Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,631 tot 3,645 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

je wou een versteviging tussen je frame en plaatst er pvc tussen.

ik zie de connectie niet 😛

erwinko
      Bijdrager

en hoe ga je hem dan knap bevestigen??

goede kit ofzo?

barry
        Donateur

Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
          Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
          Er spuwde er ééntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
          Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
          Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
          Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
          2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.

J3sp3R
          Bijdrager

vieze marrokaan? …….

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Geluk barry!

En idd sommige marrokanen kunnen zich niet gedragen.

zal de politie niet gaan zien dat je de carburateur niet meer aan de zijkant hebt?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

!Japieoh!_!Ciao!

Mijn laatste aanwinst is de kennis dat mijn band voor die bij mijn vierspaker zat niet in mijn frame past.
                Best jammer dus want ik had net de lagerplaat overgezet.

Dus nu maar opzoek naar een andere band.

Tim
                Bijdrager

hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.

Vespaflappie
                  Bijdrager

Tim :
                    hoe breed is die band dan want ik heb nu een 17inch 2.75 en die past nu in mijn frame, heb wel die omgebogen rand moeten terugbuigen.

Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)

erwinko
                    Bijdrager

nee, want profielen zijn voor mietjes 😛

crossfreak
                      Bijdrager

barry :
                        Beetje tussen 6 scootertjes moeilijk aan het doen geweest.Ik was sneller,dus gas,dan remmen,terug gas,enz……..
                        Toen begonnen ze ruzie te maken aan een stoplicht,waar ik al eventjes stond.
                        Er spuwde er ééntje op me’n ciao’tje.Schuine poot neergezet & rechtgestaan.Toen schrokken ze van me’n gestalte.Ik heb die vieze marrokaan vriendelijk gevraagd om die VUILIGHEID af te vegen.Dat deed hij graag voor me.
                        Dus mijn aanwinst=als je beleefd & vriendelijk bent,heb je geen ruzie.
                        Toch was ik naderhand beleefd tegen een agent op de motorfiets,maar ik moest toch volgen naar het politiebureau voor op de rolletjes te staan.
                        Onderweg heb ik de carburator erafgetrapt.Dus dag agent & heb de brommer nog.Volgende week moet ik hem rijdend laten zien.No problemo.Blokken genoeg.
                        2de aanwinst=een kapot spruitstuk van Simonini , heb de racer nog & heb geen boete.

is mij niet gebeurd..wel dat ze heel raar aan kijken als je hun met een gangetje of 90 voorbijknalt 8)

J3sp3R
                        Bijdrager

Herr FlicK :
                          Geluk barry!

En idd sommige marrokanen kunnen zich niet gedragen.

zal de politie niet gaan zien dat je de carburateur niet meer aan de zijkant hebt?

Ja klopt, maar waarom moet dat er nou bij gezet worden? 😛
                          :’) Sneu

Rebel

Vespaflappie :

Tim :

Slim, die is ook niet voor stevigheid enzo;)

ik heb die hele binnenstaande rand eraf gebeund dus spatbordding ingekort

nergens last van.

ensja zijn net die 2-3 mm die omgebogen zitten anders passen die banden niet echt.

Monstercitta
                            Bijdrager

Mijn laatste aanwinst is snelgas voor me citta kill switch. En heb me 70 zeta onder me citta gepleurt omdat ik geen originele cilinder meer heb(allemaal vastgelopen) Snelgas is wel erg 1 cm en hij geeft al volgas:S:P Zoek alleen nog koelkap boven me cilinder. Heeft iemand die PM me:P

barry
                              Donateur

Nee Thomas,als hij maar mooi 45 rijdt zijn ze blij hier.Maar hij begon wel lastig te doen,van:hoe komt dat nu plots dat ding erafvalt,enz….Antwoord:motor maakt veel trillingen.Moet je maar niet opvoeren…..
                                Ik:Ach meneer,ik ben geen 16 meer & ik reed toch niet te snel toen U mij deed stoppen.Nouja,ik praat er me gewoon doorheen & blijf beleefd.
                                Waarschijnlijk blijf ik met het originele blokje rondrijden & ga ik het speciale blok houden voor speciale gelegenheden.
                                Minder pakkans dus.

hansieb
                                Moderator

Monstercitta :
                                  Mijn laatste aanwinst is snelgas voor me citta kill switch. En heb me 70 zeta onder me citta gepleurt omdat ik geen originele cilinder meer heb(allemaal vastgelopen) Snelgas is wel erg 1 cm en hij geeft al volgas:S:P Zoek alleen nog koelkap boven me cilinder. Heeft iemand die PM me:P

Heb ik wel voor je.. alleen om die op de post te doen.

Josdijkman heeft toch wel zon ding ? of brommerzaak in de buurt.

15 berichten aan het bekijken - 3,631 tot 3,645 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.