Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 januari 2007 om 01:36 #60285
Nope de yasuni’s alleen de gaatjes al kwamen niet overeen :L hoe wil je die passend eronder krijgen dan als dat al niet klopt ik heb vaak genoeg een uitlaat erop en eraf gehaald joh.
ben echt niet iemand die alles laat doen.
Maar de flens komt niet overeen met me vorige uitlaat met een orginele en heb zelfs me oude cillinder geprobeerd er zit teveel verschil in de flens ook al zou je er een gleuf in make dan nog kreeg ik hem niet eronder en ik ben niet de enigste ,want als ik zo hoor worden er veel fouten gemaakt bij yasuni en andere.😀 C30 is eigenlijk nog niet eens een goede geteste uitlaat. En de Nardo bijvoorbeeld meot beter gelast zijn en verstevig en nou bij een iemand die ik ken is de demper eraf geknalt en die cillinder van top performances is eigenlijk een echt voor shot of nardo
9 januari 2007 om 01:40 #60286😀 In het kort er is altijd wel iemand die harder gaat dan jou !
Ik wil liever iets aparts hebben dat toch rijdt en zeker lekker doortuft
zo kun je doorblijven gaan met dit is beter dat is beter
heb het voor me zelf gekozen de uitlaat en dat wilde ik delen 😀 en Meer niet !9 januari 2007 om 01:42 #60287Nardo word nie meer gemaakt tis gewoon de SHOT nu 🙂 ook prima te vergelijken met een YASUNI R !
C21 is nog steeds een te geil uitlaatje samen met zon HR2 !!!
Maarja laten we maar over de scooters ophouden straks word er nog gedacht van mij dat ik me 47 alu deps weg doe ofzo 😀
P.s mijn laatste aanwinst is een ELEC MIX BLOK voor me citta echt super blij mee , dit KUT cp blok is aan zijn einde!
9 januari 2007 om 01:42 #60288c 16 RULES op rooie top.. maatje van me had hem tot 14 pk ermee is wel ong te Max maar nu GENOEG over die plasticke wc brille
Mike10 januari 2007 om 13:19 #60317net ff naar de stad geweest.
dacht dat het miezerde, maar onderweg kwam ik in een hoosbui 😐
toen eerst naar HZ voor honda vliegwiel trekker.
en natuurlijk geven ze weer een verkeerde mee :fuckyou:
godverdomme. honda trekker was op, maar japans minarelli trekker zou hetzelfde zijn dus kreeg ik die mee.toen door naar Allas van Heezen.
hun pijp zoeken van 27mm binnen diameter.
en een gevonden 🙂 1.5mm dik staalafrekenen: 9 euro nogwat 😛
aanschouw de staf voor de citta goden :worshippy:

😛
10 januari 2007 om 14:37 #60319hansieb :
Nardo word nie meer gemaakt tis gewoon de SHOT nu 🙂 ook prima te vergelijken met een YASUNI R !C21 is nog steeds een te geil uitlaatje samen met zon HR2 !!!
Maarja laten we maar over de scooters ophouden straks word er nog gedacht van mij dat ik me 47 alu deps weg doe ofzo 😀
P.s mijn laatste aanwinst is een ELEC MIX BLOK voor me citta echt super blij mee , dit KUT cp blok is aan zijn einde!
Dan heb je tog iets niet goed gedaan hansie, ik rijd nu al 3000 km met cp blok nergens last van hoor :P, miss eens je cp vervangen , vind hem wel zwaar beter lopen dan mijn elek kickstartblok, kan je tenminsten nog iets afstellen vind ik, en heb liever me cp kapot dan elek onstekeking kapot (en jah dat gebeurt, bij een maat van me gebeurt dat ding was 1 jaar oud en helemaal standaar en ineens kapot)
10 januari 2007 om 14:43 #60320erwinko :
toen door naar Allas van Heezen.
en een gevonden 🙂 1.5mm dik staalIs dat niet een beetje te dik???
Je gaat een leuk uitlaatje maken begrijp ik.
10 januari 2007 om 14:45 #60321Edjuh :
erwinko :
toen door naar Allas van Heezen.
en een gevonden 🙂 1.5mm dik staalIs dat niet een beetje te dik???
Je gaat een leuk uitlaatje maken begrijp ik.
als het te buigen is waarom zou het dan te dik zijn, ik kan ook een uitlaat maken van 10mm dik staal, aleen lukt dat niet zonder apperatuur 😛
10 januari 2007 om 14:55 #60322Ik weet niet, het wordt ook heter als het dikker is, ik zou gewoon standaard maten nemen.
10 januari 2007 om 18:08 #60323arvids uitlaatje is ook 1.5mm dik 😉
ff vragen of ik het op school mag buigen.
anders slijp ik stukjes en las ze aan elkaar als kant en klare cones zegmaar 🙂
10 januari 2007 om 18:11 #60324Je ging daar 27mm Ninja van maken he? 🙂
10 januari 2007 om 18:37 #60325klopt als een bus 🙂
10 januari 2007 om 19:45 #60327KennyVespa :
Dan heb je tog iets niet goed gedaan hansie, ik rijd nu al 3000 km met cp blok nergens last van hoor :P, miss eens je cp vervangen , vind hem wel zwaar beter lopen dan mijn elek kickstartblok, kan je tenminsten nog iets afstellen vind ik, en heb liever me cp kapot dan elek onstekeking kapot (en jah dat gebeurt, bij een maat van me gebeurt dat ding was 1 jaar oud en helemaal standaar en ineens kapot)
Neee…. komt door iemand noem geen namen die de koppeling eraf RAMDE met gespannen snaar er nog op, toen begonnen de problemen. Denk dat de krukas scheef is ( lagers zijn 600 km oud ) tijdje terug gereviseert. Toen ook CP + CODENSATOR + BOUGIE vervange.
Heb nu mooi ELEC blokje van Juul 🙂 die heeft mijn 42 alu ervoor in de plaats gekregen. Het is een MIX elec blokie dus ff nog reviseren en dan inelkaar en knalle.
Btw enige nadeel is dat er alleen SNOR 50cc in past. Brom 50cc past niet in het carter…… erg vreemd had ik met men CP CIAO snor blok ook.
10 januari 2007 om 20:27 #60328dat komt omdat je een nieuwe type mixblok hebt.
het beroemde U blok, past ook geen andere cilinder in.
je moet dus op zoek gaan naar een passende cilinder of de carter uitfrezen10 januari 2007 om 21:19 #60330erwinko :
arvids uitlaatje is ook 1.5mm dik 😉ff vragen of ik het op school mag buigen.
anders slijp ik stukjes en las ze aan elkaar als kant en klare cones zegmaar 🙂
Uitlaat wordt flink heet bij de eerste cone, maar welke uitlaat heeft dat niet 😕 Verder heb ik niet het idee dat hij na 1km beter loopt dan na 10km als hij heet is. Dus die 1.5mm lijkt mij niet erg:)
Cones zijn wel cool, maar ik zou liever buigen. Dit geeft toch weer een gladdere binnenkant, en daardoor zal je er minder snel roetaanslag krijgen, en een betere flow erin hebben.
Ninja 27mm lijkt mij cool:D, zal nog beter rijden dan std ninja. Zorg je er wel voor de de bocht evenlang blijft? Dus dat niet ineens je demper 20cm achter je brommer uitsteekt? Ik ken namenlijk iemand…….. :lol
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.