Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,115 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

Ik heb er ook eentje zie ik dus net…….;)

Kocht ik samen met een verfspuit, bandenpomp etc. in 1 setje voor 20 euri nieuw op MP…….!!

Zal d’r es een kassie voor gaan zoeken/maken…..!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wΓ©l dick!

timschilders
      Bijdrager

mijn laatste aanwinst :

2 bussen metallic rood motip:D. ziet er echt mooi uit, diepe kleur
        halve liter blanke lak voor compressor om het laatste blinkende laagje eroverheen te doen:)
        en halve liter grondlak voor de compressor.

moet wel lukken toch πŸ˜€

owja, en nog een nieuwe tas van de kerstman

sandra
        Bijdrager

Gisteren van Barry een nieuwe autoradio gekregen.Een JVC namelijk.Speelt radio, cd,mp3,Speciale ingang voor USB & ik kan er een I-POD op aansluiten(wat dat ook mogen wezen?,?).
          Speelt beter dan de Kenwood die erin zat!!!Daar Barry vroeger wedstrijden meegedaan heeft in de car-hifi , Is dit geen rommelig radio’tje.Enkel zijn voorstellen voor en versterker & een sub-woofer,heb ik afgewezen.
          Ook heb ik een grote Rotan mand gekregen,om ons dochtertje haar speelgoed in op te bergen.
          @Thomas,Ik gebruik al 2 dagen de tandenborstel die ik van U gekregen heb,om haar éérste onderste bijterkes te poetsen.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

haha te gek, haar eerste tandjes.

mooie aanwinst die radio

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

ArvidW
            Donateur

sandra :
              Gisteren van Barry een nieuwe autoradio gekregen.Een JVC namelijk.Speelt radio, cd,mp3,Speciale ingang voor USB & ik kan er een I-POD op aansluiten(wat dat ook mogen wezen?,?).
              Speelt beter dan de Kenwood die erin zat!!!Daar Barry vroeger wedstrijden meegedaan heeft in de car-hifi , Is dit geen rommelig radio’tje.Enkel zijn voorstellen voor en versterker & een sub-woofer,heb ik afgewezen.
              Ook heb ik een grote Rotan mand gekregen,om ons dochtertje haar speelgoed in op te bergen.
              @Thomas,Ik gebruik al 2 dagen de tandenborstel die ik van U gekregen heb,om haar éérste onderste bijterkes te poetsen.

Ten eerste: Welcome op het forum:)
              Ten tweede: Leuke aanwinst ! πŸ˜€

(ow, en mischien kun je Barry afleren om die enorme zuiger als speen te gebruiken=)) :lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

TimoO_
              Donateur

psj subwoofers zijn vet πŸ˜› alleen ouders en subwoofers gaan niet samen πŸ˜€ en u wilt niet weten wat I-pods zijn, onnodige dingen die voor een rare duim kunnen zorgen.

Harleyman
                Bijdrager

kwou dat wij kerst vierden :p
                  k kan wel wa kadootjes gebruiken…..
                  en @sandra: welkom opt forum!!!
                  best wel cool een bankdirectrice opt forum :P:P

.-{2F4OV}-.

Hey Sandra, de vrouw van de welbefaamde Barry=)

Leuk dat je owk op het forum zit. Kben benieuwd wat een vrouw allemaal voor nieuwste aanwinsten heeft:lol

Bankdirectrice… dan zal je t wel druk hebbe ofnie?:o

Groeten,

Sil

Rebel

New:

Mr Ebr:

Bling:

Ebr Racing:

Malteserkruis: (komt op me aero spatbord een beetje erin zeg maar)

Nog een keer:

Witte Voetplank:

Alles bij elkaar:

Baz
                      Bijdrager

Super vet die EBR!!! alleen die maltezer kruis is zow ongelooflijk fout πŸ˜› en ik had het nieuwe type voetplankje genomen die ziet er wat beter uit maarja smakenverschillen πŸ˜€

Rebel

Iedereen vind malteserkruis fout
                          maar ik vind gwn echt vet uitzien op meer racelook hoor πŸ˜‰

alleen mensen denken er foute dingen bij πŸ˜›

.-{2F4OV}-.

whaha…

Kvind het er owk egt niet uitzien;)

TimoO_
                            Donateur

– Polini 80cc met zuiger pen 10 en pen 12
                              – Polini HD kop aangepast voor ciao (bij 80cc)
                              – een grote buis πŸ˜› voor tussen m’n frame

fotos van de 80cc komen op m’n special

barry
                              Donateur

Yeah, Maltezerkruis…..The good old time’s come back.
                                En waarom is het kruis fout?Jullie weten misschien niet eens wat het betekend.

Lekkere Bekker
                                Bijdrager

Bron : Wikipedia

Het Maltezer Kruis is een symbool, dat afgeleid is van het christelijke kruissymbool. Het heeft vier armen, die zeer smal zijn op het snijpunt en breed op de uiteinden, die uitlopen in twee punten.

Het achtpuntige Kruis van Malta of Maltezer Kruis heeft vier armen, die zeer smal zijn op het snijpunt en breed op de uiteinden en uitlopen in twee punten. Het kruis is afgeleid is van het christelijke kruissymbool en werd in de 11e eeuw voor het eerst gebruikt door de kruisridders die behoorden tot de Soevereine Militaire Orde van Sint Jan van Jeruzalem en Malta. Deze ridders werden ook wel Johannieters, Maltezer Orde of Orde van Malta genoemd. Het is een Rooms-katholieke ridderorde. In de Souvereine Militaire Orde van Sint Jan van Jeruzalem en Malta en de protestantse Johanniterorde is dit kruis nog steeds het ridderkruis en het herkenningsteken van deze ridderorden. Ook honderden andere ridderorden en onderscheidingen gebruiken deze vorm , met kleine afwijkingen of in andere kleuren, als ridderkruis.

15 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,115 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.