originele cilinder meer heb(allemaal vastgelopen) Snelgas is wel erg 1 cm en hij geeft al volgas:S:P Zoek alleen nog koelkap boven me cilinder. Heeft iemand die PM me:PHeb ik wel voor je.. alleen om die op de post te doen.
Josdijkman heeft toch wel zon ding ? of brommerzaak in de buurt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.