Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,131 tot 2,145 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

sandra :
      Hoi,

Van brommers ken ik niets. Barry is er van bezeten alsook van het forum zodat ik niet anders kan dan mee ondergedompeld worden in deze sfeer. Vandaar dat ik héél af en toe eens iets op het forum schrijf.
      Ik ben mee naar Groningen geweest en heb daar enkele van de jongens leren kennen en dat was leuk.
      Het deuntje ‘you’ve got mail’ klinkt ’s nachts nog in mijn oren. Thomas, kan je dat deuntje eens niet veranderen 🙂
      Motoren en snelheid interesseren me ook wel, dat zit me al van kleinsaf aan in het bloed. Mijn vader was namelijk garagist en mijn beide ouders werden Belgisch Kampioen in de autocross. Ik heb zelf ook als eens autocross gereden en moet eerlijk toegeven dat het resultaat niet zo slecht was.Maar na een aanrijding , door een andere wagen , vloog mijn auto volledig in brand.Maar door de vlugge tussenkomst van Barry & de mensen rond het circuit voor de veiligheid ben ik er heelhuids uitgekomen. Ik ga graag naar speedway en motorcross kijken. Op dat gebied leunen mijn interesses goed aan bij die van mijn echtgenoot en hopelijk heeft onze dochter dezelfde kriebels in haar bloed.
      Jullie moeten maar eens naar ons racecircuit in België komen kijken waar we met modelbouwwagens racen (deze gaan héél hard) en ik zorg voor de organisatie.

Wow das wel heel heftig allemaal:o

Ook zeer tof dat je in de organisatie zit van modelbouw auto’s=D

Zo’n vrouwen vind je bijna nerges;)

joey636
      Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

sandra :
        Hoi,

Van brommers ken ik niets. Barry is er van bezeten alsook van het forum zodat ik niet anders kan dan mee ondergedompeld worden in deze sfeer. Vandaar dat ik héél af en toe eens iets op het forum schrijf.
        Ik ben mee naar Groningen geweest en heb daar enkele van de jongens leren kennen en dat was leuk.
        Het deuntje ‘you’ve got mail’ klinkt ’s nachts nog in mijn oren. Thomas, kan je dat deuntje eens niet veranderen 🙂
        Motoren en snelheid interesseren me ook wel, dat zit me al van kleinsaf aan in het bloed. Mijn vader was namelijk garagist en mijn beide ouders werden Belgisch Kampioen in de autocross. Ik heb zelf ook als eens autocross gereden en moet eerlijk toegeven dat het resultaat niet zo slecht was.Maar na een aanrijding , door een andere wagen , vloog mijn auto volledig in brand.Maar door de vlugge tussenkomst van Barry & de mensen rond het circuit voor de veiligheid ben ik er heelhuids uitgekomen. Ik ga graag naar speedway en motorcross kijken. Op dat gebied leunen mijn interesses goed aan bij die van mijn echtgenoot en hopelijk heeft onze dochter dezelfde kriebels in haar bloed.
        Jullie moeten maar eens naar ons racecircuit in België komen kijken waar we met modelbouwwagens racen (deze gaan héél hard) en ik zorg voor de organisatie.

Wow das wel heel heftig allemaal:o

Ook zeer tof dat je in de organisatie zit van modelbouw auto’s=D

Zo’n vrouwen vind je bijna nerges;)

sandra dat lijkt me zeer leuk.
        ik heb zelf ook zo’n auto’tje een 1:18 model wagen.
        met de kap van een mercedes slk touring car.
        zeer leuke dingetjes.
        heb hem van grondaf zelf gebouwd natuurlijk.
        maar ik ben niet meer zo’n grote fan er van.
        mijn liefde gaat nu meer uit naar mijn vriendin en mijn vespa(natuurlijk meer naar mijn vriendin).
        maar ik hoor het nog wel eens

joey636
        Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
          Doe je goed Hansieb:D

Ook het bedrag van joey is leuk:o

Kweet wel wat ik ervoor zou kopen;) Een nieuwe calibrata natuurlijk:D

ja maar dan ben ik weer direct zo goed als arm.
          dat is ook niet echt zo goed he.
          maar eigenlijk ook weer wel.
          wat maakt het ook uit.
          ik zal er eens goed over nadenken.
          aangezien barry er meer dan tevreden mee is.

.-{2F4OV}-.

Whaha…

Vespa’s tunen zit je in het bloed joey:lol je MOET en ZAL er geld aan uitgeven:lol

G-no
            Donateur

Laatste aanwinst:

Blik met 100 dremel accesoires
              snelfrees
              rvs boutjes en ringetjes voor mijn carter

PoliniCiao
              Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                Whaha…

Vespa’s tunen zit je in het bloed joey:lol je MOET en ZAL er geld aan uitgeven:lol

We waren bij scootxtreme en t was zo van:
                -een 70cc malossi
                +eve kijke nee sorry die hebben we niet meer
                -wat hebben jullie wel nog
                +een polini
                -doe die dan maar

Als hij de 7de maar kan vlammen he joey :D, maar dat komt zeker goed :thumb

barry
                Donateur

Dus de mini gaat uitblinken 7 jan.

joey636
                  Bijdrager

ja EPC zou het leuk vinden als je komt zij hebben een mini met zij-span.
                    dus dat zou wel leuk staan.

G-no
                    Donateur

godverdomme die aanwinsten van mij houden maar niet op:

vers paar airmaxjes
                      nieuwe muts
                      3 nieuwe broeken
                      een nieuw vest

hansieb
                      Moderator

G-no :
                        godverdomme die aanwinsten van mij houden maar niet op:

vers paar airmaxjes
                        nieuwe muts
                        3 nieuwe broeken
                        een nieuw vest

Zijn het classics ? die zijn het vetst!

Nitraat , Sterretjes rookbommen x 8 🙂 homemade , en wat andere rotzooi.

Daan1977
                        Bijdrager

Na een lang drama met mijn vorige ciao, helemaal opgeknapt, weer problemen, schouwpapieren laten verlopen etc etc was ik het helemaal zat en heb ik een andere ciao gekocht.

Je kent het wel van oud opaaatje geweest altijd binnen gestaan etc. Nou die verhalen kunnen dus wel, deze ciao is van 2001 en er is 3 keer op gereden door een oude man. Z’n dochter verkocht hem omdat opa niet meer in staat was om te rijden. Ondanks dat hij al jaren stil stond was het starten en lopen alles is in nieuwstaat, banden niet uitgedroogd, tank niet verroest, remmen alles is tip top in orde. Moet alleen nog laten keuren bij de RDW en platen halen, kost me 150 euro, de ciao heb ik voor 350 dus voor 500 een in nieuwstaat verkerende ciao. Vond zelf wel een goede deal.

Wat ik nog ga veranderen:

Geen moer helemaal niks nakkes nada, hij loopt prima zo en dat vind ik voor die kleine afstanden die ik er mee rijd meer waard dan dat ik weet allemaal gezeik krijg met dat ding. Ik heb namelijk ondertussen zo’n !$@%@% hekel aan fietsen gekregen

Wat ik wel opvallend vond is dat deze ciao een stuk zwaarder is als mijn vorige ciao (van 1989 ofzo), ook zag ik dat hij remlichten heeft (kan dat) Hele frame is volgens mij wat zwaarder

Jelle
                          Moderator

ziet er cker nog zeeeeeeeer knap uit.

ciaoracer
                            Bijdrager

:thumb=)Wauw, maar dat is echt wel een heel mooie ciao.
                              Echt een zeer mooie aanwinst!!

VespaCiaoPaul
                              Bijdrager

Nieuwe ciao’s (vanaf 2000 fzo?:?) hebben remlichten ja en ik weet niet “hoeveel” zwaarder de nieuwe is maar nieuwe ciao’s hebben zon vering systeem en dat zal ok wel IETS zwaarder zijn

Lekkere Bekker
                                Bijdrager

Mooie ciao mocht je ooit eens iets veranderen , doe ons een plezier en geef hem geen paintjob 😛

15 berichten aan het bekijken - 2,131 tot 2,145 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.