Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 januari 2007 om 13:54 #60255
Idd. Ed, maar dat snap je toch niet hoor wat menschen zomz weg kunnen gooien…..:?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!8 januari 2007 om 14:20 #60256Onderdeeltjes kan je best verkopen, of je moet te lui zijn om hem uit elkaar te halen……..
Ik ga zo nog ff het tweede tankje van de tiffany’s ophalen, en hopelijk een trapas, het is inmiddels al de derde keer dat ik bij de gast kom, gaat niet zo snel bij hem:D wel toffe gast(gepensioneerde oldtimer freak, die op zn 70tigste nog vespa’tjes opknapt, bravo!).
8 januari 2007 om 19:22 #60263Kewl, zo lopen wij dnk ik ook over 40 jaar Ed…..!:)
Enneh, de SΓ mag weg voor vaste prijs 60 euri, of een leuke ruil oid….!
Mooie 3spaax!(a)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!8 januari 2007 om 22:14 #60264Mijn Laatste aanwinst:
– Nieuwe zuigerveren DR70evo 43mm
– 55 pully (echt klein :|)Op naar de 100 dus π (overdrijven is ook een vak;))
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno8 januari 2007 om 22:59 #60266π Mijn laatste aanwinst:
– Nieuwe 70 Pouliej Voor Vespa !
– Nieuwe Malossi Replica Uitlaat Voor Aerox !=) En die Knalt Goed nog beetje afstellen. =)
Malossi Replica Uitlaat : >> http://i13.tinypic.com/40mrb5d.jpg <<
8 januari 2007 om 23:39 #60273sx – Jaguar Aerox :
π Mijn laatste aanwinst:– Nieuwe 75 Pouliej Voor Vespa !
– Nieuwe Malossi Replica Uitlaat Voor Aerox !=) En die Knalt Goed nog beetje afstellen. =)
Malossi Replica Uitlaat : >> http://i13.tinypic.com/40mrb5d.jpg <<
Neeeee gek had meer onderzoek gedaan!!!!!!!!!!! Das een :con slechte uitlaat voor dat geld! hijs is keiduur en doet het alleen goed op 50cctjes…… zonde.
Waarom heb je geen Yasuni r gedaan ? de black editie is wel iets van 200 euro maar de ALU versie = 156 euro.
De yasuni doet het op 50cc tot middeltoerige 70cc’s. Sneu dat je die malossi replica uitlaat hebt gekocht , op scooterfreaks zijn ze er ook nie heel super positief over.
Zelf ook aerox gehad π daarom ff de 35 paginas over yasuni doorgelezen en tot de conclusie gekome dat een YASUNI R π echt een vet uitlaatje is daarom gekocht ding liep 85 COMPLEET orgineel behalve de uitlaat en de varioring.
P.s
– Witte / Gele drukveer erin ik reed zelf met std drukveer , werd erg slap en trok een half jaar later met dip bij de 50 -60
– Sproeier was bij de Yasuni ong 8 maten groter dus 80 – 81 zat er in de mijne.
– Andere trekveren iets van 20% strakker dan normaal
– Andere rollen ofcourse denk dat je zo rond de 4.5 gram komt.9 januari 2007 om 00:01 #60276Jo nog wat dingen vergete π
– Power one vario erop voor 35 euro zelfde kwaliteit als multivar zorgt dat je een heel stuk geleidelijker op trekt.
En zeg nou zelf =) :
9 januari 2007 om 00:06 #60277mijn nieuwe aanwinst:
-polini hogedruk kop
-polini top one
(maar die heb ik zojuist al gemolt, mijn demper stond iets omhoog, dus ik de pijp verhit en bijbuigen d8 ik, maar de uitlaat d8 anders…waarop die antwoorde met “KNAK” ):boos
-kapje voor onder mijn zadelheb het maar ff primitief opgelost met strookje ijzer omheen gevouwen en dicht geklemd met een slangeklem
9 januari 2007 om 00:34 #60278sx – Jaguar Aerox :
– Nieuwe 75 Pouliej Voor Vespa !Ehh….Niet om te zeiken, maar hejje die poelie laten maken, of verkeerd gemeten?
75’s bestaan niet, terwijl het feitelijk de beste maat is voor Vespa’s!?
Is raar eigenlijk, 55 heb je, 60 uiteraard, 65 ook, dan 70 en 80….DΓ© tussenmaat is er niet….Heel grote misser eigenlijk…!
M’n oranje Ciao reed met 80poelie met Belg best leuk, maar behoorlijke toeren…
& 70 poelie trok voor geen touwtje, ging ook slecht door….
De 75 had Γ¨cht de oplossing geweest, maar dies er dus nooit geweest, heeeeelll raar niewaar?Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!9 januari 2007 om 01:03 #60279Zonde van je replica pijp hebbie em voor 209 gekocht?
9 januari 2007 om 01:06 #60280π Laat ik het zo zeggen
Ik heb 2 keer de yasuni R gekocht
Allebei de keren de flens scheef heb ik 1 ervan late bewerken
kregen hem voor geen meter eropIk dus ergernis en mijn scooter wordt geen ultieme Bom zoals de meeste denken
en yasuni R rijden er veel mee zeg nou zelf !Het is vetter als je iemand eruit rijdt die een R erop heeft en jij iets anders
Ik wist dat diet niet een super uitlaat was voor 70
alhoewel die het op de malossi sport 70cc toch goed doet.Ik vindt hem al zeker goed doen op mijn 50cc
Helemaal geen slechte uitlaat voor mij als je na denkt dat ik geen Mhr cillinder erop ga gooje :!
het verhaal vn je power one vario klopt π heb hem zelf erin zitten en hij gaat langer mee dan de multivar
9 januari 2007 om 01:09 #60281π Ik wist dit van te vore allemaal yasuni vindt ik zelf ook un super uitlaat.
Maar als je nagaat dat ik elke dag naar sittard moet rijden vanuit echt en dat kleine 20 km is elke morge heen en terug ik al zeker niet met aluminium cillinder ga rijden.
En 70cc wordt dan wel erg duur in de benzine !
Ik had gekozen voor de Yasuni R , omdat ik wist dat ht goed was maar ik vindt dit wel apart op mijn aparte scooter this eens wat anders π =) en this maar un optische scooter geen sprinter zo moet ik het zeggen
9 januari 2007 om 01:21 #60282Nee oke maar ik wil altijd de beste prestaties π
Btw je hebt gewoon een aerox toch welk model MINA HORI = MINA HORI
Dat ding past er zonder enig iets onder hoor niks aangepaste flens, beetje vreemd verhaal.
Btw heb je een 70 malossi op je scooter liggen wel grappig π nog steeds beter een Yasuni R kunnen doen, en die replica uitlaat is gewoon een EU STD gehomoleerd ding eigenlijk dus een std vervangingsuitlaatje.
Smaken verschillen dan een beetje Yasuni uitlaten zijn gewoon ubergeil π ookal rijden er veel meer die black heb heb ik hier in groningen nog nie gezien :D!
9 januari 2007 om 01:28 #60283π Neej hoor yasuni maakt de laatste tijd nogal wat fabrieks fouten
en daarmee heb ik dus al problemen gehad 2 keer
Heb jij de Replica dan al op je cillindertje gehad of praat je nu gewoon wat andere zegge op forums ? π
9 januari 2007 om 01:33 #60284Ik heb em nie gehad , maar als ik de ervaringen erover hoor π zijn die gewoon niet echt denderend zoals bij de YASUNI R ( z is ook nie al te best hoor ) zelfs Aidix die de DR70 RPM maakt is er niet te spreken over.
Check uitlaten topic van SF maar en de ervaringen over MALOSSI uitlaten ! de team uitlaatjes nie mee te verwarren natuurlijk dat zijn perfecte dingen maarja dan heb je nog steeds de C21 / C30 π die soms net die halve pk meer scoren.
2 x fabrieksfout ? mm lijkt me sterk misschien nie goed onder je scooter gezet ofzo , alle bouten moeten los en zo hang je hem eronder dan pas vastschroeven. Bij mij was het ook wel ff stoer maarja hij zat er gewoon goed onder!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.