Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 januari 2007 om 21:30 #60331
Btw enige nadeel is dat er alleen SNOR 50cc in past. Brom 50cc past niet in het carter…… erg vreemd had ik met men CP CIAO snor blok ook.
——————————————————————————————————————————————-oke dat wst ik dus niet.. er zijn dus voor Snor en Brom verschillende 50 cc’s? wat is het verschil daar dan in??
Mike10 januari 2007 om 21:32 #60332De groote van de uitlaatpoort is anders, verder kwa timingen weet ik het helaas niet. Ik denk dat de poort alleen maar breder is en amper hoger.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno10 januari 2007 om 21:43 #60333ArvidW :
erwinko :
arvids uitlaatje is ook 1.5mm dik πff vragen of ik het op school mag buigen.
anders slijp ik stukjes en las ze aan elkaar als kant en klare cones zegmaar π
Uitlaat wordt flink heet bij de eerste cone, maar welke uitlaat heeft dat niet π Verder heb ik niet het idee dat hij na 1km beter loopt dan na 10km als hij heet is. Dus die 1.5mm lijkt mij niet erg:)
Cones zijn wel cool, maar ik zou liever buigen. Dit geeft toch weer een gladdere binnenkant, en daardoor zal je er minder snel roetaanslag krijgen, en een betere flow erin hebben.
Ninja 27mm lijkt mij cool:D, zal nog beter rijden dan std ninja. Zorg je er wel voor de de bocht evenlang blijft? Dus dat niet ineens je demper 20cm achter je brommer uitsteekt? Ik ken namenlijk iemand…….. :lol
dat word zeker niet anders π
het enige wat misschien ff anders wordt is het stuk wat hij vanaf de uitlaatpoort naar beneden gaat π
maar dat zie ik nog wel
het probleem is dat ik nu ik materiaal heb het zo snel mogelijk wil maken en zowat niet tot morgen kan wachten π
nja, ik zie wel
10 januari 2007 om 22:19 #60334Nieuw PM geluidje ingesteld π
ik vind hem erg leuk, oude iriteerde mij
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 januari 2007 om 22:22 #60335thnx!! werd gek van die oude π
10 januari 2007 om 22:23 #60336ArvidW :
De groote van de uitlaatpoort is anders, verder kwa timingen weet ik het helaas niet. Ik denk dat de poort alleen maar breder is en amper hoger.snorcilinder heeft ook iets kleinere spoelpoorten en een andere zuiger π
10 januari 2007 om 22:35 #60337ArvidW :
De groote van de uitlaatpoort is anders, verder kwa timingen weet ik het helaas niet. Ik denk dat de poort alleen maar breder is en amper hoger.Van de zwarte Ciao heb ik de cilinder eraf maar die is niet geknepen. Heeft een normale uitlaatpoort en spoelers. Ik vind de uitlaatpoort zelfs best hoog. Inlaat is uiteraard 9×7 mm, krukas zal wel de snor timingen hebben, die heb ik er niet uit gehaald. Ik denk dat het knijpen op de inlaat, i.c.m. een 12/7 en het piepkleine uitlaatbochtje, en de snor vertanding al genoeg reductie brengt.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 januari 2007 om 22:46 #60338Ik heb wel een leuke nieuwe aanwinst de SIMO KIT van Barry ik natuurlijk super blij, Ik wou eerst even w88 met posten tot dat ik pic’s had helaas heb ik nog steeds geen camera. Heb hem gestart een maakte een geweldig geluid en reed ook meteen hij ligt er weer even onder uit omdat ik me Grillo weer ga veranderen en er een nieuwe brug komt.
Maarja THANKS BARRY!! ik ben super blij met de kit:).
10 januari 2007 om 22:55 #60339ja, had hem gezien op de meeting echt Nice!
Ik wil ook nog wel eens langskomen met joey he om hem te zien rijden πIk heb wel nog fotos gemaakt van het blok op de meeting moet je maar aangeven als je die wil
En succes ermee he maar zal zeker goedkomen

**edit**

11 januari 2007 om 00:11 #60340HELLRAISER :
Ik heb wel een leuke nieuwe aanwinst de SIMO KIT van Barry ik natuurlijk super blij, Ik wou eerst even w88 met posten tot dat ik pic’s had helaas heb ik nog steeds geen camera. Heb hem gestart een maakte een geweldig geluid en reed ook meteen hij ligt er weer even onder uit omdat ik me Grillo weer ga veranderen en er een nieuwe brug komt.Maarja THANKS BARRY!! ik ben super blij met de kit:).
Man echt te vet stef!!
dit wil ik cker us met me eigen oogjes zien:P dat er toch nog leuke dingen met me ex brommertje gedaan worden zeg =)11 januari 2007 om 00:24 #60341Da’s idd. altijd leuk ja….;)
Ik heb overigens nog een Grillo staan, die mag van mij wel weg….!?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!11 januari 2007 om 23:11 #60343Een super bestelling van JMPB van ruim 260 euro voor mijn nieuw aankomstig project…
project wordt een citta deze keer… daarom vanadag een citta opgehaald voor 130 euro.
Project wordt binnenkort gepost…
11 januari 2007 om 23:15 #60344Fredzzz :
Een super bestelling van JMPB van ruim 260 euro voor mijn nieuw aankomstig project…project wordt een citta deze keer… daarom vanadag een citta opgehaald voor 130 euro.
Project wordt binnenkort gepost…
AAAAH HELL YEA, een Γ¨chte brommer! π Wat heb je besteld? Die vette achterband ook? (L)
11 januari 2007 om 23:18 #60345
RebelHaha Fredzzz pimpen zit in je bloed ofniet?
maar rij je ook met je projecten of zijn ze gewoon om winst op te maken?
11 januari 2007 om 23:20 #60346welke achterband set bedoel jij?
ik heb die Band SLICK besteld, dus niet die kenda… dat is een leuke band vond ik zelf, heb de kenda al gehad… ff afwisseling
verder nog…
remkabels, malossi vario vertanding set, chromen handvaten, Stage6 Toerenteler en Temperatuur teller, Battery pack 9V voor de toerenteller, Houder teller stuurmontage (voor de STAGE 6), 30mm chrmoen schokbrekers
en dat was het zo beetje..
frame ben ik al mee bezig, afwerking… er komen geen kappen op dus heb ik de kap-bevestiging dingen eraf geflext en afgewerkt, ook de las naalden haal ik weg…
project post ik binnenkort…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.