Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 december 2006 om 01:42 #60015
.-{2F4OV}-.sandra :
Hoi,Van brommers ken ik niets. Barry is er van bezeten alsook van het forum zodat ik niet anders kan dan mee ondergedompeld worden in deze sfeer. Vandaar dat ik héél af en toe eens iets op het forum schrijf.
Ik ben mee naar Groningen geweest en heb daar enkele van de jongens leren kennen en dat was leuk.
Het deuntje ‘you’ve got mail’ klinkt ’s nachts nog in mijn oren. Thomas, kan je dat deuntje eens niet veranderen 🙂
Motoren en snelheid interesseren me ook wel, dat zit me al van kleinsaf aan in het bloed. Mijn vader was namelijk garagist en mijn beide ouders werden Belgisch Kampioen in de autocross. Ik heb zelf ook als eens autocross gereden en moet eerlijk toegeven dat het resultaat niet zo slecht was.Maar na een aanrijding , door een andere wagen , vloog mijn auto volledig in brand.Maar door de vlugge tussenkomst van Barry & de mensen rond het circuit voor de veiligheid ben ik er heelhuids uitgekomen. Ik ga graag naar speedway en motorcross kijken. Op dat gebied leunen mijn interesses goed aan bij die van mijn echtgenoot en hopelijk heeft onze dochter dezelfde kriebels in haar bloed.
Jullie moeten maar eens naar ons racecircuit in België komen kijken waar we met modelbouwwagens racen (deze gaan héél hard) en ik zorg voor de organisatie.Wow das wel heel heftig allemaal:o
Ook zeer tof dat je in de organisatie zit van modelbouw auto’s=D
Zo’n vrouwen vind je bijna nerges;)
28 december 2006 om 02:07 #60018.-{2F4OV}-. :
sandra :
Hoi,Van brommers ken ik niets. Barry is er van bezeten alsook van het forum zodat ik niet anders kan dan mee ondergedompeld worden in deze sfeer. Vandaar dat ik héél af en toe eens iets op het forum schrijf.
Ik ben mee naar Groningen geweest en heb daar enkele van de jongens leren kennen en dat was leuk.
Het deuntje ‘you’ve got mail’ klinkt ’s nachts nog in mijn oren. Thomas, kan je dat deuntje eens niet veranderen 🙂
Motoren en snelheid interesseren me ook wel, dat zit me al van kleinsaf aan in het bloed. Mijn vader was namelijk garagist en mijn beide ouders werden Belgisch Kampioen in de autocross. Ik heb zelf ook als eens autocross gereden en moet eerlijk toegeven dat het resultaat niet zo slecht was.Maar na een aanrijding , door een andere wagen , vloog mijn auto volledig in brand.Maar door de vlugge tussenkomst van Barry & de mensen rond het circuit voor de veiligheid ben ik er heelhuids uitgekomen. Ik ga graag naar speedway en motorcross kijken. Op dat gebied leunen mijn interesses goed aan bij die van mijn echtgenoot en hopelijk heeft onze dochter dezelfde kriebels in haar bloed.
Jullie moeten maar eens naar ons racecircuit in België komen kijken waar we met modelbouwwagens racen (deze gaan héél hard) en ik zorg voor de organisatie.Wow das wel heel heftig allemaal:o
Ook zeer tof dat je in de organisatie zit van modelbouw auto’s=D
Zo’n vrouwen vind je bijna nerges;)
sandra dat lijkt me zeer leuk.
ik heb zelf ook zo’n auto’tje een 1:18 model wagen.
met de kap van een mercedes slk touring car.
zeer leuke dingetjes.
heb hem van grondaf zelf gebouwd natuurlijk.
maar ik ben niet meer zo’n grote fan er van.
mijn liefde gaat nu meer uit naar mijn vriendin en mijn vespa(natuurlijk meer naar mijn vriendin).
maar ik hoor het nog wel eens28 december 2006 om 02:09 #60019.-{2F4OV}-. :
Doe je goed Hansieb:DOok het bedrag van joey is leuk:o
Kweet wel wat ik ervoor zou kopen;) Een nieuwe calibrata natuurlijk:D
ja maar dan ben ik weer direct zo goed als arm.
dat is ook niet echt zo goed he.
maar eigenlijk ook weer wel.
wat maakt het ook uit.
ik zal er eens goed over nadenken.
aangezien barry er meer dan tevreden mee is.28 december 2006 om 11:27 #60023
.-{2F4OV}-.Whaha…
Vespa’s tunen zit je in het bloed joey:lol je MOET en ZAL er geld aan uitgeven:lol
28 december 2006 om 11:41 #60024Laatste aanwinst:
Blik met 100 dremel accesoires
snelfrees
rvs boutjes en ringetjes voor mijn carter28 december 2006 om 13:10 #60028.-{2F4OV}-. :
Whaha…Vespa’s tunen zit je in het bloed joey:lol je MOET en ZAL er geld aan uitgeven:lol
We waren bij scootxtreme en t was zo van:
-een 70cc malossi
+eve kijke nee sorry die hebben we niet meer
-wat hebben jullie wel nog
+een polini
-doe die dan maarAls hij de 7de maar kan vlammen he joey :D, maar dat komt zeker goed
28 december 2006 om 13:12 #60029Dus de mini gaat uitblinken 7 jan.
28 december 2006 om 13:17 #60030ja EPC zou het leuk vinden als je komt zij hebben een mini met zij-span.
dus dat zou wel leuk staan.28 december 2006 om 15:52 #60035godverdomme die aanwinsten van mij houden maar niet op:
vers paar airmaxjes
nieuwe muts
3 nieuwe broeken
een nieuw vest28 december 2006 om 18:35 #60036G-no :
godverdomme die aanwinsten van mij houden maar niet op:vers paar airmaxjes
nieuwe muts
3 nieuwe broeken
een nieuw vestZijn het classics ? die zijn het vetst!
Nitraat , Sterretjes rookbommen x 8 🙂 homemade , en wat andere rotzooi.
29 december 2006 om 12:43 #60042Na een lang drama met mijn vorige ciao, helemaal opgeknapt, weer problemen, schouwpapieren laten verlopen etc etc was ik het helemaal zat en heb ik een andere ciao gekocht.
Je kent het wel van oud opaaatje geweest altijd binnen gestaan etc. Nou die verhalen kunnen dus wel, deze ciao is van 2001 en er is 3 keer op gereden door een oude man. Z’n dochter verkocht hem omdat opa niet meer in staat was om te rijden. Ondanks dat hij al jaren stil stond was het starten en lopen alles is in nieuwstaat, banden niet uitgedroogd, tank niet verroest, remmen alles is tip top in orde. Moet alleen nog laten keuren bij de RDW en platen halen, kost me 150 euro, de ciao heb ik voor 350 dus voor 500 een in nieuwstaat verkerende ciao. Vond zelf wel een goede deal.
Wat ik nog ga veranderen:
Geen moer helemaal niks nakkes nada, hij loopt prima zo en dat vind ik voor die kleine afstanden die ik er mee rijd meer waard dan dat ik weet allemaal gezeik krijg met dat ding. Ik heb namelijk ondertussen zo’n !$@%@% hekel aan fietsen gekregen
Wat ik wel opvallend vond is dat deze ciao een stuk zwaarder is als mijn vorige ciao (van 1989 ofzo), ook zag ik dat hij remlichten heeft (kan dat) Hele frame is volgens mij wat zwaarder
29 december 2006 om 12:53 #60043ziet er cker nog zeeeeeeeer knap uit.
29 december 2006 om 12:53 #60044
=)Wauw, maar dat is echt wel een heel mooie ciao.
Echt een zeer mooie aanwinst!!29 december 2006 om 14:24 #60048Nieuwe ciao’s (vanaf 2000 fzo?:?) hebben remlichten ja en ik weet niet “hoeveel” zwaarder de nieuwe is maar nieuwe ciao’s hebben zon vering systeem en dat zal ok wel IETS zwaarder zijn
29 december 2006 om 14:48 #60051Mooie ciao mocht je ooit eens iets veranderen , doe ons een plezier en geef hem geen paintjob 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.