Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 januari 2007 om 18:36 #60132
gruuwwlijkkk :pimp
is het een van een “echt” merk of is het zoeen als dat ze op marktplaats staan voor 40 euries?
als het zon goedkope is ben ik wel erg benieuwd hoe hij het doet en uithoud3 januari 2007 om 18:41 #60133iaccaloco :
Naja, beetje laat, maar dis mijn laatste aanwinst…..
Gekregen van m’n schoonouders voor de kerst….:
GROTE FOTO
Een AUTOMATISCH DIMMENDE LASHELM!Nicey!
Mooi ding , heb er zelf ook ééntje,de mijne heeft een aantal afstellingen.
Off-topic , maar wat doe je nog met die Citroën 2cv op de achtergrond?????3 januari 2007 om 18:58 #60140joehoeeeeeeeeeee,
Heb sinds zojuist mijn rijbewijs terug.Zo kan ik eindelijk men Xsarake nog eens in toeren gaan jagen.3 januari 2007 om 19:18 #60150mijn laatste aanwist is een oginiser en 9 bakjes die je aan de muur kunt hangen voor al m’n ringetjes en boutjes en moertjes en kleine motoronderdelen dinkskes.
lijmverwijderaar ( was wel nodig ).
gereedschap van m’n opa gekregen.
@ 2F4OV: Inderdaad, het ergste vind ik nog dat dat de enigste goede pijp was die ik had. Hij was als nieuw, nieuw demperwol, geen spatje roest, nergens een deukje of krasje. Ik had hem nog van Barry, die was helemaal van mechelen af gereden voor die pijp te ruilen, ik vind het ook erg jammer op de pijp waar Barry zo goed voor gezorgt had nu in deze staat terug te zien. 🙁
3 januari 2007 om 19:25 #60152barry :
joehoeeeeeeeeeee,
Heb sinds zojuist mijn rijbewijs terug.Zo kan ik eindelijk men Xsarake nog eens in toeren gaan jagen.gefeliciteerd!
Nou iets voorzichtiger zijn he, Belgen zijn niet zo soepel met hardrijders:(
3 januari 2007 om 19:57 #60153
.-{2F4OV}-.Proma Lowboy Twinner voor Puch…
Kheb die uitlaat gkocht voor de polymer twindempers die erop zaten… Die heb ik nu overgezet op het Y-stuk van de Proma replica uitlaat en dit Y-stuk weer op mn Proma CC bevestigd..
De dempers/demperwol is als nieuw. Maakt minder herrie. Vind ik zelf eig minder ruig mja;) Pap en mam zeuren nogal over geluidsoverlast dus…
Klaat het ff zitten en kijk het ff aan.. Bevalt het me egt niet da gooi ik de originele proma cc demper erop en dan verkoop t weer..
3 januari 2007 om 20:02 #60155erwinko :
gruuwwlijkkk :pimpis het een van een “echt” merk of is het zoeen als dat ze op marktplaats staan voor 40 euries?
als het zon goedkope is ben ik wel erg benieuwd hoe hij het doet en uithoudbarry :
iaccaloco :
Naja, beetje laat, maar dis mijn laatste aanwinst…..
Gekregen van m’n schoonouders voor de kerst….:
GROTE FOTO
Een AUTOMATISCH DIMMENDE LASHELM!Nicey!
Mooi ding , heb er zelf ook ééntje,de mijne heeft een aantal afstellingen.
Off-topic , maar wat doe je nog met die Citroën 2cv op de achtergrond?????@ ErwinKo, nee, is idd. zo’n MPding, maar deze was wel iets duurder dan……60 euri was ie, da’s natuurlijk nog nix voor zo’n ding maar hij doet het prima….
Je kunt hem alleen niet afstellen, maar boeie?:D
@ Barry, de 2CV die je ziet op de achtergrond is het door mij gemaakte schaalmodel van THE LEGENDARY THUNDERDUCK!!
Eenden :rules…..;)
Enneh, gefeli met je rijbewijsteruggave…!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 januari 2007 om 20:14 #60156Yeah, eenden rules!

by Barry ; dit is mijn race eend toch???
jup, dat is jou race eend, jij staat erachter.
3 januari 2007 om 20:26 #60157Oke, ff door met offtopic, maar ik heb ff snel wat pix geschoten van de ThunderDuck-mini…..:
Picca1!
Picca2!
Picca3!
Picca4!
(:! Als je goed kijkt zie je onder het stof ècht twee mini-ThunderDucks staan!:))@ TimoO_
WAAAWWW!!
Van wies die?
Echt gááááfff!
Daar liep ik vroeger ook mee in m’n kop, moet ik denk ik toch maar een keer gaan uitvoeren…..:rulesGelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!3 januari 2007 om 20:29 #60158Hhahahahahaha japie man 🙂 gekke!
3 januari 2007 om 20:40 #60159iaccaloco :
Oke, ff door met offtopic, maar ik heb ff snel wat pix geschoten van de ThunderDuck-mini…..:Picca1!
Picca2!
Picca3!
Picca4!
(:! Als je goed kijkt zie je onder het stof ècht twee mini-ThunderDucks staan!:))@ TimoO_
WAAAWWW!!
Van wies die?
Echt gááááfff!
Daar liep ik vroeger ook mee in m’n kop, moet ik denk ik toch maar een keer gaan uitvoeren…..:rules
Is de mijne,heeft al vele mooie momenten meegemaakt.
eend in het water & héél rustig varen,kindjes & mensen kijken naar de eendjes.Tot ik plots volgas geef & er in plané vandoor ga.De andere eenden snappen er niets van & ganzen vallen me aan.5 januari 2007 om 23:15 #60195
Rebel5 januari 2007 om 23:18 #60196leuk kleurtje! echt mooi hoor.
lekbakje hebbe?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel6 januari 2007 om 00:23 #60199barry :
Is de mijne,heeft al vele mooie momenten meegemaakt.
eend in het water & héél rustig varen,kindjes & mensen kijken naar de eendjes.Tot ik plots volgas geef & er in plané vandoor ga.De andere eenden snappen er niets van & ganzen vallen me aan.HAHAHAHHAHAHAH
Barry, maak daar svp een filmpje van, lijkt me echt geweldig!!
6 januari 2007 om 00:29 #60200Nieuwe aanwinst: Een cp blok met alles erop en eraan met 13/13 carb(ouder model) en koppeling, voor 35 euro1:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.