Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,206 tot 2,220 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wouz-LwB
    Donateur

Een koplamp roostertje van Jmpb 🙂

.-{2F4OV}-.

Verrekt mooie kleur man:D

Lakkah:thumb

machorider
        Donateur

Voor de meeting een nieuwe v-snaar en bougie. Nu is de vespa helemaal klaar voor morge en in topstaat!!

Niels
          Bijdrager

Een pakketje van JMPB:thumb! Met allemaal kleine dingen zoals snelgas, dec. hendeltje, pakkingen, gas/rem kabels! En weer super snel geleverd (donderdag avond besteld) door jmpb echt top.

Edjuh
            Bijdrager

Eindelijk een verstevigingsbuis! Hij is lekker dik, en rond.

Lassen gebeurt hopelijk volgende week, dan breng ik de ciao ook meteen naar de coater, en dan komt er weer schot in de zaak.

Verder heb ik oranje wielstriping gekocht, komt op de gele velgen van de ciao, ben benieuwd of het staat.

Deze week whitewall bandjes voor de bravo binnen gekregen, ik denk dat het wel mooi zal staan, kenda slicks gaan dan op de ciao.

barry
              Donateur

Edjuh :
                Eindelijk een verstevigingsbuis! Hij is lekker dik, en rond.

Lassen gebeurt hopelijk volgende week, dan breng ik de ciao ook meteen naar de coater, en dan komt er weer schot in de zaak.

Verder heb ik oranje wielstriping gekocht, komt op de gele velgen van de ciao, ben benieuwd of het staat.

Deze week whitewall bandjes voor de bravo binnen gekregen, ik denk dat het wel mooi zal staan, kenda slicks gaan dan op de ciao.

En waarom geen foto??????Beetje lui aan het worden collega???:bier

reiniero
                Bijdrager

mijn laatste aanwinst een elektronisch kickblokje en een complete vario voor 50 euro!!!! en ze doen het nog goed:D:D:D:D

Jacky
                  Bijdrager

Damn leuke aankoop! Als k dat had kunne kope ging k ooknog es en ciaotje halen! Wel originele vario neem ik aan?

Edjuh
                    Bijdrager

barry :

En waarom geen foto??????Beetje lui aan het worden collega???:bier

Ik ben niet thuis, en een ijzeren staaf en een rolletje velgstriping vind ik nou ook niet het meest fotogenieke materiaal:)

Als ik hier nog een camera vind zal ik ze voor je posten:bier

TimoO_
                      Donateur

reiniero :
                        mijn laatste aanwinst een elektronisch kickblokje en een complete vario voor 50 euro!!!! en ze doen het nog goed:D:D:D:D

waar had je die vandaan? dadelijk is het die belgische smiecht wat niet meer bij G-no op mails reageert, omdat hij hem dus verkocht heeft :boos

reiniero
                        Bijdrager

ja die is van belgie ik weet niet wie jij bedoelt maar het blok zat in een achterbrug met de voorvario er nog op en ik kreeg de achterklok met achtervario erbij (had ik gevraagt:P)
                          hij staat niet meer op de site maar je moet maar ens kijken op http://www.2dehands.be en dan vespa intypen krijg je er genoeg voor weinig geld.

Wouz-LwB
                          Donateur

Leuke aanwinst vind ik zelf 😀 :10 spaaks velgen met band en achternaaf 🙂
                            (Zal foto’s posten in me perso ;))

Tonni
                            Moderator

Laatste aanwinst: Zwarte Ciao 2001 model, op (snor) kenteken. Mankementen: geen goede voorvork en stuur, en koplamp glas is stuk. Verder compleet, loopt perfect. 5-spaaks, nieuwe EBR (Tomos) voorvork en nieuwe Shitty power. Ben vooral blij met het dubbele veersysteem voor de zadel en het super standaard blokje.
                              Dit dingetje ga ik mooi klaar maken, en dan misschien alle spullen van de oranje op overbouwen. Zet ik dit spul op de oranje Ciao en verkoop die weer. Voordeel is dat de RV-kick hier heel makkelijk onder past omdat het frame nog hetzelfde is qua uitsparing als een mix.

Heb dus nog een EBR te ruil tegen een goede Ciao voorvork met stuur.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Edjuh
                              Bijdrager

Die uit amsterdam? Heb je wel een eindje voor moeten rijden dan. Mooie aanwinst, ik had hem zeker gekocht als je me niet voor was.

Tonni
                                Moderator

Edjuh :
                                  Die uit amsterdam? Heb je wel een eindje voor moeten rijden dan. Mooie aanwinst, ik had hem zeker gekocht als je me niet voor was.

Klopt. Maar voor zo’n leuke aanbieding wil ik best een blokje om. Ik rijd toch diesel, kost niet zo veel.
                                  Ik had de mazzel dat ik de ad. las binnen 10 min. nadat ie er op stond en meteen gebeld heb, toen ik daar kwam was hij al gek gemaild en gebeld. Gelukkig voor mij had ik hem al gereserveerd. Best een net ding voor dat geld.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 2,206 tot 2,220 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.