Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

ik kan me er nog niks bij voorstellen kan ook geen foto oid vinden van een straalbeker?

erwinko
      Bijdrager

Timmetje
        Bijdrager

Handig ding 😐 compresortje erbij, en zand uit de tuin scheppen XD

mijn laatste aanwinst:

een krasje of 2-3 meer op mijn demper omdat ie er in de bossen afviel omdat ik om moest rijden voor een ongeluk en ik mijn demper niet goed vastgezet had. daarna nog 3 KM en 2 woutenauto’s voorbij moeten rijden om bij mijn bestemming te komen =_=

!Japieoh!_!Ciao!

Ik heb ook wat nieuws :
            Borgveertang
            gereedschapskoffer
            platbektang (kleine)
            en zon scheve platbektang zegmaar (ook zon kleine)
            en nog wat πŸ˜‰

Rebel

G-no :
              Nog een laatste aanwinst net gekregen voor mijn rapport wat ik nog niet eens heb:

Een straalbeker=)

op die foto van erwinko
              dat ding gebruikte me moeder om gewoon verf mee te spuiten zover ik zie πŸ˜›

wel nice aanwinst man πŸ˜‰

!Japieoh!_!Ciao!

Ja het lijkt erg op een verfspuit maar wel tof dat je die voor je rapport hebt gehad ! =) 8)

stijnvleut
                Bijdrager

!JAPIEOH!_!CIAO! :
                  Ja het lijkt erg op een verfspuit maar wel tof dat je die voor je rapport hebt gehad ! =) 8)

bij de verfspuit zit de ruimte waar de verf in moet tog boven op?

TimoO_
                  Donateur

stijnvleut :

!JAPIEOH!_!CIAO! :

bij de verfspuit zit de ruimte waar de verf in moet tog boven op?

ow als dat zo is, dan hebben wij ook nog een straalbeker waarvan ik altijd had gedacht dat het een verfspuit was πŸ˜›

het is ook zo lijkt mij dat de monding anders is he πŸ˜› “zand” is toch iets groter dan verf.

erwinko
                    Bijdrager

nee, je hebt ze voor onder en boven πŸ˜‰

voor zandstraal heb je zover ik weet alleen onder..

ik geef je een tip: gooi er niet te grof straalgrit in. dan blijven er elke keer grintjes hangen wat onwijs irritant is :((

G-no
                      Donateur

Nee nee, mijn vader neemt een zak glasparels mee van het werk, daarmee moet het toch wel lukken.

En tis zeker een chille aanwinst. Heel handig voor de brommer. Wedde dat ik dalijk mijn hele brommer gezandstraald heb:lol

Edit: het houd maar niet op, gisteren ook nog boxers en handschoenen gekregen=)

erwinko
                        Bijdrager

glasparel is wel erg fijn om mee te stralen hoor.

glasparel word vaak gebruikt na het gewone zandstralen. want met glasparel word alles mooi vlak enzo

barry
                          Donateur

Gisteren gekregen:
                            -DVD pakket met 4 dvd’s “Lethal Weapon”
                            -CD van Ann Christy
                            -200 eurokes
                            -DVD “Hel van Tanger”.
                            -Gekleurde kaarsjes voor de romantische avonden thuis.
                            -T’shirt met foto van ChloΓ«.
                            -Beker van Jack-DaniΓ«ls

Barry zijnen dag kon echt niet meer stuk.

Wouz-LwB
                            Donateur

Dat zandstralen werkt niet echt goed hoor , me broer en ik hebben t ook gedaan. schoot niet op en dat straalzand ging er snel doorheen.

barry
                              Donateur

Wouz-LwB :
                                Dat zandstralen werkt niet echt goed hoor , me broer en ik hebben t ook gedaan. schoot niet op en dat straalzand ging er snel doorheen.

Ja,maar als je straald in een grote cabine , gaat er niets verloren van straalmateriaal.Enkel stof word er bij mij afgezogen.

timschilders
                                Bijdrager

G-no :
                                  Nee nee, mijn vader neemt een zak glasparels mee van het werk, daarmee moet het toch wel lukken.

En tis zeker een chille aanwinst. Heel handig voor de brommer. Wedde dat ik dalijk mijn hele brommer gezandstraald heb:lol

Edit: het houd maar niet op, gisteren ook nog boxers en handschoenen gekregen=)

mijn vader heeft ook zo’n ding, schiet niet snel op zij hij.
                                  en je krijgt er een enorme rotzooi van:O hij wil er niet meer aanbeginnen

15 berichten aan het bekijken - 2,086 tot 2,100 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.