Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 december 2006 om 15:50 #59993
Ha fan van mij;bedankt voor de opzoeking; Niks mis mee dus.
27 december 2006 om 17:10 #59994laatste aanwinst:
lelijke grote blauwe kut plaat :S moet nog 20 euro kosten ook :S
27 december 2006 om 17:15 #59995erwinko :
laatste aanwinst:lelijke grote blauwe kut plaat :S moet nog 20 euro kosten ook :S
Hรฉ , echt tof man.Hier in Belgiรซ krijg je zoiets niet.
Mooi links van de brommer hangen,met zo een mooie plaatverlichting , van bv.Highway hawk.
Zoals op mijn vrouw haar dragstar vroeger.27 december 2006 om 17:25 #59996Hoi,
Van brommers ken ik niets. Barry is er van bezeten alsook van het forum zodat ik niet anders kan dan mee ondergedompeld worden in deze sfeer. Vandaar dat ik hรฉรฉl af en toe eens iets op het forum schrijf.
Ik ben mee naar Groningen geweest en heb daar enkele van de jongens leren kennen en dat was leuk.
Het deuntje ‘you’ve got mail’ klinkt ’s nachts nog in mijn oren. Thomas, kan je dat deuntje eens niet veranderen ๐
Motoren en snelheid interesseren me ook wel, dat zit me al van kleinsaf aan in het bloed. Mijn vader was namelijk garagist en mijn beide ouders werden Belgisch Kampioen in de autocross. Ik heb zelf ook als eens autocross gereden en moet eerlijk toegeven dat het resultaat niet zo slecht was.Maar na een aanrijding , door een andere wagen , vloog mijn auto volledig in brand.Maar door de vlugge tussenkomst van Barry & de mensen rond het circuit voor de veiligheid ben ik er heelhuids uitgekomen. Ik ga graag naar speedway en motorcross kijken. Op dat gebied leunen mijn interesses goed aan bij die van mijn echtgenoot en hopelijk heeft onze dochter dezelfde kriebels in haar bloed.
Jullie moeten maar eens naar ons racecircuit in Belgiรซ komen kijken waar we met modelbouwwagens racen (deze gaan hรฉรฉl hard) en ik zorg voor de organisatie.27 december 2006 om 17:38 #59997barry :
erwinko :
laatste aanwinst:lelijke grote blauwe kut plaat :S moet nog 20 euro kosten ook :S
Hรฉ , echt tof man.Hier in Belgiรซ krijg je zoiets niet.
Mooi links van de brommer hangen,met zo een mooie plaatverlichting , van bv.Highway hawk.
Zoals op mijn vrouw haar dragstar vroeger.neee, die plaat gaat op een zo kut mogelijke plek waar hij altijd onder de bagger zit ๐
ik rij altijd weg van de politie en nu word het gewoon huppa kenteken monteren en boete in de brievenbus :S
een jongen op het brommer forum met een nsr werd geflitst met 110 op een 50 weg
kreeg gewoon een boete van 330 euros in de brievenbus :S27 december 2006 om 17:41 #59998gister even nieuwe 70dr gehaald, andere was vastgelopen :con
27 december 2006 om 18:09 #59999
een vespa ciao ๐
grotere foto’s komen morgen in me perso, deze stonden op marktplaats
27 december 2006 om 18:11 #60000Ah eindelijk. En dan die ook nog wat leuk opfokken:D
Jaja nu hoor je er bij.
27 december 2006 om 18:15 #60001neee, die plaat gaat op een zo kut mogelijke plek waar hij altijd onder de bagger zit ๐
ik rij altijd weg van de politie en nu word het gewoon huppa kenteken monteren en boete in de brievenbus :S
een jongen op het brommer forum met een nsr werd geflitst met 110 op een 50 weg
kreeg gewoon een boete van 330 euros in de brievenbus :SOlalala , dit is dus zoals een nr.plaat op een motorfiets.Dat wist ik niet & bestaat hier ook niet(voorlopig toch).
Dat is dus echte………27 december 2006 om 18:57 #60002een toyota RAV4 voor mijn vrouw
voor mezelf, nou ja de Citta, een nieuwe bougie de vorige is wel bijna 200 km mee gegaan??!! Vreemd want met degene die ik er daarvoor in had ging het 3500 km goed ?!! En hetzelfde merk ook nog eens een
Bosch super ……… kan het aan de bougie hebben gelegen of zou er iets aan de hand kunnen zijn?Als je een paar pagina’s terug leest heb ik dus alles van de ontsteking 200 km geleden vervangen en hetzelfde afgesteld als normaal. Brommertje liep ook als vanouds.
27 december 2006 om 18:58 #60003Volgens mij komen die leukerds nu ook al met zown flitspalen die alleen eenfoto maken!
dus je ziet ook geen flits of niets meer….. (dus zown spray over de kenteken plaat enzz heeft geen nut meer)27 december 2006 om 23:55 #60006ik ben net naar het feest van mijn werk geweest.
ik heb er een envelop gekregen en ik dacht WTF.
er zat gewoon 200 euro in.
dus heb 200 euro gekregen voor de kerst van mijn werk.
ik heb trouwens ipv een 43mm malossi een 43mm polini gekocht.
ik ben hier niet echt blij mee aangezien ik een malossi wilde maar niet wilde wachten.
maja niks aan te doen mischien dat ik alsnog een nieuwe 43mm malossi ga kopen.
mvg,joey27 december 2006 om 23:59 #60007pier :
Volgens mij komen die leukerds nu ook al met zown flitspalen die alleen eenfoto maken!
dus je ziet ook geen flits of niets meer….. (dus zown spray over de kenteken plaat enzz heeft geen nut meer)geen flitser naja zolang ze geen infarood hebben kenne we in donker nog lekker hard kneuren=)
28 december 2006 om 00:31 #60012joey636 :
ik ben net naar het feest van mijn werk geweest.
ik heb er een envelop gekregen en ik dacht WTF.
er zat gewoon 200 euro in.
dus heb 200 euro gekregen voor de kerst van mijn werk.
ik heb trouwens ipv een 43mm malossi een 43mm polini gekocht.
ik ben hier niet echt blij mee aangezien ik een malossi wilde maar niet wilde wachten.
maja niks aan te doen mischien dat ik alsnog een nieuwe 43mm malossi ga kopen.
mvg,joeyJezus nou dan kan je die zijinlaat kope ๐
Btw ik heb kerstkaartjes namens het nrc gekregen al 50 euro bij 15 abbonees mot er nog 35 hehe!
28 december 2006 om 01:39 #60014
.-{2F4OV}-.Doe je goed Hansieb:D
Ook het bedrag van joey is leuk:o
Kweet wel wat ik ervoor zou kopen;) Een nieuwe calibrata natuurlijk:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.