Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,296 tot 2,310 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

De voorvork is nog helemaal niet definitief, net als de rest….

Qua wielen moet ik voorlopig wel ff die Tomosdingen erinhouden, en ik moet eerlijk toegeven dat ik ’t niet eens lelijk vind…!

Liefste gooi ik er 3spaaks Peugeot SPX-sterwielen in, maar voorlopig laat ik de Tomosvelgen er nog wel ff in….

Verder ga ik spullen overbouwen van deze PUCH MAXI MET KENTEKEN die ik ws. ook binnenkort maar ff ga ophalen…..:P

Wat ik allemaal kan overzetten ga ik overbouwen, en natuurlijk ’t fr. nummerplaatje etc…..(ssst!:bloos)

Deze wielen vind ik niet zo mooi, achter zit een 17″, voor een 14″, da’s niet wat ik voor ogen heb…..

De vork is nu idd, erg “chopperstyle” maar zo blijft ie zéker niet hoor!

Jullie kennen me nu toch zo langzamerhand wel? :duivel

Het wordt natuurlijk een “zo laag als mogelijk” scheur&smijt-ijzertje….!:)

Vorderingen van ’t project te volgen op z’n page…..

Komt wel goode met ‘m…!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

TimoO_
      Donateur

een onderhande lopende evolution engine 😀

vandaag ander sproeiertje erin, luchtfilter, choke, decompressie en dan is ie perfect 🙂 ow ja en andere koppelingsveertjes.

Wouz-LwB
        Donateur

Zwarte kappen en een achterlicht , frits bedankt :thumb

Vespaflappie
          Bijdrager

Een Proma cannon….

Vette Uitlaat:D

erwinko
            Bijdrager

voor aan de linker kant?

Kay
              Bijdrager

90 euro boete voor door rood ligt rijden.Ik zag het stoplicht aan voor waarschuwingslampen van de spoorwegovergang.Want er lag een weg tussen de 2 sporen,met een stoplicht.Grrr eigen fout maar wel beetje moeilijk te zien daar.Maar ik ga in hoger beroep en zeg dat het net op oranje sprong en ik niet meer kon remmen.We zien wel wat eruit komt!

BTW dit ook nog met de pizzabrommer van het werk,ZONDER KENTEKEN,mocht toch terug naar me werk rijden want de de agent wou wel eens met me baas spreken over dat de brommers nog steeds geen kenteken hadden.:no

Fredzzz
                Topic starter

:bierturks brood………….. chillllll

hansieb
                  Moderator

Lahamacun 😀 hij was weer lekker @ 5:00 :D!!

iaccaloco
                    Bijdrager

Dit is m’n laatste aanwinst.

Heb ‘m net betaald via internetbankieren, wordt me binnenkort opgestuurd:

EEN PUCH 2SPEEDBLOK! :rules

Die komt dus onder m’n pas aangeschafte N-frame…..

En a.s. vrijdag ga ik deze Puch met kenteken ophalen.

Was er vanochtend al, maar moest ‘m natuurlijk overschrijven….

Was ik verdomme:boos m’n legitimatie/rijbewijs vergeten, en kreeg ik ‘m dus niet mee….:(

Ding zíet er echt niet uit, maar het gaat me voornamelijk om z’n kenteken, en de zijkappen gooi ik ook(in aangepaste vorm uiteraard) op het N-frame…..!

Waar moet het heen met deze wereld menschen, als zelfs ìk aan een Puch begin!?:D

HELLRAISER
                      Bijdrager

Waar ik best benieuwt naar ben is of >>DE VESPA FREAK<< nog iets aan Vespa's gaat doen?:con Mssh dat Grillo project afmaken of die tiffany met Malossi blok:p?

Monstercitta
                        Bijdrager

Mijn laatste aanwinst is een 60 cc polini lc Helemaal nieuwwwww inclusief blokje voor een prijs waar je van denkt shittttt:P

iaccaloco
                          Bijdrager

Vespafreak blijf ik altijd, maar ik wilde eigenlijk al m’n hele “brommercarriére” een keer een Puch hebben……
                            Maar dan òf een N-frame, òf een Puch 2 speed….

Dus d8 ik, laat ik die twee nou eens combineren? 😀

We noemden de N’s vroeger “Ciao-Puch” dus da’s denk ik de link die we moeten leggen….;)

Enneh, vwb. m’n Tiff, ’t Malossiblok is al heel lang weg, dus die komt er sowieso niet onder……!

barry
                            Donateur

RVS lasbolletje van een 2mm in me’n arm gebrand met een nieuwe pulse-jet te bouwen.Ik kan het er niet uithalen,want het zit wat diep.
                              Zal er vanzelf wel uitkomen zeker.Doet wel zéér verdomme.

TimoO_
                              Donateur

succes met je lasbolletje Barry 😛 kan je dat niet effe bij de docter eruit laten snijden ofzo?

ik heb me net een 95 sproeier gekocht (ik twijfel aan de 104) en een 80 poulie V-snaar en een graad 8 bougie. zodalijk nieuwe benzine en eens kijken wat ie doet 🙂 (ook effe gasnaald afstellen).

barry
                                Donateur

Neem met dit koudere weer,maar een bougie van een type warmer.Bolletje haal ik straks er wel uit.Ik ben gewend van doktertje te spelen.

15 berichten aan het bekijken - 2,296 tot 2,310 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.