Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,691 tot 24,705 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Flippo
    Donateur

Dankje Jos, ik ben er zelf erg blij mee! Ik heb hem met opzet lekker origineel laten ogen. Wel de si brug eronder voor betere wegligging en stevigheid.

SpeedyVespa
      Donateur

Ik vind hem ook leuk! Niks aan doen en lekker toeren!
        Of word dit een woon/werk cittaatje?

Anoniem

Geslaagd voor Theorie B rijbewijs. 1e keer, en het gedeelte ‘Verkeersregels en inzicht’ Foutloos gemaakt! 😀

speedbuxy
          Bijdrager

Waarom? :
            Dat ik minder actief ben heeft onder ander te maken dat ik het gezeik/discussies binnen de tour topics vrij zat ben.

Toe nou even zeg jij en ik weten wel dat jij voor betaalde weekend toertje nooit van te voren toezegt.
            Dus ga nou niet in 1x doen overkomen alsof dit een andere reden zou hebben.

@Jos
            De kleine meid had ook vast niet anders gewild dat pappa de Vespa handjes goed laat wapperen:lol:thumb

@Flippo
            Die rubberloze accenten staan hem netjes ja:thumb

@Tom
            Gefeliciteerd:thumb
            Vast wel goed voor zitten leren of niet?

lightlord
            Donateur

Van harte tom 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
              Lightlord's Dizzy/Gypsi

Anoniem

speedbuxy :

Waarom? :
                Dat ik minder actief ben heeft onder ander te maken dat ik het gezeik/discussies binnen de tour topics vrij zat ben.

@Tom
                Gefeliciteerd:thumb
                Vast wel goed voor zitten leren of niet?

Valt mee, gewoon gedaan wat ik kon, had er zelf geen goed gevoel over, blijkt achteraf juist wel goed gegaan

ritze
                Bijdrager

lol, net experia z1 binnen gekregen, wat een kanon ey maar wel een beetje aan de grote kant:D

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

Nou daar is hij dan :D!

En natuurlijk met zijn zusje 😉

Tevens goed nieuws uit Duitsland!

De bestelde lagers zijn binnen en hierbij ook gesorteerd en verpakt a.s maandag wordt het verzonden ;)!

Wilk1985
                    Moderator

Goed bezig Lennaert, het was een goede beslissing om Si te zeggen tegen de Si je zal er als tourbrommer geen spijt van krijgen. Hij past goed bij je Ciao leuk is dat.

Gaaf dat de lagers binnen zijn ik heb alles al klaarliggen hier haha.

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Wilk1985 :
                        Goed bezig Lennaert, het was een goede beslissing om Si te zeggen tegen de Si je zal er als tourbrommer geen spijt van krijgen. Hij past goed bij je Ciao leuk is dat.

Gaaf dat de lagers binnen zijn ik heb alles al klaarliggen hier haha.

Precies ;)!

En hij gaat er nog beter bij passen maar dat valt in de loop van het project wel op.

Ja ik zag inderdaad dat je pakkingen al op voorraad had liggen heb je ook de shim ringen toevallig en zo ja waar heb je deze gerondseld?

DarkMagician6
                        Bijdrager

Mooi he Lennaert, zo’n zwarte Si met de koplamp boven op het stuur? 😀

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

Zo mooi dat ik op zoek ga naar 2 nette originele zwarte koplamp oren om hem er tussen te plaatsen ;)!

Wilk1985
                            Moderator

@ Lennaert, ik heb geen shimringen wil gewoon de oude shimringen recyclen… En inderdaad is het eerste wat je doet bij zon SI: De koplamp naar beneden halen. Ook al ben ik een aanhanger van “hoe het origineel is is het het best” vind ik die koplamp op het stuur gewoon lelijk :D.

Crullie
                              Donateur

Zo goed als nieuwe Old-Timer Kappen erbij :thumb

TICKLING BARN

DinoH
                                Donateur

Mooie aanwinst crullie! Moet je nog een setje hebben:p?

15 berichten aan het bekijken - 24,691 tot 24,705 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.