Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,176 tot 2,190 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Nielz
    Bijdrager

haha khad me kentekenplaten 1 al jaar geleden geregeld en andere maand geleden 😛
      kep nou relaxe verzekering gevonden 😀
      2 brommers voor 190 p/j

machorider
      Donateur

Ik heb de brommer van jacky hier op het forum gekocht. Net verzekerd en crosse

Jacky
        Bijdrager

Brommer verkocht,, haha. k laat de foto’s staan op gallery alsje het niet erg vind:P

Wouz-LwB
          Donateur

Kleine aanwinst :

-Nieuwe bougie
            -sproeier 58
            -Koplamp rooster besteld @jmpb

Marcc
            Bijdrager

remblokke binneband en kenteke voor de peugeot fox van vespaflappie =)

Nielz
              Bijdrager

liters mengsmering 😛

Edjuh
                Bijdrager

Jacky :
                  Brommer verkocht,, haha. k laat de foto’s staan op gallery alsje het niet erg vind:P

En nu, ga je wat anders nemen?

Ik heb van mn pa een slijptol gekregen, en ik krijg morgen ‘whitewall’ bandjes van jmpb binnen, voor de oldschool look(op mn bravo). Leuke spullen weer.

hansieb
                  Moderator

TimoO_ :
                    het 15 jarig bestaan 😀 nog 1 jaar en ik kan brommer rij lessen nemen! :p

Gefeliciteerd knul 🙂 als je 16 bent gaat er een wereld voor je open :bier 18 nog meer!

joey636
                    Bijdrager

en als die wereld voor je open gaat.
                      dan is hij na een jaar tijd niks meer waard.
                      het word te normaal.
                      was ik nog maar eens 15 gewoon stiekem brommer rijden enzo.
                      dat was allemaal veel leuker dan nu dat gezeiks allemaal.
                      het is ech niet meer zo leuk om brommer te rijden als eerst.
                      dus geniet er nog maar even goed van.
                      zolang je het nog weet te waarderen

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

Joey heeft gelijk, stiekem brommer rije uitgaan wa eik nie mag enzo, met risico is het veel leuker dan als alles legaal is:D ik dacht ook YES 16….1week 16 en k zat al te wachten todat ik 18 zou worden. Duurt gelukkig niet lang meer (4maart)

TimoO_
                        Donateur

hm laat ik dan maar een jaartje gebruik maken van het illegaal gedrag 😛

ow ja laatste aanwinst: een verroeste simonini krul 🙁 ik had hem aan een vriend uitgeleend en die had hem buiten laten liggen :boos:boos ik was (ben) PISSIG!:boos

.-{2F4OV}-.

Kan ik nie uitstaan he als iemand zeer nonchalant is met MIJN spullen:boos

VespaCiaoPaul
                            Bijdrager

Wij hebben altijd onderling de regel: “Brokken is dokken”:D

Jacky
                              Bijdrager

Edjuh :

Jacky :

En nu, ga je wat anders nemen?

Ik heb van mn pa een slijptol gekregen, en ik krijg morgen ‘whitewall’ bandjes van jmpb binnen, voor de oldschool look(op mn bravo). Leuke spullen weer.

Als ik nog ooit iets neem gewoon een ciao.. maar das iets voor later als ik er veel geld voor (0ver) heb en dan echt iets snels kan maken. NU gebruik ik hem niet en staat tie maar daar, de fietsen worden er tegeaan gepleurt en ’t irriteerde me zo dat ze er steeds weer schrammen op maakten! Vandaar,, nog een jaar daar staan en t was geen zo goed als nieuw brommertje maar een bekrasde weetik veel wat:p

iaccaloco
                                Bijdrager

Naja, beetje laat, maar dis mijn laatste aanwinst…..
                                  Gekregen van m’n schoonouders voor de kerst….:

Een AUTOMATISCH DIMMENDE LASHELM!

Nicey! :thumb

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wÊl dick!
                                15 berichten aan het bekijken - 2,176 tot 2,190 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.