Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 november 2013 om 09:02 #86605
arvid13690 :
gratis een tomos op kenteken gekregen.
alles werkt verlichting en toeter en rijd mooi.
de lak mag wel wat aandacht gebruiken.Excuus misklick moest een citaat wezen ;)!
Een gratis tomos is natuurlijk nooit verkeerd alleen is het wel vreemdgaan ;)!
15 november 2013 om 09:15 #85594Hij gaat ook weer de verkoop in;)
Tis altied moar eem!16 november 2013 om 15:12 #77872Vandaag dit over gekocht van SjoerdCiao:
Brom blokje met 12/12 carb:

En een uitlaatje: (Iemand die misschien precies weet wat het is?)

Ik ga deze onder mijn Si zetten zodra ik wat sproeiertjes heb. 😀
17 november 2013 om 22:17 #55494@ttr-ciao, die kap is goed op ja. Ik heb als je wil nog wel een supergare rechter kap voor je dan heb je een setje :).
Vario op de oldtimer is leuk hoor maar let op dat je misschien niet uitkomt met de vertanding. Op de Italiaanse ebay kom je nog wel eens oldtimer vario zijkappen tegen dan heb je het wel echt mooi voor elkaar.
18 november 2013 om 15:17 #116953Geslaagd voor brommerpraktijk v.a Vrijdag legaal de weg op!!!:D
=)19 november 2013 om 08:21 #116986Me Razer carcharias overleden blegh…
Dus mezelf even verwend met de Logitech Z623 leuk 2.1 setje die wat hoger geschaald is dan de standaard producten.
Hiernaast op http://www.dx.com een microfoontje gekocht die ik kan opclippen voor de denderende prijs van 3 euro inclusief verzenden uit China :D.Tevens staat op die site het e.e.a aan leuke tools en hebbedingetjs voor ons als sleutelaar ;)!
Zoals bijvoorbeeld:
http://dx.com/p/electroplated-diamond-grinding-rod-set-30-pcs-239638
Zulke prijzen moet ik nog tegenkomen in de winkels ;)!
19 november 2013 om 19:09 #116946Blokje mee gekregen met een hoop onderdelen van een vriend.
Was een getuned cp blokje. Die moest ik std voor hem maken. Al het snel spul mocht ik houden.
13/13 omgewisseld voor een 12/10. Std cilinder voor een 43 Polini !
Alleen voor een blokje standaard maken een 43mm Polini en 13.13 ervoor terug !
19 november 2013 om 23:23 #116806@Lennaert
Ik wil uberhoud wel eens zulke setjes tegenkomen in de winkel.
Want dat beperkte Dremel aanbod in de grote bouwmarkten heeft niemand wat aan.@Indowess
Dat zijn leuke deals
Je vriend soms al vroegtijdig bang voor opstelten z,n geneuzel?20 november 2013 om 08:31 #117001
Waarom?Zulke prijzen moet ik nog tegenkomen in de winkels !
Beter zoeken knul:relax
[url]http://www.marks-miniatures.com/nl/diamant-freesjes-30-stuks-in-box.html[/url]
20 november 2013 om 08:40 #117002Haha als die site nou nog eens bij me werkt dan hebben we er iets aan ;)!
Maar ik vermoed dat dit de metalen staafjes zijn en niet de slijpsetjes zoals ik bedoel ;)!
Meld jij je trouwens eens aan voor de VCT zeg je hebt nou al een aantal toertjes gemist of wacht je tot je een kop soep er bij kan krijgen?
20 november 2013 om 08:53 #117003
Waarom?Nope! Dit zijn goede kwaliteit diamant freesjes, heb ze zelf namelijk ook:p Die slijpsteen setjes wil ik je afraden, leuk voor het grove werk maar diamant werkt sneller en netter

De link werk bij mij overigens prima..
Meld jij je trouwens eens aan voor de VCT zeg je hebt nou al een aantal toertjes gemist of wacht je tot je een kop soep er bij kan krijgen?
Dat ik minder actief ben heeft onder ander te maken dat ik het gezeik/discussies binnen de tour topics vrij zat ben. Kan me goed voorstellen dat dit ook niet bepaald aantrekkelijk werkt bij eventuele nieuwe aanmelders.
En weer on topic graag:D
Idem dito;)! Desalniettemin zou het leuk zijn op het moment zelf een grote groep plezier te zien hebben.;)!20 november 2013 om 11:58 #117004Deze post ik voor diegenen die verwachtten dat ik minder zou gaan sleutelen :). Dat is dus niet zo 😀
Grappig dat als je 3 blokrevisiesets besteld dat je 2 verschillende krijgt. Gelukkig wel allebei met SKF lagers.
Verder opvallend: Dit is de 8e Citta zijstandaard die ik bestel, en dit is een ander merk. Maar hij ziet er verder niet anders uit dus we gaan het zien of deze meer kan hebben.
20 november 2013 om 12:25 #117005Haha en wij maar denken dat je aan het genieten bent van je vaderschap niet wetend dat je nu al de hobby en vrije tijd mist:D.
Ik zie dat je je voorbereid op de lagersetjes deze zijn onderweg naar mij als het goed is.
Over die lagersetjes klopt inderdaad vaak kopen ze grotere hoeveelheden en door prijsfluctuaties/leveringen verschillen de soorten nog wel eens ;)!
20 november 2013 om 16:52 #117009Alle onderdelen voor m’n testbrommertje bij elkaar en daarom in elkaar gezet. Alleen nog nog de remmen fixen. 😀

Daarnaast zit de citta in elkaar. 🙂
20 november 2013 om 16:58 #117011Hele vette Citta geworden!! Niet te gek, wel lekker origineel met dat rek en chroom stuur zonder voorvorkrubbers!! Hij is echt vet geworden.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.