Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 januari 2007 om 01:17 #60202
Een koplamp roostertje van Jmpb 🙂
6 januari 2007 om 03:13 #60204
.-{2F4OV}-.Verrekt mooie kleur man:D
Lakkah
6 januari 2007 om 12:27 #60205Voor de meeting een nieuwe v-snaar en bougie. Nu is de vespa helemaal klaar voor morge en in topstaat!!
6 januari 2007 om 14:31 #60206Een pakketje van JMPB
! Met allemaal kleine dingen zoals snelgas, dec. hendeltje, pakkingen, gas/rem kabels! En weer super snel geleverd (donderdag avond besteld) door jmpb echt top.6 januari 2007 om 18:40 #60209Eindelijk een verstevigingsbuis! Hij is lekker dik, en rond.
Lassen gebeurt hopelijk volgende week, dan breng ik de ciao ook meteen naar de coater, en dan komt er weer schot in de zaak.
Verder heb ik oranje wielstriping gekocht, komt op de gele velgen van de ciao, ben benieuwd of het staat.
Deze week whitewall bandjes voor de bravo binnen gekregen, ik denk dat het wel mooi zal staan, kenda slicks gaan dan op de ciao.
6 januari 2007 om 18:43 #60210Edjuh :
Eindelijk een verstevigingsbuis! Hij is lekker dik, en rond.Lassen gebeurt hopelijk volgende week, dan breng ik de ciao ook meteen naar de coater, en dan komt er weer schot in de zaak.
Verder heb ik oranje wielstriping gekocht, komt op de gele velgen van de ciao, ben benieuwd of het staat.
Deze week whitewall bandjes voor de bravo binnen gekregen, ik denk dat het wel mooi zal staan, kenda slicks gaan dan op de ciao.
En waarom geen foto??????Beetje lui aan het worden collega???:bier
6 januari 2007 om 19:22 #60211mijn laatste aanwinst een elektronisch kickblokje en een complete vario voor 50 euro!!!! en ze doen het nog goed:D:D:D:D
6 januari 2007 om 19:24 #60212Damn leuke aankoop! Als k dat had kunne kope ging k ooknog es en ciaotje halen! Wel originele vario neem ik aan?
6 januari 2007 om 19:27 #60213barry :
En waarom geen foto??????Beetje lui aan het worden collega???:bier
Ik ben niet thuis, en een ijzeren staaf en een rolletje velgstriping vind ik nou ook niet het meest fotogenieke materiaal:)
Als ik hier nog een camera vind zal ik ze voor je posten:bier
6 januari 2007 om 20:34 #60219reiniero :
mijn laatste aanwinst een elektronisch kickblokje en een complete vario voor 50 euro!!!! en ze doen het nog goed:D:D:D:Dwaar had je die vandaan? dadelijk is het die belgische smiecht wat niet meer bij G-no op mails reageert, omdat hij hem dus verkocht heeft :boos
6 januari 2007 om 20:53 #60223ja die is van belgie ik weet niet wie jij bedoelt maar het blok zat in een achterbrug met de voorvario er nog op en ik kreeg de achterklok met achtervario erbij (had ik gevraagt:P)
hij staat niet meer op de site maar je moet maar ens kijken op http://www.2dehands.be en dan vespa intypen krijg je er genoeg voor weinig geld.6 januari 2007 om 21:06 #60224Leuke aanwinst vind ik zelf 😀 :10 spaaks velgen met band en achternaaf 🙂
(Zal foto’s posten in me perso ;))7 januari 2007 om 02:42 #60226Laatste aanwinst: Zwarte Ciao 2001 model, op (snor) kenteken. Mankementen: geen goede voorvork en stuur, en koplamp glas is stuk. Verder compleet, loopt perfect. 5-spaaks, nieuwe EBR (Tomos) voorvork en nieuwe Shitty power. Ben vooral blij met het dubbele veersysteem voor de zadel en het super standaard blokje.
Dit dingetje ga ik mooi klaar maken, en dan misschien alle spullen van de oranje op overbouwen. Zet ik dit spul op de oranje Ciao en verkoop die weer. Voordeel is dat de RV-kick hier heel makkelijk onder past omdat het frame nog hetzelfde is qua uitsparing als een mix.Heb dus nog een EBR te ruil tegen een goede Ciao voorvork met stuur.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 januari 2007 om 02:46 #60227Die uit amsterdam? Heb je wel een eindje voor moeten rijden dan. Mooie aanwinst, ik had hem zeker gekocht als je me niet voor was.
7 januari 2007 om 02:53 #60228Edjuh :
Die uit amsterdam? Heb je wel een eindje voor moeten rijden dan. Mooie aanwinst, ik had hem zeker gekocht als je me niet voor was.Klopt. Maar voor zo’n leuke aanbieding wil ik best een blokje om. Ik rijd toch diesel, kost niet zo veel.
Ik had de mazzel dat ik de ad. las binnen 10 min. nadat ie er op stond en meteen gebeld heb, toen ik daar kwam was hij al gek gemaild en gebeld. Gelukkig voor mij had ik hem al gereserveerd. Best een net ding voor dat geld.I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.