Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 3,661 tot 3,675 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kelvin
    Bijdrager

Ja dat met dat vliegwiel had ik ook met m’n 70 cc.
      Maar hij ree best hard 83 km/h.:D

hansieb
      Moderator

Net ff gekeken :S vliegwiel is idd kapot ofzo…

Hij schuurt als de balle aan en als je hem met een tang ronddraait kan je 1 x kicken en dan blokkeert die weer.

ALWEER het blok eronder weg πŸ™ shit happends , FUCK std vliegwieltjes!!

KennyVespa
        Bijdrager

ik heb nergens last van met een elek vliegwiel, rijd ik al een hele tijd mee πŸ˜€

Marcc
          Bijdrager

denk dat je gewoon domme pech hebt hansje πŸ™

TimoO_
            Donateur

hansieb :
              Net ff gekeken :S vliegwiel is idd kapot ofzo…

Hij schuurt als de balle aan en als je hem met een tang ronddraait kan je 1 x kicken en dan blokkeert die weer.

ALWEER het blok eronder weg πŸ™ shit happends , FUCK std vliegwieltjes!!

had ik ook. vliegwiel was niets kapot aan ofzo? volgens mij gaan die dingen gewoon onder het rijden ramverkeerd zitten. ik had hem eraf gehaald en een ander vliegwiel erop gezet en hij was weer goed. volgens mij als ik het vliegwiel dat er al op zat eraf haalde en erop nieuw opzette het ook weer goed was. mja het zijn zoiezo stomme dingen :boos

barry
              Donateur

Een barmodel koelkastje,om het aas voor de vis-wedstrijden op te bergen.
                Sandra blij & ik nog meer,want dan hoef ik niet meer naar de keuken,om een frisse pint te pakken & de Jack DaniΓ«ls staat nu ook koud.
                Brommer is er door bij de politie.Maar toch altijd dat moeilijk doen hΓ©,daar word ik echt weer nijdig van.

hansieb
                Moderator

Nieuwe mobiel , mijn aftandse Qtek 8050 was bijna aan zijn eindje dus hoppa nieuw abbotje.

En U600 erbij , design en dun πŸ™‚

J3sp3R
                  Bijdrager

Mooi foontje, maar ik had maar een Nokia N80 genomen ipv die. Vond die touch-dingen toch wel irritant πŸ˜›

TimoO_
                    Donateur

mijn nieuwe aanwinst πŸ™‚ nog in goede staat πŸ˜€

en voor Barry (waarschijnlijk heeft G-no je hier al een PM voor gestuurd):

lijkt me nog nieuw he :).

Ties
                      Bijdrager

hansieb :
                        Nieuwe mobiel , mijn aftandse Qtek 8050 was bijna aan zijn eindje dus hoppa nieuw abbotje.

toutch screen werd ik ook helemaal leip van..
                        maar ach, je went er vast aan

TimoO_
                        Donateur

effe G-no na-apen: het is geen touch screen, maar een soft touch key pad πŸ˜› 2 dagen ermee kloten en je bent eraan gewend :).

hansieb
                          Moderator

Jup ff wennen maar nu al goed.

Ik ben ook mijn aftandse ding gewent, gebruikte hem als bieropener en de knoppen van :S toetsblokkering deden het meestal niet dus ik zat altijd half uur te ragge op dat ding voordat die van toetsblokkering af ging!

barry
                            Donateur

TimoO_ :
                              mijn nieuwe aanwinst πŸ™‚ nog in goede staat πŸ˜€

en voor Barry (waarschijnlijk heeft G-no je hier al een PM voor gestuurd):

lijkt me nog nieuw he :).

Ben niet geΓ―nteresseerd voor 30 euro.Sorry.

timschilders
                              Bijdrager

hansieb :

kut touch screen:P ik kon er niet aan wennen, maar sommige vinden het wel fijn.
                                heb nu de nokia 3250, echt super ding en wil ook voortaan alleen maar nokia:)

barry
                                Donateur

1.6-16V vast genaaid van de Xsara zonet.
                                  Hoe het komt weet ik echt niet.Temp liet plots steil omhoog & voor ik wat kon doen………………
                                  Achter mij kon je niets meer zien van de blauwe rook.
                                  Ik heb de best onderhouden auto ter wereld & nu dit.
                                  Ik denk dat de tuningsonderdelen het begeven hebben.Ongelooflijk,maar nu zit ik echt in de put,want ik heb namelijk een nieuwe RIVE viskist gekocht van een 1100€ & een competitie hengel van SENSAS ten waarde van 3125€.Dit is natuurlijk al besteld en betaald & moet ik morgen ophalen.
                                  Overleven zal ik wel doen,maar ben om te ontploffen nu.

15 berichten aan het bekijken - 3,661 tot 3,675 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.