Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2007 om 23:21 #60347
Fredzzz :
welke achterband set bedoel jij?ik heb die Band SLICK besteld, dus niet die kenda… dat is een leuke band vond ik zelf, heb de kenda al gehad… ff afwisseling
verder nog…
remkabels, malossi vario vertanding set, chromen handvaten, Stage6 Toerenteler en Temperatuur teller, Battery pack 9V voor de toerenteller, Houder teller stuurmontage (voor de STAGE 6), 30mm chrmoen schokbrekers
en dat was het zo beetje..
frame ben ik al mee bezig, afwerking… er komen geen kappen op dus heb ik de kap-bevestiging dingen eraf geflext en afgewerkt, ook de las naalden haal ik weg…
project post ik binnenkort…
Oo, tof π
Leuk idee met die lasnaden weghalen en geen kappen. Ook leuke setup?11 januari 2007 om 23:23 #60348Rebel :
Haha Fredzzz pimpen zit in je bloed ofniet?maar rij je ook met je projecten of zijn ze gewoon om winst op te maken?
winst haal ik er niet uit denk ik…kijk naar mijn Ciao, heeft me veel geld gekost en verkopen lukt me maar niet, ik denk dat ik hem dan maar houd (;) :D)…ik maak er het beste van (voor mezelf) en het blijf gewoon een leuke hobby dus mag het wel wat geld kosten… ik rij er dan ook wel op, maar niet al te veel…
maar dit Citta project wordt wel de beste die ik ooit heb gehad… leuke kleuren komen er dan ook op… volg hem binnenkort op deze site, ik zal hem namelijk niet op citta-forum posten…
11 januari 2007 om 23:25 #60349Jaspur :
Oo, tof π
Leuk idee met die lasnaden weghalen en geen kappen. Ook leuke setup?jah dat met die lasnaden werd echt mooi, maak morgen fotos…
velgen worden truwens gecoat samen met de vork delen en de acherbrug
frame wordt in een custom kleur gespotensetup… mmm tjah, ben ik nog niet echt uit.. iets kleins deze keer dan maar? heel klein π π
11 januari 2007 om 23:28 #60350Fredzzz :
Jaspur :
Oo, tof π
Leuk idee met die lasnaden weghalen en geen kappen. Ook leuke setup?jah dat met die lasnaden werd echt mooi, maak morgen fotos…
velgen worden truwens gecoat samen met de vork delen en de acherbrug
frame wordt in een custom kleur gespotensetup… mmm tjah, ben ik nog niet echt uit.. iets kleins deze keer dan maar? heel klein π π
Ook custum achterbrug? π Denk niet dat de std achterbrug zou staan zonder kappen.. Of wel?
11 januari 2007 om 23:29 #60351eh jah, beetje andere achterbrug dacht ik zelf… komt nog, heb al iets wat er aankomt…
deze coat ik dan samen met de andere delen, hoog glans wit
en het frame wordt als enigste parelmoer-metalic-oranje
zal wel leuk samen staan11 januari 2007 om 23:30 #60352speedengine met een DR EVO.
dat rijd wel leuk en is niet al te duur.
en het is klein:P11 januari 2007 om 23:30 #60353Fredzzz :
eh jah, beetje andere achterbrug dacht ik zelf… komt nog, heb al iets wat er aankomt…
deze coat ik dan samen met de andere delen, hoog glans wit
en het frame wordt als enigste parelmoer-metalic-oranje
zal wel leuk samen staanYea, das tenminste mooie kleur voor een citta π Die nieuwe Ford Focus, zo’n kleurtje? Die heeft ook parelmoer-metallic-oranjee.
Malossi 38.4 cilinder op Malossi carter :P, tof & kleine setup π
11 januari 2007 om 23:39 #60354ik vind dit wel mooi…

maar daar zien we geen parelmoer effect omdat het maar metalic oranje is… die parelmoer effect moet beetje donker-oranje naar lichtere-oranje gaan…
wat de setup betreft… tjah komt nog wel… het zal wel iets simpels en kleins worden… niet te veel pk, niet te grote carburateur, cilinder niet te groot in diameter en slag… we zien wel π eerst ff het uiterlijk afleggen
11 januari 2007 om 23:42 #60355Een homoet uitlaat zou wel tof zijn. Een Γ¨chte Citta uitlaat. π
Succes dr mee, en wacht met smart op de foto’s!11 januari 2007 om 23:43 #60356Jaspur :
Een homoet uitlaat zou wel tof zijn. Een Γ¨chte Citta uitlaat. π
Succes dr mee, en wacht met smart op de foto’s!oh jah, homoet ook wel handig anders :)…
foto’s van het frame enzo post ik morgen wel even… in mijn nieuwe project page..11 januari 2007 om 23:45 #60357Fredzzz :
Jaspur :
Een homoet uitlaat zou wel tof zijn. Een Γ¨chte Citta uitlaat. π
Succes dr mee, en wacht met smart op de foto’s!oh jah, homoet ook wel handig anders :)…
foto’s van het frame enzo post ik morgen wel even… in mijn nieuwe project page..Homoet, 50cc, die vario van je, 13.13. Makkelijk 60. π
12 januari 2007 om 00:14 #60358jah klinkt goed, denk dat ik daar beetje voor ga richten…
12 januari 2007 om 20:51 #60371Dit is mijn laatste aanwinst…..!
Whehehe, idd. een……..PUCH!:P
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!12 januari 2007 om 21:25 #60372iaccaloco :
Dit is mijn laatste aanwinst…..!Whehehe, idd. een……..PUCH!:P
ziet er goed uit.
12 januari 2007 om 22:00 #60373
Rebeliaccaloco :
Dit is mijn laatste aanwinst…..!Whehehe, idd. een……..PUCH!:P
Japie met een puch
belooft nog wat zal ik maar eens in de gaten houden πmaak je er meer een old skool look van?
omdat je zeg maar soort van chopper stuur/vork combinatie nu hebt? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.