Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,661 tot 24,675 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Wilk1985 :
      In november 2029 mag ze beinnen aan het AM rijbewijs dus ik heb nog even de tijd om een leuke brom te bouwen :P.

Ja dat moet wel gaan lukken:lol
      Maar Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst:thumb
      Ook aan moeders de vrouw:thumb

Martino
      Moderator

Gefeliciteerd Jos en vrouw natuurlijk,

Door deze aanwinst zullen we waarschijnlijk even geen brommergerelateerde aanwinsten van je zien.
        Heel veel plezier met Julia. Ze zal over 16 jaar vast een heel mooi brommertje hebben. 😉

Tonni
        Moderator

d.sanders :
          Mijn laatste aanwinst:

Setup 46.5mm malossi, polini se (contactpunten), en gianelli ori power eronder gegooid… (is wel lekker stil)

Maar de verleiding begint al sterk toe te nemen om de vario van mijn andere ciao eronder te gooien icm ninja usine

Jij hebt ook genoeg andere interessante objecten staan !
          Zie ik daar een Mito staan?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Citta-ciao
          Donateur

Gloednieuwe 41MM DR Cilinderset:thumb.
            Altijd al een keer gewild, omdat er veel goede verhalen vanaf komen.
            Het viel me wel gelijk op dat dit “kleine” boring cilindertje een BIG ass cilinderpoort heeft!=)
            Helaas bij ontvangst was er een stukje koelrib afgebroken,binnenkort er maar op laten puntlassen.
            Zuiger is helaas pen 12, maar heb mooie opvulbusjes, dus dat komt goed uit.
            Inclusief nieuwe zuiger, en nieuwe zuigerveren.
            Helaas geen pistonpen, maar goed daar is wel aan te komen!:D.

Foto’s:

Martino
            Moderator

Het is niet de eerst 41mm Dr met gebroken koelribben, maar alsnog erg leuke cilinders idd. Ik zal hem wel even insmeren gezien hij wat vliegroest lijkt te hebben bij de wand. De uitlaatpoort lijkt idd erg groot, maar wordt ook voor een groot deel geblokkeerd door de zuiger en niet benut op een 43mm slag helaas. In welk doosje kwam deze?

Citta-ciao
              Donateur

Martino, oww dat is mooi fackt op..
                Maar goed, ik kreeg een willekeurig doosje erbij(niet originele), in wat voor doosje zou t moeten kunnen zitten dan?
                Want dan zou ik dat nog even vragen!, zit er verschil in dan?

Lastpak
                Bijdrager

Moderator geworden op het citta-forum.
                  Dat vind ik wel echt top:thumb.

Citta-ciao
                  Donateur

Lastpak,

Lekker dan!:thumb

Martino,

En over het doosje terug te komen volgens de vorige eigenaar zat t in een:”origineel DR doosje, wit met rode letters.

En het uitlaatmondje(zoals ik dat altijd noem), is ook erg dun,stuk dunner dan een 43mm DR bijv!

Martino
                    Moderator

@Citta-ciao; Ik was benieuwd omdat er door de loop der jaren wat verschillende doosjes omheen zaten. Kleine verschillen. Doosjes die ik heb gezien. oranje, lichtblauw, wit, wit met regenboogkleuren en de bekende witte met rood en blauw DR logo. Zie ook tuningssectie. Er schijnt verschil in de cilinders te zitten. Wat is er volgens jou “fackt op…”?

Citta-ciao
                      Donateur

Oke Oke, weer wat geleerd. Ja dat de zuiger de cilinderpoort blokkeert..

Dit is bij veel meer cilinders het geval. Valt bij de 41mm Dr alleen erg op. 😉

speedbuxy
                        Bijdrager

@Lastpak
                          Dit was dus de laatste keer dat ik in je perso oid gereplyed heb, your traitor:D
                          Nee zonder gekheid vind het wel leuk dat er nog steeds ruimte en animo is voor 2 sites:thumb

@Citta-ciao
                          Als het je echt stoort kan je hem altijd onder 4mm ophogen en boven 4mm afdraaien:lol

Met die 4mm afdraaien hoef je straks ook de koelrib niet meer te lassen. 😀

2 vliegen in 1 klap toch:D

Citta-ciao
                          Donateur

Ja nja, ik wou een perfecte 41mm DR, maarja bij ontvangst was dat stukje koelrib eraf gebroken(zal er niet minder om presteren, maar ik verkoop uhm wel weer..helaas.

Florian
                            Moderator

Lastpak :
                              Moderator geworden op het citta-forum.
                              Dat vind ik wel echt top:thumb.

Gefeliciteerd Lastpak, daar is het voor mij ook allemaal begonnen.
                              Vraag mij alleen af of daar nog wel wat te moderen is?

Lastpak
                              Bijdrager

@buxy, nooit die “rivaliteit” begrepen. maar vind het absoluut nog een fijne site, en heb ook nooit problemen ondervonden tussen beide sites. wordt ook wel eens naar elkaar verwezen dus dat is altijd mooi:thumb.

@florian, thanks. het is vrij rustig momenteel, maar er zullen vast nog wel genoeg lui op af komen. rond deze tijd is het altijd wel rustig. de echte die-hards sleutelen het hele jaar door :D.

arvid13690
                                Bijdrager

gratis een tomos op kenteken gekregen.
                                  alles werkt verlichting en toeter en rijd mooi.
                                  de lak mag wel wat aandacht gebruiken.

Tis altied moar eem!
                                15 berichten aan het bekijken - 24,661 tot 24,675 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.